Verwijderd meldt dat er een beta versie is uitgebracht van Clone CD. Er is niet bekend wat er gewijzigd is, maar aangezien het major versienummer is opgehoogd, zal het wel eens de moeite waard kunnen zijn.
Software-update: Clone CD 4.0.0.0 beta 30
| Versienummer | 4.0.0.0 beta 30 |
| Besturingssystemen | Windows 9x, Windows NT, Windows 2000, Windows XP |
| Website | Elby.org |
| Download | http://home.t-online.de/home/CloneCD/download/SetupCCD4.exe |
Reacties (16)
vraag: een tijdje geleden deed cloneCD het niet op lite-on branders...
nu wel of nog steeds niet?
nu wel of nog steeds niet?
Ik heb een lieon 16x10x48 (de16102c) en die heeft het altijd gedaan met clonecd in WinXP
Dan heb je clonecd wel heel lang niet gebruikt.
Sowieso vanaf versie 3 ondersteund clone-cd lite-on branders (daarvoor weet ik niet)
Sowieso vanaf versie 3 ondersteund clone-cd lite-on branders (daarvoor weet ik niet)
Komt er eigenlijk ook een Clone DVD?!
Misschien een idee voor de makers...
Misschien een idee voor de makers...
Die hebben ze toch al aangekondigd? Tenminste, zoiets heb ik een keertje op hun site gelezen.
Zou deze versie ook de "super-beveiligde" cd van Celine Dion aankunnen?
Tuurlijk, dat kan met versie 3 ook al.
Key2audio bedoel je toch?
http://www.cdfreaks.com/document.php3?Doc=57&Page=2
Key2audio bedoel je toch?
http://www.cdfreaks.com/document.php3?Doc=57&Page=2
Maar van de 30 beta's waren er maar een stuk of 5 publieke beta's hoor.
En er zijn genoeg andere software projecten waar gebruik gemaakt wordt van deze techniek.
Kijk maar naar Apache of de Linux kernel.
En er zijn genoeg andere software projecten waar gebruik gemaakt wordt van deze techniek.
Kijk maar naar Apache of de Linux kernel.
Ook niet álle 30 bèta's zijn vrijgegeven. Of heb ik iets gemist?
Omdat als ze bijv. een beta29 en dan gaan testen ze weer een bug vinden. Dus word die ook niet openbaar gemaakt.
Maar hij bestaat dus wel degelijk
Maar hij bestaat dus wel degelijk
Met behulp van Clony-XXL moet dat wel gaan lukken
Waarom geen beter testplan? Omdat ze maar 15.000 pakketten van CloneCD hebben verkocht! Idere tweaker gebruikt het ongeveer maar als niemand ervoor betaalt hebben zij ook geen geld voor een "intern" betaprogramma.
Trouwens, je bent helemaal niet verplicht om dee versie te gebruiken, je kan ook gewoon nog 3.x blijven gebruiken totdat CloneCD uit de betafase is
Trouwens, je bent helemaal niet verplicht om dee versie te gebruiken, je kan ook gewoon nog 3.x blijven gebruiken totdat CloneCD uit de betafase is
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.