HOBO Hifi

288 producten en 435 uitvoeringen

HOBO hifi: Kwaliteit gegarandeerd

Hi-Fi | Streaming | Home Cinema & Beeld | Luidsprekers | Hoofdtelefoons | Kabels | Accessoires | Winkels

Hifi is emotie. Muziek kan een mens raken, een film kan intens beroeren. De intensiteit van die ervaring wordt wel een stuk groter wanneer u de juiste apparatuur bezit, die ook nog eens aansluit bij uw wensen en budget.

Bij HOBO hifi krijgt u het beste in beeld & geluid. Daar staan we gewoon voor. Geen loze hippe slogans of onkundig personeel, maar liefhebbers die voor u klaarstaan met advies, ervaring en service. Kwaliteit gegarandeerd!

Daarom HOBO hifi

• Gratis bezorging vanaf € 25
  • Gratis advies aan huis
  • Gratis aansluiten van uw apparatuur vanaf € 1.000
  • 30 Dagen omruilgarantie
  • Minimaal 5 jaar garantie voor nieuwsbriefabonnees
  • 100% Klanttevredenheid

Voor meer informatie verwijzen we u graag naar onze voorwaardenpagina.

Scorekaart voor HOBO Hifi

Algemeen Score: 2
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 2

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 435 producten, 283 unsorted producten
Prijsindex Nederland 98,3 (1,7% onder gemiddeld)
Prijsindex België 98,2 (1,8% onder gemiddeld)