Motorola Gleam
Reacties (5)
Sodeju, nog een video gevonden in het archief? 2MP camera, dumbphone OS, 2.4inch schermpje klinkt als een run of the mill 50euro telefoon, niet als iets speciaals...
Is dit een grap?
ik vond de RAZR altijd al een vette telefoon ben er alleen niet voor gegaan vanwege het merk... maar nu valt dit een beetje weg in de smartphonemarkt ik snap dat ze ook nog budgettoestellen uit moeten brengen maar een promotiefilmpje... beetje raar!
Klinkt als ideaal ding voor mij - je kan er mee bellen !!!
Tegewoordig zijn dit soort telefoons eerder iets als eerste telefoon voor je kids
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.