Bèta trailer
Reacties (4)
Hmmm ziet er best wel tof uit.. 1e indruk is in ieder geval uitstekend.. Maxis, waren zij ook niet van Theme Park???
@mezelf, ownee SimCity oa
Kon je niet je eigen post editen
?
BullFrog, van soortgelijk kinderlijk logo en games, was je mee in de war
.
***EDIT***
Ik vind het wel jammer dat tweakers.net niet ook een gedownsampelde versie van de video's beschikbaar stelt. balie computers zijn meestal maar geschikt voor 360p of lager
.
BullFrog, van soortgelijk kinderlijk logo en games, was je mee in de war
***EDIT***
Ik vind het wel jammer dat tweakers.net niet ook een gedownsampelde versie van de video's beschikbaar stelt. balie computers zijn meestal maar geschikt voor 360p of lager
[Reactie gewijzigd door Yezpahr op 11 augustus 2024 00:49]
Maxis is vooral bekent om Spore en The Sims. Iedereen kent deze games toch wel? O,o
Je kan je trouwens aanmelden voor de bèta op http://darkspore.com/.
Mij lijkt het wel vet. Zelf een rare gozer maken, en daarmee andere dudes in elkaar slaan. Soort van diablo en spore in één. Dit wordt of héél vet, of ze verpesten het. Zelf vond ik spore leuk, maar end game, het space gedeelte was nogal heel erg saai. Ik hoop dat dit vet wordt
Je kan je trouwens aanmelden voor de bèta op http://darkspore.com/.
Mij lijkt het wel vet. Zelf een rare gozer maken, en daarmee andere dudes in elkaar slaan. Soort van diablo en spore in één. Dit wordt of héél vet, of ze verpesten het. Zelf vond ik spore leuk, maar end game, het space gedeelte was nogal heel erg saai. Ik hoop dat dit vet wordt
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.