Trailer van de 3DS-versie van F1 2011, waarin uitgever Codemasters onder andere laat zien dat de game met vier spelers online gespeeld kan worden.
Reacties (1)
Ziet er bijna net zo goed uit als de race games op mijn telefoon. Ook echt super mooi gebruik van het tweede scherm, nog nooit eerder gezien zo.
NDS is echt niet geschrikt voor dit soort spellen imo, een leuke platformer als Mario werkt geweldig maar een race spel, meh
NDS is echt niet geschrikt voor dit soort spellen imo, een leuke platformer als Mario werkt geweldig maar een race spel, meh
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.
/u/355430/crop60cb205e8a2cd_cropped.png?f=community)