Nieuws over Fair use policy uit 2021
Verfijn resultaten
sorteer op:
2 nieuwsberichten
|
'Belgische providers moeten fup verhogen als 1 op 10 klanten deze overschrijdt' 07-'21 - De Belgische toezichthouder BIPT heeft een nieuw richtsnoer geïntroduceerd over hoe mobiele en vaste providers om moeten gaan met onbeperkt internet. Een van de maatregelen is dat… | |
|
Orange België verhoogt fup van internetabonnementen van 750GB naar 3TB 04-'21 - Orange België verhoogt de fair use policy van zijn internetabonnementen met 'onbeperkt' dataverkeer. Voortaan gaat de internetsnelheid van klanten omlaag als ze meer dan 3TB verbruiken… |
/i/2003603488.png?f=fpa)
:strip_exif()/i/2001175497.jpeg?f=fpa)