'Keep It Real' Dev Diary
Reacties (1)
Heb er nu al weer zin in! Dirt 3 is misschien geen ultieme sim-game, maar bij Dirt-2 was de gameplay en besturing erg goed.
Haha check die kop bij 0.14 - 0.16
Haha check die kop bij 0.14 - 0.16
[Reactie gewijzigd door Relief2009 op 1 augustus 2024 10:37]
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.