Review door de redactie

Review - Aliens: Colonial Marines - niet zo goed als de films

Gearbox Software heeft de tijd genomen voor de ontwikkeling van Aliens: Colonial Marines. Dat is helaas niet aan het resultaat af te zien: de game ziet er ouderwets uit, is kort en niet bijster origineel.

46    50.603 views 16 feb '13

Hands-on - Aliens - Colonial Marines

Gearbox werkt al vier jaar aan Aliens: Colonial Marines, een shooter waarvoor de ontwikkelaar de persoonlijke goedkeuring kreeg van filmregisseur Ridley Scott. Wij mochten het vast een keer tegen de makers opnemen.

39    65.125 views 7 apr '12

Preview - E3: Aliens - Colonial Marines

Gearbox Software werkt al jaren aan Aliens: Colonial Marines, een horrorshooter die de studio op speciaal verzoek van filmmaatschappij 20th Century Fox ontwikkelt. We kregen uitleg van de twee directeuren.

49    30.697 views 23 jun '11

Heb jij ook een Aliens - Colonial Marines PlayStation 3?

Deel je ervaringen met andere tweakers in een productreview!

LG G4 Battlefield Hardline Samsung Galaxy S6 Edge Microsoft Windows 10 Samsung Galaxy S6 HTC One (M9) Grand Theft Auto V Apple iPad Air 2

© 1998 - 2015 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True