Creëer een dubbele looping met TrackMania 2: Canyon.
Reacties (9)
Ziet er inderdaad super netjes uit 
Alhoewel dit wel een 'video' is en geen echte gameplay is het nog wel de vraag of het veeleisend is. Ook hoop ik dat ze een hoop meer 'editor' spulletjes hebben gemaakt om de bouwers tevreden te houden
Alhoewel dit wel een 'video' is en geen echte gameplay is het nog wel de vraag of het veeleisend is. Ook hoop ik dat ze een hoop meer 'editor' spulletjes hebben gemaakt om de bouwers tevreden te houden
Deze video is in-game gemaakt voor zover ik weet, en toont dan ook de werkelijke kwaliteit van de graphics.
Wat ik heb begrepen is dat het spel dezelfde systeemeisen zal hebben als de vorige versie van TM. Je zult dan echter uiteraard niet deze grafische kwaliteit kunnen benaderen
Wat ik heb begrepen is dat het spel dezelfde systeemeisen zal hebben als de vorige versie van TM. Je zult dan echter uiteraard niet deze grafische kwaliteit kunnen benaderen
Erg jammer dat er op Tweakers.net niet wat meer aandacht besteed wordt aan dit spel.
Het lijkt me een erg leuk spel om te spelen, en een waardige opvolger van TrackMania Forever als ik dit zo zie
Het lijkt me een erg leuk spel om te spelen, en een waardige opvolger van TrackMania Forever als ik dit zo zie
Stunts revisited
ziet er grafisch erg mooi uit.
Ziet er zeker indrukwekkend uit!
Nee helaas. In eerste instantie zal het een PC only spel zijn.
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.
/u/38247/CommanderKeen.png?f=community)