Sony heeft een 'Light & Wind 2' video uitgebracht met opnames van de Sony SLT-A77. De beelden zijn geschoten in Nederland.
Reacties (8)
Mooie Nederlandse beelden! Prachtige landschapskleuren in de verschillende shots.
Geluid is nog best aardig voor een dSLR (of SLT, hoe je het ding ook wil noemen). Ik kan alleen niet terugvinden of er een externe microfoon werd gebruikt.
Verder ziet het er erg goed uit! Het lijkt of de dynamic range in de filmpjes erg hoog ligt, wat het beeld mooier maakt. Het is natuurlijk wel zo dat dit een fototoestel is, geen videocamera, dus mij lijkt de fotoprestaties belangrijker dan dat 'ie mooie filmpjes kan maken.
Verder ziet het er erg goed uit! Het lijkt of de dynamic range in de filmpjes erg hoog ligt, wat het beeld mooier maakt. Het is natuurlijk wel zo dat dit een fototoestel is, geen videocamera, dus mij lijkt de fotoprestaties belangrijker dan dat 'ie mooie filmpjes kan maken.
Wist niet eens dat we dit soort natuur in nederland hadden
Bij mij is het beeld wel erg groen, overal wel iets groens te zien
ook de lucht...
Ik heb soms wel hier en daar het vermoeden dat er een filter is toepast.
Maar het zijn prachtige filmpjes! Hulde aan de filmer.
En ik denk idd. dat er een externe microfoon gebruikt is. De windruis filter is erg goed en zelf de klokken op de dam zijn goed te horen door het geluid van het alledaagse.
Maar het zijn prachtige filmpjes! Hulde aan de filmer.
En ik denk idd. dat er een externe microfoon gebruikt is. De windruis filter is erg goed en zelf de klokken op de dam zijn goed te horen door het geluid van het alledaagse.
leuk en relaxend dit filmpje
Een bak van Trappist Westvleteren, een uniek Belgisch product.... Leuk :-)
goh wat is het toch rustig in nederland
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.
/u/363759/crop5643c75d3effb_cropped.png?f=community)
:strip_exif()/u/196400/crop5854062b6457f_cropped.gif?f=community)
:strip_icc():strip_exif()/u/238004/crop67d6f0f6cbac8_cropped.jpg?f=community)
/u/63948/beepic.png?f=community)