Trailer van PES 2011 op de Nintendo 3DS
Reacties (1)
leuk dat het in 3d is maar grahpics zijn net zo goed als de psp die uit 2004 komt ik ga toch denk ik voor de psp 2
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.