GamesCom 2010 Gameplay Trailer #2
Reacties (4)
vaag maar de graphic vind ik best uniek
misschien een rare opmerking, maar ik mis gewoon aardig wat gore in de 2d stukken.... of ben ik misschien te verwend
ik vind het geen rare opmerking, want bij een titel splatterhouse verwacht ik ook zeker wat gesplatter.. en dat mis ik hier inderdaad een beetje..
voor de rest ziet het er wel grappig uit voor een spelletje tussen door..
voor de rest ziet het er wel grappig uit voor een spelletje tussen door..
NIce
Heb gisteren nog de originele arcade versie met mame gespeeld
Heb gisteren nog de originele arcade versie met mame gespeeld
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.