De nieuwe browser van Microsoft, die samen met Windows 10 wordt geïntroduceerd, zal de naam Edge dragen. Dat maakte Microsoft bekend tijdens zijn ontwikkelaarsconferentie in San Francisco. Bestaande Chrome- en Firefox-extensies kunnen daarnaast makkelijk naar Edge worden geport.
Reacties (2)
En wat vindt Samsung hier van... Living on the Edge??
het enige wat me interesseert is in hoeverre Edge compatibel is met de webstandaarden..
rest is onzin
rest is onzin
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.