Review door de redactie

Review - Aliens: Colonial Marines - niet zo goed als de films

Gearbox Software heeft de tijd genomen voor de ontwikkeling van Aliens: Colonial Marines. Dat is helaas niet aan het resultaat af te zien: de game ziet er ouderwets uit, is kort en niet bijster origineel.

46    16 feb '13

Hands-on - Aliens - Colonial Marines

Gearbox werkt al vier jaar aan Aliens: Colonial Marines, een shooter waarvoor de ontwikkelaar de persoonlijke goedkeuring kreeg van filmregisseur Ridley Scott. Wij mochten het vast een keer tegen de makers opnemen.

39    7 apr '12

Preview - E3: Aliens - Colonial Marines

Gearbox Software werkt al jaren aan Aliens: Colonial Marines, een horrorshooter die de studio op speciaal verzoek van filmmaatschappij 20th Century Fox ontwikkelt. We kregen uitleg van de twee directeuren.

49    23 jun '11

Heb jij ook een Aliens - Colonial Marines, PlayStation 3?

Deel je ervaringen met andere tweakers in een productreview!

Microsoft Windows 10 Home NL Apple iPhone 6s Star Wars: Battlefront (2015) Samsung Galaxy S6 Edge Apple Watch Project CARS Nest Learning Thermostat Laptops

© 1998 - 2015 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True