Review door de redactie

Review - Far Cry 2

Een nieuwe Far Cry, van een andere ontwikkelaar en in een nieuwe omgeving. Dit keer voor zowel pc als consoles. Kan Far Cry 2 zich meten met de spraakmakende voorgangers?

162    159.440 views 21 okt '08

Review - Far Cry 2: Multiplayer

We hebben al de nodige aandacht aan Far Cry 2 besteed, maar op de multiplay in het schietspel zijn we nog niet ingegaan. We speelden een pot tegen de makers van het spel, om te zien wat de multiplaymogelijkheden zijn.

44    67.655 views 25 sep '08

Review - Far Cry 2: De Dunia-engine

De verwachtingen rond Far Cry 2 zijn hooggespannen. Tweakers.net is nieuwsgierig naar de technologie achter dit schietspel, en sprak met de technical director die verantwoordelijk is voor de engine die ervoor is ontwikkeld.

51    54.853 views 23 aug '08

Review - Far Cry 2: zelf maps maken op de console

Het zelf maken van maps voor games heeft een lange traditie op de pc. Ubisoft wil dat veranderen met Far Cry 2. Bij zowel de Xbox 360- als de Playstation 3-versie wordt een editor geleverd

32    30.870 views 19 aug '08

Preview - Far Cry 2 - In andere handen

Ubisoft hoopt in Far Cry 2 de sterke punten van Far Cry en Crysis te bewaren en de mindere kanten te verbeteren.Wij namen een kijkje in de enorme studio van Ubisoft in Montréal om een indruk te krijgen of dit gelukt is.

54    83.637 views 28 mei '08

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Pagina 1 van de 1 3 reviews
Sentin White 7 september 2014

Far Cry 2, PlayStation 3

Voorloper van Far Cry 3 (logisch hey)

Pluspunten

• mooie omgeving en graphics
  • realistisch(er) vuur

Minpunten

• constante malaria aanvallen
  • je valt van een berg en om je te healen haal je een kogel uit je arm

Tarabass 20 december 2012

Geluid Score: 5
Beeld Score: 5
Gameplay Score: 5

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Far Cry 2, PlayStation 3?

Deel je ervaringen met andere tweakers in een productreview!

LG G4 Battlefield Hardline Samsung Galaxy S6 Edge Microsoft Windows 10 Samsung Galaxy S6 HTC One (M9) Grand Theft Auto V Apple iPad Air 2

© 1998 - 2015 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True