Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 6 reacties
Bron: Fabrikant, submitter: Svennetjee

Treyarch logo (90 pix)Treyarch heeft een update voor Call of Duty: World at War uitgebracht. Dit spel speelt zich af tijdens de Tweede Wereldoorlog, waarbij de geallieerden in Azië vechten en het Russische leger de strijd richting Berlijn voert. Op een paar bytes na is de update 61MB groot, maar het is wel nodig dat het spel al is bijgwerkt naar versie 1.2. In deze release zijn onder andere aanpassingen gemaakt die diverse geluidsproblemen onder Windows Vista op zouden moeten lossen. Hieronder is het volledige changelog van deze release te vinden:

Call of Duty: World at War 1.3
  • /record and /demo enabled in MP.
  • Server Log File improvements, including:
    • Team Names on Kill loglines.
    • Round Win and Loss.
    • Timestamps.
    • Additional action logging (took flag, destroyed headquarters, planted bomb, etc).
  • Improved sound initialization for Vista - fixes loss of sound for audio devices set higher than 16 bit 48000 Hz.
  • Screenshots no longer overwrite each other.
  • Tweaked autobalance on select game modes.
Call of Duty: World at War - 'The tide is out and the sun is high' map
Moderatie-faq Wijzig weergave

Reacties (6)

Ik hoop dat ze voortaan eens nadenken voordat ze een patch uitbrengen en gelijk alle fouten in keer verhelpen. Dit geld ook voor path 1.2. Maar al hoedan ook, mooi dat cod5 steeds werkt :D Het blijft een vet spel. Wel jammer dat we nu weer moeten wachten op de linux server files.
Patch 1.2 was een 'beta' release van deze uiteindelijke 1.3 versie.
Wat ik begrepen heb van Treyarch hebben ze dit gedaan om oa. HTTP redirect snel werkend te krijgen.

Het was dus eigenlijk een meevaller, anders hadden we tot vandaag moeten wachten om custom maps te kunnen spelen.

Vanavond maar eens testen of deze versie geen rare grappen bevat :)
Ik heb nog steeds problemen met het online spelen. Als je gezocht hebt naar nieuwe servers en wilt inloggen op een server resulteert dat in een vastloper. Erg irritant omdat dit probleem zich ook al voordeed vr de vorige patch. Maar toen kreeg je gewoon een error en liep je systeem niet vast maar nu is het probleem dus alleen maar groter geworden.

Ook na deze patch blijft dit probleem. Multiplayer niet speelbaar......

[Reactie gewijzigd door Royer op 5 maart 2009 22:03]

bij mij werkt /connect ip nog altijd niet sinds 1.2 enig idee?
Volgens mij is dat er opzettelijk uitgehaald om het spelen via cracked servers te bemoeilijken.
Laat ze die Spawnpunten eens aanpassen, Cod4 is veel meer in balans

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True