Op de Ubisoft-stand op de E3 waren dit jaar veel goede games te vinden, maar Assassin's Creed III stak er voor velen toch iets bovenuit. Ubisoft toonde nieuwe gameplay van het spel dat zich ten tijde van de Amerikaanse Revolutie in steden als Boston en New York afspeelt. Daarnaast introduceerde Ubisoft op de E3 Naval battles in Assassin's Creed III en kondigde het bedrijf een losstaande PlayStation Vita-versie aan, Assassin's Creed III: Liberation. De consoleversie van het spel werd daarnaast ook voor het eerst op de Wii U getoond. Die versie verschijnt overigens als enige niet op 30 oktober; Ubisoft is voor de Wii U-versie immers afhankelijk van de release van de Wii U zelf.
Reacties (14)
En over de PC wordt weer met geen woord gerept 
Offtopic: leuke reporter. Enige minpuntje is dat hij zijn snotjes wel eens mag wegvegen
Offtopic: leuke reporter. Enige minpuntje is dat hij zijn snotjes wel eens mag wegvegen
Ik denk dat het daarbinnen gewoon warm is...
hahahahah.. ik was op de E3 aardig verkouden (hotel-airco ftw...) dus beide zou mogelijk zijn geweest, maar ik ga voor de warmte hier ja.
Tja, een zakdoek doet wonderen. Viel me eerdere filmpjes ook al op. Maar fijne review!
Ziet er toch zeer belovend uit met de nieuwe gameplay in de nieuwe omgevingen.
Hij gaf aan dat de kwaliteit van de Wii U nagenoeg hetzelfde was als de XBOX en PS3, ben benieuwd of de besturing ook beetje soepel loop met die grote controller.
Hij gaf aan dat de kwaliteit van de Wii U nagenoeg hetzelfde was als de XBOX en PS3, ben benieuwd of de besturing ook beetje soepel loop met die grote controller.
deerhunter style !
I used to be an adventurer like you then i took an arrow in the knee
OT: Ziet er erg mooi uit.
Ben benieuwd hoe open de open wereld echt is.
OT: Ziet er erg mooi uit.
Ben benieuwd hoe open de open wereld echt is.
Ik kan niet wachten totdat ook deze AC uitkomt. Ik heb altijd genoten van al zijn voorgangers en ondanks dat ik niets nieuws verwacht zal ik genieten van de nieuwe omgeving en vijanden.
Ik ga hem halen!
Ik ga hem halen!
HAHAHAH lol @ 2:18 waar hij dat gezicht na doet
Verder ben ik echt benieuwd naar dit spel! voor mij zeker een musthave!
Verder ben ik echt benieuwd naar dit spel! voor mij zeker een musthave!
weer geen woord over pc
Maar oké... Connor is dus native Amerikaans/Indiaan en een beetje Engels... Wat zegt dat over zijn relatie in de strijd tussen de Noorderlingen en de Zuiderlingen? Hoe mengt Connor zich in die strijd?
Zie ook: Amerikaanse Burgeroorlog
Zie ook: Amerikaanse Burgeroorlog
[Reactie gewijzigd door Jorn1986 op 24 juli 2024 18:37]
Volgensmij is de pc release ook op 31 oktober toch?
Was idd
al eerder hier op tweak te zien
al eerder hier op tweak te zien
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.