Nokias video van Symbian^3-toestel C7.
Reacties (2)
Nokia's maakt de mooiste hardware, maar software wil het maar niet lukken helaas.
Nokia moet echt definitief overgaan op 1 OS voor smartphones en daarop snel verder bouwen.
Nokia moet echt definitief overgaan op 1 OS voor smartphones en daarop snel verder bouwen.
Wel een mooie telefoon, ziet er strak uit. Meeste nokia's zijn best "saai" gevormd, dit is een keer wat anders.
Zo te zien wel met Symbian OS.
Zo te zien wel met Symbian OS.
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.