De officiële launchtrailer van MLB: The Show 16.
Reacties (3)
komen deze spellen ook uit in de EU/NL eigenlijk?
ik dacht juist dat het lastig was om games als MLB/NFL/NBA/NHL in de NL te krijgen dus leuke trailer maar volgens mij voor een heeeeeel selecte groep mensen hier?
ik dacht juist dat het lastig was om games als MLB/NFL/NBA/NHL in de NL te krijgen dus leuke trailer maar volgens mij voor een heeeeeel selecte groep mensen hier?
waarschijnlijk gewoon te downloaden via de amerikaanse PS store, net zoals voorgaande editie's
De grootste platform community wordt weer overgeslagen.. de pc-wereld.
Jammer dat dit spel niet voor de pc beschikbaar is...
Jammer dat dit spel niet voor de pc beschikbaar is...
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.