Nieuws over Internet explorer 7 uit 2014
Verfijn resultaten
sorteer op:
1 nieuwsbericht
|
Amerikaanse overheid raadt gebruik IE af vanwege nieuw lek 04-'14 - Het Amerikaanse Departement van Binnenlandse Veiligheid raadt Amerikanen maandag af om nog langer Internet Explorer te gebruiken. Aanleiding is een kritiek beveiligingslek dat afgelopen… |
/i/1361884110.png?f=fpa)