bestHomeCinema.nl

0 producten en 0 uitvoeringen

Algemeen:
Verzending:
Klantenservice:

Ik heb hier ondertussen een aantal dingen gehaald. Een Jamo surround receiver voor een extra kamer en Boston Acoustics speakers. Ik vond dat ik een behoorlijk eerlijk advies kreeg bij de aanschaf en bespreken van mogelijke alternatieven. Uiteraard probeerde de verkoper mij niet met lege handen de winkel te laten verlaten, maar hij ging wel inhoudelijk goed in op mijn wensen. Ik kreeg hierdoor zeker het gevoel dat hij mij wel iets adviseerde waar ik blij mee kon zijn.

In de winkel staan mooie spullen. De prijs is scherp en dit maakte dat ik in deze winkel een aantal dingen heb aangeschaft. Er werd de tijd voor me genomen om in mijn wensen te voorzien en ik ging met een goed gevoel weg. Ik heb tot nu toe buitengewoon veel plezier van mijn aanschaffen.

Scorekaart voor bestHomeCinema.nl

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie