Group B Trailer
Reacties (12)
Mooie graphics, ben benieuwd wat de innovaties gaan zijn.
mss de graphics? 
er is een gymkhana modus aan toegevoegd (en dat is zowat de enige grote toevoeging volgens mij)
er is een gymkhana modus aan toegevoegd (en dat is zowat de enige grote toevoeging volgens mij)
Omg dat is toch overduidelijk: auto's met bunnyhop functie!
geniaal
vind idd ook dat ze wel heel makkelijk van de grond komen,
hoop dat dit in het spel een beetje gaat meevallen.
ziet er verder wel heel goed uit!
hoop dat dit in het spel een beetje gaat meevallen.
ziet er verder wel heel goed uit!
volgens mij hebben ze de variabele van de gravitatie kracht wat aangepast
Dezelfde datum als Defqon1 (hardstyle event) ik heb de kaartjes al liggen
, dus dat wordt kiezen
. Er zijn heel veel extra auto's zoals de Class B rally en de schade en de besturing zijn nog realistischer
.
Of je speelt het de volgende dag als je aan het uitbrakken bent
Inderdaad een nog beter idee
heb gehoord dat er veel meer normale rallystages zijn, das echt super, ik vind dirt1/2 echt super begrijp me niet verkeerd maar ik mis gewoon de echte rally games als CMR2-4 / 2005 enzo.
Waar is het publiek wat midden op de weg staat en pas op het laatste moment wegspringt? Dát mede maakte groep B meest spectaculaire rally klasse ooit.
Dat staat op je te wachten in onder andere een van de Finland tracks, voor zover ik gezien heb.
Bron: http://www.youtube.com/watch?v=Xds8x19PZ5o [Net na 0:55]
Bron: http://www.youtube.com/watch?v=Xds8x19PZ5o [Net na 0:55]
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.