Reclame over de Asus N-laptops van 2012.
Reacties (4)
Over welke N-serie laptop gaat dit precies?
Op de site van http://www.asus.nl/Notebooks/ staat namelijk dit model nog niet? Iemand meer informatie over deze laptop?
Hij ziet er in ieder geval een stuk beter uit als zijn voorgangers! mijn mening
Op de site van http://www.asus.nl/Notebooks/ staat namelijk dit model nog niet? Iemand meer informatie over deze laptop?
Hij ziet er in ieder geval een stuk beter uit als zijn voorgangers! mijn mening
Het ziet er naar mijn mening ook zeker beter uit, alleen vind ik het eerlijk gezegd wel triest dat steeds meer fabrikanten richting het design van de Macbook Pro gaan. Zo heeft HP ook een aantal laptops die verdomd veel op de Pro lijken. Maar goed, deze ziet er in ieder geval verbluffend uit, laten we hopen dat Asus hiermee zijn naam weer "clean" kan krijgen. Heb namelijk meer slechte dan goede verhalen over Asus laptops gehoord.
oké vraagje de alle alle eerste laptop welke besturing systeem had die??
nou dan kopiëren alle fabrikanten die na
nou dan kopiëren alle fabrikanten die na
Als je zo gaat beginnen, dan kunnen we nog wel even doorgaan 
Nee maar serieus, het is naar mijn idee wel triest. Tuurlijk is het ook the other way around geweest zoals het notification center is iOS 5 en dat vind ik ook erg triest van Apple. Had eerlijk gezegd verwacht dat ze met iets beters zouden komen. Maar qua design vind ik het jammer dat het allemaal dezelfde kant op gaat wanneer het om 'high-end' modellen gaat.
Nee maar serieus, het is naar mijn idee wel triest. Tuurlijk is het ook the other way around geweest zoals het notification center is iOS 5 en dat vind ik ook erg triest van Apple. Had eerlijk gezegd verwacht dat ze met iets beters zouden komen. Maar qua design vind ik het jammer dat het allemaal dezelfde kant op gaat wanneer het om 'high-end' modellen gaat.
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.
:strip_icc():strip_exif()/u/399875/crop5c94a750d7885_cropped.jpeg?f=community)