De 'top-down' shooter Renegade Ops komt later dit jaar naar PSN, Xbox Live Arcade en Steam.
Reacties (5)
Dit is bij mij al meteen uitgekeken. Niets bijzonders aan.
ach best leuk...als het gewoon gratis zou zijn....zou er geen stuiver aan uitgeven.
Leuk effe met/tegen een maatje spelen, maar verwacht dat het snel gaat vervelen.
Leuk effe met/tegen een maatje spelen, maar verwacht dat het snel gaat vervelen.
Vette game, ziet er goed uit. Beetje een ouderwetse shoot 'em up in een modern jasje.
Ziet er toch beter uit dan de laatste isometric shooter die ik heb gespeeld (zaxxon voor de ZX Spectrum
).
Jeetje daar heb je het wel over een hele oude spel, ik speelde zaxxon nog in de Commodore 64 tijd perk.
Dit lijkt meer op The Chaos Engine en Cannon Fodder en Alien Breed.
Dit lijkt me een hele leuke spel om te spellen.
Dit lijkt meer op The Chaos Engine en Cannon Fodder en Alien Breed.
Dit lijkt me een hele leuke spel om te spellen.
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.
:strip_icc():strip_exif()/u/53926/fonz.jpg?f=community)
:strip_icc():strip_exif()/u/12461/crop65b195553d948.jpg?f=community)
:strip_icc():strip_exif()/u/116283/crop5814e3224425d_cropped.jpeg?f=community)