HOBO Hifi

Klantenservice: Score: 2
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Ik wilde graag de Pro-Ject T1 SB hebben en kooks voor HOBO door hun specialistische expertise. Ik had tot twee keer toe serieuze klachten over de geleverde pick up. Ze probeerden mij wijs te maken dat een duurdere pick up minder klachten heeft dan een goedkope. Ik ben verbolgen. Van mij mag Pro-Ject de licensie aan HOBO acuut intrekken.

Verzending

De pick up was goed verpakt, maar ik kan verzending met een post bedrijf altijd afraden.

Klantenservice

HOBO is arrogant, en komt in eerste en tweede instantie met drogredenen over aantoonbare gebreken. Ik heb mij door Audio Service laten overhalen de pick up alsnog ter reparatie aan te bieden.

Scorekaart voor HOBO Hifi

Algemeen Score: 2.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 2.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie