De eerste officiële WRC 3 trailer.
Reacties (2)
Ligt het aan mij of lijken de grafische prestaties een beetje achterhaalt? Spikengine mag dan nieuw zijn.. maar deze trailer verkoopt het nog niet echt.
De HD trailer op youtube is precies het zelfde.
Misschien opgenomen in een low res?
Maar het is nu al beter dan dirt 3 (vanwege de verplichte xgames achtige stetting.)
Misschien opgenomen in een low res?
Maar het is nu al beter dan dirt 3 (vanwege de verplichte xgames achtige stetting.)
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.