Redactionele reviews

Far Cry 2

Een nieuwe Far Cry, van een andere ontwikkelaar en in een nieuwe omgeving. Dit keer voor zowel pc als consoles. Kan Far Cry 2 zich meten met de spraakmakende voorgangers?

162    158.411 views 21 okt '08

Far Cry 2: Multiplayer

We hebben al de nodige aandacht aan Far Cry 2 besteed, maar op de multiplay in het schietspel zijn we nog niet ingegaan. We speelden een pot tegen de makers van het spel, om te zien wat de multiplaymogelijkheden zijn.

44    67.515 views 25 sep '08

Far Cry 2: De Dunia-engine

De verwachtingen rond Far Cry 2 zijn hooggespannen. Tweakers.net is nieuwsgierig naar de technologie achter dit schietspel, en sprak met de technical director die verantwoordelijk is voor de engine die ervoor is ontwikkeld.

51    54.578 views 23 aug '08

Far Cry 2: zelf maps maken op de console

Het zelf maken van maps voor games heeft een lange traditie op de pc. Ubisoft wil dat veranderen met Far Cry 2. Bij zowel de Xbox 360- als de Playstation 3-versie wordt een editor geleverd

32    30.800 views 19 aug '08

Far Cry 2 - In andere handen

Ubisoft hoopt in Far Cry 2 de sterke punten van Far Cry en Crysis te bewaren en de mindere kanten te verbeteren.Wij namen een kijkje in de enorme studio van Ubisoft in Montréal om een indruk te krijgen of dit gelukt is.

54    83.481 views 28 mei '08

Gebruikersreviews

Voor de Far Cry 2, PlayStation 3 zijn er 2 beoordelingen gegeven door onze gebruikers die niet los getoond worden. Heb je dit product? Je kunt hier een beoordeling geven of review schrijven.

Beoordeling schrijven

Scorekaart