The Run, een nieuw deel in the Need for Speed-franchise. In deze gameplay-trailer is te zien hoe op een ijzige track de nodige lawines ontweken moeten worden.
Reacties (5)
Hebben die lawines invloed op de wagens?
De wagen rijdt precies over de brokstukken zonder gehobbel.
De wagen rijdt precies over de brokstukken zonder gehobbel.
Vergeet niet dit is een Need For Speed dus ik zou niet rekenen op gehobbel en lawine invloeden.
Lijkt me weer een leuke Need For Speed!
BMW Redt het net
wagen met klasse
Ziet er mooi uit, maar niet mijn soort genre
Frostbite 2 natuurlijk, dus er is veel mogelijk.
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.
/u/155722/Looneytunes.png?f=community)