Tweakers op bezoek bij EvoSwitch dat een nieuw datacenter heeft gebouwd.
Reacties (4)
Wil ik thuis ook bouwen
Respect is wel op z'n plaats. Netjes gedaan hoor!
Erg efficiënt, lijkt me. Nu hopen dat stichting Brein niets in komt pikken
Respect is wel op z'n plaats. Netjes gedaan hoor!
Erg efficiënt, lijkt me. Nu hopen dat stichting Brein niets in komt pikken
De beste man suggereert dat je met de door hun geleverde A/B voeding je slechts 1 PSU in je server hoeft te plaatsen ipv 2.
Als je het niet erg vind, plaats ik er gewoon 2 in mijn servers (met een Y-kabel). Een defecte PSU kan een A/B voeding echt heel weinig aan oplossen.
Als je het niet erg vind, plaats ik er gewoon 2 in mijn servers (met een Y-kabel). Een defecte PSU kan een A/B voeding echt heel weinig aan oplossen.
Inderdaad een beetje eigenaardig. De voeding is het meest kwetsbare onderdeel van huidige servers, beste om dat dubbel uit te voeren.
Tevens snap ik dit module systeem niet. Je hebt allemaal kleine airco's, blussystemen en UPS-en, volgens mij zijn die per stuk aanzienlijk minder efficient dan hun grotere broers. Daarbij kost het koel houden van een grote lege ruimte, mits goed geisoleerd, ook nauwelijks iets.
Maar goed, ze zullen hun huiswerk wel hebben gedaan en het beter weten dan ik
Tevens snap ik dit module systeem niet. Je hebt allemaal kleine airco's, blussystemen en UPS-en, volgens mij zijn die per stuk aanzienlijk minder efficient dan hun grotere broers. Daarbij kost het koel houden van een grote lege ruimte, mits goed geisoleerd, ook nauwelijks iets.
Maar goed, ze zullen hun huiswerk wel hebben gedaan en het beter weten dan ik
Inderdaad een vreemd verhaal wat betreft het nodig hebben van maar één PSU...
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.