Nieuws over Citymesh uit 2022
Verfijn resultaten
sorteer op:
1 nieuwsbericht
|
Citymesh krijgt 5G-spectrum bij Belgische veiling die 1,2 miljard euro opleverde 06-'22 - België krijgt een vierde grote mobiele operator. Het BIPT meldt dat Citymesh delen van het spectrum heeft verworven, naast de bestaande grote operators: Proximus, Telenet en Orange. De… |
/i/2004838090.png?f=fpa)