YourMacStore

278 producten en 518 uitvoeringen

Goedemiddag,

Dank voor de review.
Bedankt voor de tip betreffende de betaling en de omleiding naar Mollie. We geven deze melding door aan de desbetreffende afdeling en wie weet wordt dit op korte termijn aangepast.

Erg vervelend om te horen dat je een ‘Open Doos’ geleverd hebt gekregen. Onze excuses hiervoor, dit is zeker niet de bedoeling. Uiteraard lossen we het graag voor je op en voorzien we je in een PostNL label voor kosteloze retournering waarna we graag een nieuw product aan je toesturen als je daar nog interesse in hebt. Hopelijk maken we op die manier de YourMacStore beleving toch nog goed voor je.

We vernemen graag van je!
Je kunt een mail sturen naar contact@yourmacstore.nl t.a.v. Kevin en dan regel ik het graag voor je.

Met vriendelijke groet,
Kevin
Team YourMacStore

Scorekaart voor YourMacStore

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg