Welkom in de jungle van Myanmar.
Reacties (3)
Als je eenmaal BF3 hebt gespeeld krijg je dit niet over je maag heen... Soms speel ik BF3 alleen voor de graphics, laat zitten voor de gameplay. BF4free zal dus duidelijk voor de gameplay zijn.
Wel een super initiatief.... bf 4 free daar zou je geen nee tegen zeggen (als fan zijnde).
Zo te lezen een walhalla voor hackers en mensen die graag hacks maken voor the kick , jammer ?!
Wel een super initiatief.... bf 4 free daar zou je geen nee tegen zeggen (als fan zijnde).
Zo te lezen een walhalla voor hackers en mensen die graag hacks maken voor the kick , jammer ?!
omg waarom ziet het eruit als cs 1.6?
Konden ze niet gewoon de engine uit bf3 pakken?
Weer een p(l)ay for win game.
Konden ze niet gewoon de engine uit bf3 pakken?
Weer een p(l)ay for win game.
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.
:strip_icc():strip_exif()/u/190756/crop5c6d5d8053ca9_cropped.jpeg?f=community)
/u/209583/crop6a1b49c473bce_cropped.png?f=community)