GameResource

577 producten en 809 uitvoeringen

Beste meneer of mevrouw,

Bedankt voor uw review, dat wordt gewaardeerd.

Een kapot hoesje is natuurlijk niet wat u heeft besteld, daarom ook onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak. Dit is vermoedelijk gebeurt tijdens het verzendproces van Post NL. Ik begrijp dat u zelf al het hoesje heeft vervangen. Ik vraag u vriendelijk contact met ons op te nemen in de toekomst als zoiets gebeurt. Wij lossen dit namelijk graag voor u op door een nieuwe hoesje toe te sturen.

Mocht u alsnog een nieuwe hoesje willen ontvangen, vraag ik u vriendelijk contact met ons op te nemen via service@gameresource.nl (het is namelijk niet duidelijk voor ons om welke bestelling het gaat).

Bedankt in ieder geval nogmaals voor uw review en wij hopen u in de toekomst nog eens van dienst te zijn bij GameResource!

Met vriendelijke groet,

Jay
GameResource

Scorekaart voor GameResource

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie