Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , reacties: 34, views: 49.934 •

Conclusie

Prince of Persia is een prachtig uitziende game, die ondanks een groot aantal vernieuwingen toch zeer vertrouwd aanvoelt. Elika is een zeer geslaagde toevoeging, net als de nieuwe stunts die de prins in samenwerking met haar uit kan voeren. Niet alle vernieuwingen pakken echter even positief uit. Het vechtsysteem is magertjes uitgewerkt en het spelverloop valt te veel in herhaling. Het feit dat de prins niet langer dood kan gaan, is moeilijk als onverdeeld positief of negatief te kwalificeren. Desalniettemin zullen veel gamers dit als zeer positief of heel negatief ervaren. Van alle veranderingen is dit waarschijnlijk de aanpassing die de meningen over de game het meest zal verdelen. Veel gamers zullen blij zijn met de vondst, omdat frustraties en tijdverlies tot een minimum worden beperkt. Anderzijds maakt deze keuze Prince of Persia een stuk gemakkelijker dan zijn voorgangers, wat sommige doorgewinterde fans teleur zal stellen.

Pluspunten

+ Grafisch schitterend
+ Uitstekende besturing
+ Grote spelwereld
+ Veel nieuwe mogelijkheden
+ Veel vaart in de gameplay

Minpunten

- Mager vechtsysteem
- Herhaling binnen het spelverloop
- Gemakkelijk, vergeleken met de vorige delen

Cijfer: 8,0

Titel Prince of Persia Box Prince of Persia
Platform PC, Xbox 360, Playstation 3
Ontwikkelaar Ubisoft Montreal
Uitgever Ubisoft
Releasedatum Inmiddels verschenen

PoP Gallery PoP Gallery PoP Gallery PoP Gallery PoP Gallery PoP Gallery PoP Gallery PoP Gallery PoP Gallery PoP Gallery PoP Gallery PoP Gallery PoP Gallery PoP Gallery PoP Gallery

Laagste prijzen voor Prince of Persia, Xbox 360:
+/-Shoplev.tijdPrijsTotaalPlaats
Score: 5Mediaoffer € 9,95€ 9,95Rotterdam

Laagste prijzen voor Prince Of Persia, PC:
+/-Shoplev.tijdPrijsTotaalPlaats
Score: 3Gameshop Twente € 5,-€ 6,882 winkels
Score: 4gamesshoppen.nl € 5,-€ 7,-Schiedam
Score: 3.5Bol.com € 13,99€ 15,98Utrecht


Reacties (34)

Prince of Persia heeft hierdoor iets weg van Assassin's Creed, dat van dezelfde makers afkomstig is.
Niet heel gek dat het iets weg heeft van AC, het is namelijk op dezelfde engine (Scimitar) als AC, alleen dan dus met een grafische aanpassing dat de characters er 'sketchy/cartoony' uitzien.

Verder is het wel een leuk spel, maar bugt de camera hem af en toe. Verder is op de PC het een minder makkelijk/prettig te spelen dan AC, daar heb je nog een low en een high profile mode waarin je dus kunt sprinten en normaal lopen, in AC is het 1 snelheid. Ook zitten de toetsen standaard niet heel handig ingesteld, zo zijn E en R actieknoppen, maar had hier beter Shift en E van gemaakt kunnen worden, helemaal tijdens wallwalks etc waar je bijna 3 handen voor nodig hebt als je ook nog een bepaalde richting op moet en dus een ring moet pakken om door te kunnen blijven lopen.

Qua gameplay en het niet dood kunnen gaan is het prettiger dan AC voor op de PC, maar er zijn ook hele frustrerende stukken waar de camera in PoP dusdanig verkeerd staat dat je soms 5 minuten over een stukje bezig bent waar je met een zelf te kiezen camerahoek binnen no time voorbij was geweest.

Verder mis ik een deel over het achterwege laten van de DRM in de PC versie omdat het spel alleen op de 360 gespeeld is: nieuws: Ubisoft laat drm achterwege in pc-versie Prince of Persia

@ The Zep Man: Ik heb een 360 controller aan m'n PC gehad, en dat was geen succes, ik ben al vanaf m'n 4e computer only en kan helemaal niet omgaan met een controller, vandaar dat ik dus de PC versie gehaald heb en de 360 controller weggedaan.

Het is tijdens het vechten wel buttonbashing waar de controller dus prima van toepassing had kunnen zijn ;)

[Reactie gewijzigd door Wiethoofd op 14 januari 2009 10:40]

[...]
Verder is op de PC het een minder makkelijk/prettig te spelen dan AC, daar heb je nog een low en een high profile mode waarin je dus kunt sprinten en normaal lopen, in AC is het 1 snelheid. Ook zitten de toetsen standaard niet heel handig ingesteld, zo zijn E en R actieknoppen, maar had hier beter Shift en E van gemaakt kunnen worden, helemaal tijdens wallwalks etc waar je bijna 3 handen voor nodig hebt als je ook nog een bepaalde richting op moet en dus een ring moet pakken om door te kunnen blijven lopen.
Je kan ook een controller gebruiken op de PC. Het spel ondersteund DirectInput en Xinput waardoor alle normale controllers en (met behulp van native ondersteuning) de Xbox 360 controller gebruikt kunnen worden.
ik ben het helemaal eens met deze review, het ziet er gewoon serieus zo ontzettend mooi uit (op de PC), alleen is het niveau wat aan de lage kant, ik ben het het niet eens met de camera dat het onoverzichtelijk word, ik heb weinig spellen gespeeld waarbij de camera zo goed is,
maar het is zeker een goede game!
Dat Farah een ezelin is in dit deel is natuurlijk een knipoog naar de vorige, waar Farah de princes is.

En eigenlijk is het niet zo dat je niet dood kan gaan, het is alleen zo dat Elika de meest sexy "Game Over, Continue?"-scherm tot nu toe is.

In plaats dat je weer spawned op de vorige "deathpoint", wordt je daar letterlijk weer geworpen. Is wel zo leuk voor de flow.
Dit is nou zo heerlijk aan Prince Of Persia, gewoon keiharde gevechten op ouderwets stijl
Keiharde gevechten? Zoals in de review al aangegeven is, is het vechtsysteem heel mager uitgewerkt. de game geeft je dan ook niet echt het gevoel dat je in een gevecht bezig bent. Het komt teveel neer op timing. Je staat tegenover elkaar in een heel statische setting, en maar een beetje moet raden en timen wanneer je moet klikken. Dit waar je in de SoT-serie om je tegenstander heen kon rennen, rollen, en aanvallen wanneer je maar wil, met snelheid. Klikken (ik speelde het op de PC) voor een slag, zorgde ook voor een slag, en niet een vertraagde beweging (een seconde later ongeveer), die als het mis gaat, weer overgaat in een moment waar je een paar seconde gewoon geen controle over je karakter meer hebt. En met de Elika-momenten erbij, zijn dit er iets te veel van dit soort momenten waar je je tijd moet uitzitten.

Ook het verhaal vind ik vreemd. Niet het verhaal an sich, maar wel hoe de prins hierin staat: Prins zit zijn ezel achterna, komt Elika tegen, en de prins helpt haar. Er is totaal geen persoonlijk binding van het karakter met het verhaal. Alsof het logisch is dat hij er maar mee aan de gang gaat. Dit was in de vorige serie veel beter.

Het karakter zelf vond ik in de vorige serie ook beter. Dat zogenaamd grappige komt niet echt aan (zeker niet wanneer het herhaald wordt), en past niet bij een Perzische prins wanneer het op een typisch Westerse manier gedaan is zoals nu. De accenten (wat het spreken betreft) vind ik ook niet op zijn plaats. Het wat cynische karakter van de vorige prins vond ik veel beter.

Wat de bewegingen betreft weet ik het nog niet. Misschien is het even wennen, maar aangezien je in de vorige serie alles zelf onder controle had (nu heb je bijv, een heel ander systeem wanneer je in een gevecht zit dan wanneer je het platformwerk aan het doen bent, terwijl je in de SoT-serie bijv, je zwaard kon trekken wanneer je wilde), vind ik wel dat er geen 'flow' in zit. Het voelt gewoon minder intutief aan. Voortdurend weet ik dat ik op een toets druk om het poppetje te bewegen. Dit is voor mij ht teken dat de besturing niet goed is uitgewerkt. Wanneer dit wl het geval is, ben je niet bewust bezig met het drukken op toetsen, maar met het bewegen van het ventje.

De sfeer in de game vind ik ook niet echt overkomen. Het is t overdone, het zit er t gelikt uit. Het is meer 'the Shire' (Lord of the Rings) meets Silverdust dan een middeleeuwse Arabische sfeer. Molentjes, gemaakte watervalletjes, teveel groen, etc.
De indeling van de levels vind ik ook te veel op het springen en klauteren gericht. In de SoT-serie had je ook delen waar je een beetje kon lopen, vechten. Nu heb je binnen de levels weliswaar veel vrijheid in waar je naartoe gaat, maar zodra je eenmaal in het gedeelte zit waar je naar dat licht toe moet, is het constant springen, timen, klimmen. En ook nog in 9 van de 10 keer in een ronde weg. En dit allemaal zonder uitdaging. En dat is wat het repetitief maakt.

Wat eveneens een teleurstelling was, was het moeten verzamelen van die lichtdingen. Verzamelen?? Moet ik weer opnieuw een wereld doorrennen om die dingen te verzamelen. Als ik dingen wil verzamelen, speel ik wel een platformgame.

Het is allemaal terug te brengen op wat ik al jaren heb met het gros van de nieuwe generatie games. Ik heb er gewoon geen gevoel bij. Het is leveltje afwerken, eindbaas verslaan, zonder dat je echt in de game kunt zitten. De SoT-serie was mooie uitzondering hierop, maar deze nieuwe PoP helaas niet.

En het grootste nadeel is dat het gewoon iets is wat je moet uitzitten. Je hoeft nergens je best voor te doen, het vergt totaal geen intensiteit van je kunnen. Makkelijk, repetitief, saai.
Ik weet dan ook niet zeker of ik het ga uitspelen (ik heb het al zo'n week of twee niet meer aangeraakt). Het is de 'moeite' (tijd) allemaal niet echt waard. Ik kan op Youtube de sequences ook wel zien. Voor de spelervaring (waar een game natuurlijk om gaat) hoef ik het iig niet te doen.

[Reactie gewijzigd door RaJitsu op 13 januari 2009 17:38]

...speel ik wel een platformgame...

Guess what, PoP was oorspronkelijk ook een platform game. En met deze game zijn ze helemaal terug gegaan naar het origineel. De manier waarop jij het beschrijft (het statisch, getimed vechten, verzamelen etc) doet meteen denken aan de originele PoP.
Ik geef je gelijk dat het erg eenvoudig is. Ik denk dat je er gewoon van moet houden, rondrennen en dingen verzamelen. Het is geen action game. De trilogie was idd meer action.

[Reactie gewijzigd door Althwen op 12 januari 2009 19:32]

Tsja maar die gevechten in de originele PoP vond ik ook geen ruk aan :). Minder saai dan nu, maar dat kwam meer doordat er in die tijd niet echt veel beters was (op de PC).
De vergelijking met een platformgame ging puur over het verzamelen van die lichtbollen. Net als je in Sonic ringen verzameld, Mario punten, etc. etc. Het voelt te veel als een verplicht nummer. Ik irriteer me eraan. Zo'n bij-verplichting terwijl het niets echt toevoegd aan het verhaal (bollen die door een level op die manier verspreid raken slaat nergens op) of de gameplay. Daarbij, kan ik me niet herinneren dat je in de originele PoP iets moest verzamelen.

[Reactie gewijzigd door RaJitsu op 13 januari 2009 00:41]

ik ben het met je eens, het zou wat meer gericht geplaatste bollen mogen zijn, en ook veel minder, er zitten ook geen extra's in het spel om te vinden, hoogstens wat extra bollen die je niet zomaar kan bereiken. ook heb je geen limiet qua vechten, je kan eigenlijk niet doodgaan. De eerste echte PoP was dan ook meer gericht op zorgen dat je in leven bleef in een gevaarlijke omgeving, hier zijn hoogstens wat poeltjes corruption het ergste waar je voor moet waken naast de grote valpartijen.
Er is ook maar 1 manier om ergens te komen, ook erg jammer, want juist dat klimmen en rennen maakt dat je meer manieren moet hebben om ergens te komen.

net zoals die ringen die je 'moet' gebruiken om ergens te komen, WTF doen die daar precies altijd??? dat slaat toch helemaal nergens op? dat met die scheuren en balken is dan wel leuk maar veel te weinig gebruikt.
al met al een zware teleurstelling waarbij ze zoals altijd weer de laatste tijd de nadruk leggen op het oh zo mooi maken van het spel ipv de gameplay... |:(

Oh en om ook nog even toe te voegen, je vecht tegen een aantal eindbazen en 1 soort veel te makkelijk te verslaan irritant volgertje van ahriman, en een enkele keer tegen de pa van elicka.... ook niet echt bevordelijk voor de herspeelbaarheid en het onder de knie krijgen van het spel.

in de andere versies had je tenminste nog variatie in vijanden en groepen vijanden die een grotere uitdaging boden.

[Reactie gewijzigd door SouLLeSSportal op 13 februari 2009 12:44]

echt een geweldig spel prince of persia. mooi dat ze nu het goeie pad in zijn geslagen
Makkelijker wordt vaak gezegt, maar simpelweg vraag ik me af: hoevaak is een sprong mislukt, hoevaak moest Elika een vijand blokkeren? Ook al vangt je hulpje je op, falen = falen, het enige wat dat systeem doet is het "Game Over, Reload Checkpoint?" eruit knippen. Als je nog steeds honderduzend keer de afgrond (bijna!) bent ingepleurd, noem ik de game niet makkelijk ;) Geen idee of dat het geval is natuurlijk, maar ik probeer alleen een punt te maken :P
Makkelijk definieer ik aan de hand van de mate van het gemak waarmee je door een game kunt komen. Als je niet dood kan gaan, en dus weinig te verliezen hebt, en dus de ruimte hebt om veel te proberen, is dat per definitie makkelijk naar mijn mening.

Maar goed, je hebt wel gelijk dat de definitie voor verschillen in interpretatie vatbaar is.
Maar ook de mate waarmee zaken misgaan, is erg laag. De malen dat die Elika bij mij moest ingrijpen, had meer te maken met dat ik niet goed kon inschatten of een sprong wel of niet mogelijk was. Op een gegeven moment wordt je gemakkelijk, en probeer je zaken die je normaal gesproken niet eens zou overwegen.

De gevechten zijn erg makkelijk. Totaal niet eindbaas waardig en je weet zeker dat je er binnen een paar minuten klaar mee bent. Nog een indicatie van de terechtheid van de noemer 'makkelijk'.
Nou ja, als Elika je keer op keer maar moet redden, een half uur lang o.i.d, kan niet zeggen dat je er met gemak doorheen komt ;) Vandaar dat ook met die definitie je, denk ik, PoP niet per definitie als makkelijk kan bestempelen. Op zich heb je met het traditionele "Reload Checkpoint?" ook niks te verliezen, alleen een aantal seconden meer dan met de hulp vam Elika. Tuurlijk kan dat nog steeds wel het geval zijn, als je maar een paar keer gered bent door Elika (en een aantal keer omdat je een sprong inderdaad niet kn inschatten; fout van de designer, niet de speler) kan je de game alsnog als makkelijk bestempelen. Wat alleen wl zo is, is dat er dan wel veel meer checkpoints zijn; hier elke sprong die je doet, elke vijand die je aanvalt.
dat heeft meer te maken met het feit dat de game soms abominabel slecht reageert :) en minder aan hoe moeilijk het is of dat je het niet goed kan...

daarbij is het wel een verbetering van de laadtijden ipv dat je 4 x moet klikken om te laden.
Makkelijk is in dit geval dat de checkpoints gewoon belachelijk dicht bij elkaar zitten. Er zijn weinig stukken waar een elika-save betekent dat je meer dan drie sprongen opnieuw moet doen. Zelfs bij boss-gevechten kan je door lang genoeg proberen steeds ietsje verder komen, waarna een elika-save je slechts een klein stukje terug gooit.

Wat dat betreft is PoP dus inderdaad erg makkelijk.
Bovendien was ik erg teleurgesteld over het verhaal, en van het einde snapte ik al helemaal niks. Had echt het gevoel dat ik al die tijd voor niks gespeeld had.
Had echt het gevoel dat ik al die tijd voor niks gespeeld had.
Inderdaad. een betere manier om die 15 uur en een beetje in te vullen kon ik echt niet verzinnen... |:(

Kan misschien wel goed zijn dat deze PoP qua idee overeenkomt met de oude PoP's, geef mij (en vele anderen) toch maar de 'oude' PoP (SoT, WW, T2T). Daar zaten ook 'puzzels' in, (sommige beter als in deze PoP), ook platforming, en tegelijk had je de mogelijkheid om met keukenmessen rond te zwieren tegen een hoop wezens die je kop liever op hun bord zagen dan op je nek. Toen waren de combo's nog tof om te doen. (kap, kap, rol, kap, loop over muur, bang! en dan nog es een sandstorm attack uitvoeren.)

Zelfs de 'puzzels' waren imho veeeeeeeel gemakkelijker dan die in de vorige 3 games.
"Makkelijk" in deze context betekent "Uitspeelbaar door iemand met een full-time baan en een sociaal leven dus geen tijd om 100en uren in het leren spelen van een computerspelletje te steken".

Nu de oorspronkelijke Atari2600/NES/CGA-PC generatie (inclusief mijzelf) deze leeftijd heeft bereikt, is het prettig dat er ook spelletjes bestaan waarbij je het hele spel uit kan spelen en alles kan zien zonder elke avond verplicht 10x een level over te moeten doen.

Wellicht niet voor elk type gamer even leuk, maar er zal zeker een grote groep zijn dit dit soort dingen zeer goed kan waarderen. Zie het als een film; sommige mensen hebben bijv. LotR wel 10x gezien en blijven het leuk vinden, anderen vinden het de 1e keer leuk maar de 2e keer hebben ze het allemaal al eens eerder gezien.
Jep, helemaal mee eens. Ik heb een fulltimebaan vrijgezel bijna 29 en game al me hele leven. Als ik een game in 3 4 weken uit kan spelen bestempel ik het als gemakkelijk. AC 3 1/2 week bioshock 3 weken ehm ff denken crysis 4 weken FC2 3 weken Fable II 4 weken(was leuk maar doodsimpel, ook de gameplay technische kant) de nieuwe NFS 3 dagen!!!

Ik ben bang dat dit weer zo'n eentje word, eentje leuk voor de budget bak van bart Smit of ff huren voor een paar dagen in de videotheek als ik me van het zomer verveel met weinig nieuwe games.
De nieuwe Lara laat ik ook maar ff zitten voor wat het is, ik verwacht er niet veel anders van.

Best wel jammer PoP stond bij mij aardig hoog in het vaandel qua harcore, echt uitviegelieren. Uren bezig te kunnen zijn met moeilijke puzzels, stukjes 10X over moeten doen voordat je het goed hebt. Waardoor je ook beter gaat nadenken omdat je de rest niet over wil doen. Nadenken over een probleem en het vervolgens oplossen. je hersens laten werken, en geen game zoals b.v. FC2 waar ik met 12 blikken bier en 4 joint's achter me kiezen op normal of hard nog die game doorjas alsof het niets is.

Als ik het zo hoor word dit een Assasin's creed in een Prince of Persia jasje, of zeiden we dat ook niet over AC nadat hij uitkwam dat het net PoP was maar dan simpeler en reperatiever? Een paar jaar geleden zat er nog een echte verhaallijn in, waardoor je echt verschillende dingen moest doen gekoppeld aan een verhaallijn met verschillende en regelmatig onverwachte wendingen. Nu zijn vaak de missiedoelen een copie van elkaar.

Het begint mij als gamer op te vallen dat dit steeds vaker gebeurd met singleplayer series. Er word veel voor geadverteerd snel cash verdiend, en het blijkt een buggie snel afgewerkte game game te zijn. Dit lijkt ook de laatste trend te zijn games met gave grafics die een quick fix zijn voor de volgende game, maar wel voor 50 of 60 euro.
Games for the masses, of zoiets :?

Games zoals Fable II en Bioshock waren kort maar waren zeer goed van verhaallijn en ik heb me geen seconde verveeld of mezelf afgevraagd: Waar moet nou weer naartoe? Aardig bugvrij, en zeer sfeervol met een verhaallijn waar je ingetrokken word. Gameplay technisch waren ze ook zeer goed uitgewerkt.maar games zoal FC2 e.a. is poep van de onderste plank.
Meerdere goede gamereeksen zijn in de afgelopen jaren al naar de klote gegaan, door dit soort dingen. Ik heb persoonlijk liever dat een game een half of zelf's wel een heel jaar word uitgesteld omdat ze niet nog de game die ze/we willen hebben. Dan heb je nog een EA die pushed hun studio's om ieder jaar of anderhalf een nieuwe game uit te brengen. Af of niet. En andere studio's moeten/willen er wel achteraangaan omdat EA anders hun markt inpikt. Dit is geen EA flame ofzo, maar ik vind wel dat (mede) EA de games markt hiermee verkracht, de rest moet wel volgen.

Er zijn natuurlijk games die het wel goed hebben gedaan, met GTA IV was ik een beetje teleurgesteld omdat ik het minimale verwachte van GTA III, maar al met al een goede game, SR2 Fallout 3 NGII o.v.a. goede games maar volgens mij word de spoeling wel erg dun de laatste jaren.

Ik hoop maar dat voor PoP dit een 'tijdelijk' uitstapje is naar oldskool, anders ben ik bang dat er weer een goede gamereeks naar de verdoemenis word geholpen.
Een erg mooi en leuk spel. Vind het helemaal niet te makkelijk. Doordat Elika je red ga je wel sneller door dan anders, maar het is zoals Assasinator ook al zegt: "Game Over, Reload Checkpoint?" wordt hierdoor overgeslagen. Mocht je een fout maken bij het vechten en Elika moet je redden, dan is de vijand wel weer volledig op sterkte.
Volledig op sterkte? Ik weet niet welke versie jij gespeeld hebt, maar in de PS3 versie krijgt een vijand maar een deel van zijn balk terug. Ofwel, een boss verslaan wordt gewoon ervoor zorgen dat je net iets meer van zijn balkje afsnoept dan hij terugkrijgt bij een 'elika-save'. En dat is best makkelijk, aangezien er een standaard 4-button combo is die altijd werkt na zo'n elika-save (ik geloof dat dat vierkant, 3x driehoek was).
Totaal andere sfeer dan de PoP trilogie, maar erg leuk. Gevechten kunnen dan op timen aankomen, de effecten die je aanvallen en combo's hebben maken het goed.

Met de wat lagere moeilijkheidsgraad heb ik geen probleem, ik ergerde me altijd verschrikkelijk als ik dood ging bij eerdere PoP :p

De game is repetatief in het opzicht dat je vier keer hetzelfde doel moet bereiken, maar de vijanden en manieren van het bereiken van de vijanden zijn wel verschillend. Vond het zelf toch afwisselend genoeg.

Valt me op dat de dialogen niet verder genoemd worden, die vond ik namelijk een aardige toevoeging geven aan het spel. Na bijna iedere gebeurtenis kan je weer met Elika praten, en ik vond de dialogen erg goed, als in grappig.

Ik vond het een flitsend en fris spel om te spelen.
Ik ben het helemaal eens betreft de dialogen. Wel vind ik dat ze de dialogen er beter standaard in hadden kunnen verwerken, in plaats van dat je steeds op de 'dialoog-button' moet drukken. Ik vind namelijk de dialogen essentieel voor het totale verhaal. Je komt vaak key-aspecten uit het verhaal te weten die je zonder dialoog te voeren niet zou weten.

Zo kom je erachter dat er meer op de schouders van het hoofdpersonage rust dan je eerst vermoed. Zo is het nog steeds niet duidelijk of de 'Prince' nu wel een echte prins is. Het voeren van de dialogen geeft me wel een vermoeden. Daarnaast gaf de vrouwelijke eindbaas ook al een aantal tips betreffende het verleden van de Prince.

Ik wil alleen maar zeggen dat deze dialogen me toch nieuwsgierig heeft gemaakt naar het totale verhaal van de Prince.

Nog een reactie op: de Prins heeft geen band met Elika, vooral het begin slaat nergens op. DAAR BEN IK HET NIET MEE EENS. Terwijl hij bezig is met het zoeken naar zijn ezel, komt Elika toevallig op zijn pad. Mysterieus als Elika is gaat de Prins er nieuwsgierig achteraan om uiteindelijk in het totale probleem verzeild te raken. De band van de Prins met Elika wordt pas gaande weg opgebouwd. (TIP: voer het dialoog ;))

Waar ik het wel totaal mee eens ben is dat de spelwereld niet Perzisch oogt en aanvoelt. Dat vind ik toch wel een minpuntje noemenswaardig. Hopelijk krijgen we de Perzische wereld in het vervolg met het nieuwe jasje wel te zien. Kleurrijk als de game is vind ik wel bij het concept passen, want PoP blijft een sprookje die makkelijk thuishoort bij de verhalen van 1001 nachten.

[Reactie gewijzigd door Tomius op 27 januari 2009 11:37]

Met een woord..Wauw! de vorige delen vond ik ook al super maar deze heeft nog mooiere combo's. Als je al eerder PoP hebt gespeeld is dit mooi vervolg. Spelen met een goede videokaart is zeer aan te raden, wil je de mooie textures meemaken
Met de mogelijkheid dat dit als spam gezien wordt:

Voor de goedkoopste prijzen moet je naar het artikel zelf klikken; alleen betalende shops worden in de short overzichten opgenomen, ook als ze niet het goedkoopst zijn. Vandaar ook het verschil tussen de prijs die in de rechter kolom vermeld wordt met de prijzen die onder het artikel staan.

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Populair: Desktops Vliegtuig Luchtvaart Crash Smartphones Laptops Apple Games Besturingssystemen Rusland

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. onderdeel van De Persgroep, ook uitgever van Computable.nl, Autotrack.nl en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013