Redactionele reviews

Jaaroverzicht: een smartphone voor iedereen

De cijfers zijn indrukwekkend: in Nederland zijn naar verluidt in 2008 meer dan een miljoen smartphones verkocht. Het leeuwendeel daarvan werd niet aangeschaft door zakelijke klanten, maar door consumenten.

73    37.053 views 27 dec '08

Apple iPhone 3G review

Apple start deze week met de verkoop van de iPhone 3G, de opvolger van de eerste iPhone. Tweakers.net heeft met de iPhone 3G kunnen spelen en bekijkt of het een waardige opvolger is van de eerste smartphone van Apple.

271    408.015 views 9 jul '08

Gebruikersreviews

Apple iPhone 3G 16GB Wit review door Anuskriebel

Edits: 04-09, 09-09, 15-09, 20-09 Tot mijn grote verbazing bestond er tot 04 september nog geen iPhone 3G review. Omdat ik zelf bijzonder enthousiast ben over deze telefoon zal ik proberen zo duidelijk mogelijk mijn bevindingen te delen. (Plaatjes zijn...

17  +2 Score: 5  6.359 views 20 sep '08

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100