bestHomeCinema.nl

0 producten en 0 uitvoeringen
Waarom kopen bij bestHomeCinema.nl?
bestHomeCinema.nl is al ruim 10 jaar op Internet te vinden. Daarmee zijn we een van de "pioneers" van de webwinkels. Naast deze "virtuele" winkel hebben wij ook al meer dan 30 jaar een "reŽle" winkel in Amersfoort (bij velen binnen en buiten Amersfoort bekend als Radio Roelandschap). Hiermee combineren we het beste van twee werelden. Het gemak van online kopen en de service van een fysieke winkel.†
Wij hebben een grote collectie receivers, versterkers, speakers, home cinema sets en LED-TV's. Daarnaast kunt u bij ons ook terecht voor streaming media, dockingstations en een grote collectie personal audio zoals in-ear, on-ear en over-ear hoofdtelefoons. bestHomeCinema is officieel dealer van alle grote electronica-merken als†Denon,†Marantz,†Yamaha,†Onkyo,†harman/kardon,†Samsung,†Panasonic,†Cambridge Audio,†NAD,†HEOS by Denon,†Libratone†en†Sonos.
Daarnaast kunt u bij ons terecht voor de volgende luidspreker-merken:†Klipsch,†KEF,†Canton,†Dali,†Polk Audio,†Highland Audio. Als officiŽle†Nederlandse dealer krijgt u altijd de meest recente Nederlandse modellen en de beste garantie. Zo krijgt u twee jaar garantie op elektronica en zelfs vijf jaar garantie op speakers.

Kom ook eens langs in Amersfoort!
Of het nu gaat om nieuwe speakers, een nieuwe homecinema-set of een nieuwe TV, soms zegt een plaatje op een website niet genoeg. Daarom vindt u een heel groot deel van ons assortiment niet alleen op onze website maar ook in onze winkel in Amersfoort. Hier kunt u uitgebreid luisteren naar o.a. luidsprekers, versterkers, cd-spelers en netwerk-streamers. Ook kunnen we u hier een uitgebreide demonstratie geven van verschillende multiroom-systemen en de werking van verschillende apps laten zien. In onze showroom kunnen wij u zelfs een complete domotica-oplossing van Control4 demonstreren. Wilt u meer weten over de integratie van audio/video en domotica, dan moet u zeker eens langs komen. Wij hebben de beschikking over 4 demoruimtes waar wij zowel stereo- als surround-opstellingen kunnen demonstreren. Daarnaast kunnen alle producten daar worden opgehaald en kunt u hier ook terecht voor servicegevallen.†

Scorekaart voor bestHomeCinema.nl

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie