YourMacStore

148 producten en 269 uitvoeringen

Gebruikers over webshop YourMacStore

Review toevoegen

Algemeen

Ik zou de volgende dag mijn iPad krijgen maar vrijdag niks zaterdag niks maandag ben ik werken dus word dus ook niks want ik kan nu ook bezorgtijden niet aanpassen dusdat wordt dinsdag pas ander bezorgtijden door geven en dan wordt hij woensdag pas bezorgd als ik dit geweten had was ik gewoon naar de winkel gegaan dan had ik nu lekker formule een kunnen kijken op het strand maar helaas

Verzending

Kan niet van te voren bezorgtijd bepalen dat is niet fijn

Beste Hunselnarie,

Bedankt voor je feedback! Vervelend dat je de iPad nog niet hebt mogen ontvangen. Als ik naar de track & trace code kijk, zie ik dat je de bezorger vrijdag bent misgelopen.

We maken gebruik van Mikropakket bij onze leveringen (onderdeel van PostNL), omdat zij gespecialiseerd zijn in het veilig vervoeren van duurdere (electronica) pakketten. Wanneer je met Mikropakket belt, kun je meer informatie opvragen betreffende je levering.

Hopelijk kun je zo snel mogelijk gebruik gaan maken van je iPad. We houden de levering voor je in de gaten!

Namens YourMacStore,
Met vriendelijke groeten,
Max

Algemeen

Adapter MacBook pro kapot na 2 jaar. Omdat dit een zakelijke aankoop is ineens geen drie jaar garantie, maar 1. Adapter toen maar besteld, medewerker zei te weten welke ik nodig had aan de hand van eerder bestelde laptop. Volgende dag verkeerde adapter geleverd gekregen. Meteen gebeld, erg onvriendelijke medewerker die meteen suggereerde dat de fout bij mij lag. Ik moest weer een nieuwe bestellen (lees nog 1 kopen)en de andere retour zenden. Geen excuses oid.

Verzending

Verzending was snel en goed verpakt

Klantenservice

Medewerker was erg onvriendelijk, suggereerde dat de fout bij mij lag en bleef maar herhalen dat ik er gewoon maar nog een moest bestellen

Beste SWoudstra2,

Allereerst, bedankt voor de feedback! Dit helpt ons om onze service te verbeteren. Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met de service. Het klopt dat mijn collega een foutje heeft gemaakt met betrekking tot het adviseren van de oplader. Het geld van de verkeerd bestelde oplader is vanzelfsprekend terug overgemaakt.

Ook wil ik u namens YourMacStore onze excuses aanbieden voor het feit dat u de service van mijn collega als onvriendelijk heeft ervaren.

In onze garantievoorwaarden wordt echter duidelijk benoemd dat er voor zakelijke aankopen een andere garantieregeling van toepassing is dan voor aankopen die je als consument maakt. Onze excuses dat dit ten tijde van bestellen niet duidelijk was voor u.

Namens YourMacStore,
Max

Algemeen

mijn nieuwe Macbook Pro online bij YourMacStore zelf samengesteld en besteld.
binnen 7 werkdagen had ik hem in huis. netjes geleverd via Micropakket. en niet geheel onbelangrijk goedkoper niet Te krijgen.

Verzending

verzending niet helemaal discreet verzonden. productgegevens stonden aan de buitenzijde vermeld.

Algemeen

Bij goede leveranciers kom je terug. Na mijn eerste ervaring met YourMacStore, die helemaal was zoals je van hen kunt verwachten, heb ik opnieuw een bestelling gedaan bij hen. Keurig op tijd bezorgd en volgbaar. Goed verpakt. Wederom ... zoals je van YourMacStore kunt verwachten. En... 3 jaar garantie.

Verzending

Goed volgbaar en op een keurige tijd. Snel en correct. Heb het verzekerd laten verzenden. Je weet maar nooit. Maar ik denk dat dit niet nodig is.

met klantenservice geen ervaring. Als alles goed gaat he je deze niet nodig.

Algemeen

Via de Pricewatch kwam ik bij YourMacStore uit; met name de melding 'Apple-expert met 3 jaar garantie op Apple!' en 'overmorgen in huis' spraken me aan. Het bestellen ging makkelijk en het was niet nodig eerst een account aan te maken.

De bestelling van dinsdagavond was goed verpakt en had donderdag inderdaad in huis kunnen zijn, ware het niet dat het pakket via 'Mikropakket' was verzonden wat roet in het eten gooide.

Over YourMacStore overall postief, alleen de verzending zou beter kunnen (zowel qua communicatie als verzender)

Verzending

In de FAQ wordt vermeld "Track & Trace: volg het pakket bij PostNL", dat sprak me aan want hoewel ik donderdag thuis zou zijn had ik het pakket anders in de buurt op kunnen halen.

Wat als eerste opviel is dat er geen mail mbt verzending werd gestuurd, donderdag in huis zou betekenen woensdag verzenden, daarvan heb ik geen bericht gekregen en dus ook geen Track & Trace code.

Het pakket blijkt niet met PostNL maar met een dochteronderneming: Mikropakket te zijn verstuurd. Deze zeggen donderdag aan de deur te zijn geweest maar hebben geen bericht achter gelaten.

Na contact vrijdag met de klantenservice van YourMacStore was het pakket snel terecht maar bleek, wegens pinksteren, pas woensdag te kunnen worden geleverd. Ophalen in de Bilt (de enige locatie van Mikropakket!!) was het alternatief.

Daar heeft het ruim een half uur geduurd voor het pakket terecht was maar goed, uiteindelijk toch tijdig het pakket in handen.

Door een bericht te sturen wanneer het pakket verzonden is (bij voorkeur met een track&trace code) was het duidelijker geweest wanneer ik het pakket kon verwachten en had ik donderdag al met Mikropakket contact op kunnen nemen.

Ook viel op dat de status op de website op 'betaald' bleef staan in plaats van (gangbaar) als 'verzonden' te markeren.

Klantenservice

VIa de site opent standaard een chatbox en hoewel bleek dat pas na 10h00 iemand in de chat beschikbaar zou zijn kreeg ik nog voor half 10 een antwoord en ook op een vervolgvraag werd zeer snel gereageerd. Klantenservice is behulpzaam en vriendelijk.

Algemeen

Bestelling niet volgens afspraak verstuurd en klantenservice reageert niet. Zeer vervelend bij een product dat echt nodig hebt.

Verzending

Op de dag voor hemelvaartdag heb ik in de midden bestelling geplaatst voor een USB-C oplaadkabel voor de macbook. Deze stond op "morgen in huis". Nu ging ik er al vanuit dat dit ivm Hemelvaartdag niet ging lukken dus verwachte de kabel op vrijdag. Uiteindelijk krijg ik pas op vrijdag een melding dat de kabel verstuurd was.

Uiteindelijk kwam de postbode van mikropakket op zaterdag op het moment dat we dus niet thuis waren waardoor nu de kabel pas op dinsdag komt.

Klantenservice

Hiervoor contact opgenomen met klantenservice, maar na 3 / 4 dagen nog geen reactie ontvangen.

Hi Maximizemedia,

Bedankt voor de feedback. Onze excuses voor de late levering. Helaas zijn door een technische storing de bestellingen van afgelopen woensdag niet allemaal goed verwerkt, wat enige vertraging heeft opgeleverd in de uitlevering.

Door het hemelvaartsweekend zijn we ook wat minder goed bereikbaar geweest afgelopen dagen.. Er zal vandaag in ieder geval nog een reactie volgen op je mailtje. Ondanks dat je niet helemaal tevreden bent willen we je toch bedanken voor het vertrouwen in YourMacStore!

Met vriendelijke groeten,
Max van YourMacStore

Algemeen

Plaatste bestelling maar betaling ging niet goed (scherm opende niet). Even mailtje gestuurd en kreeg direct een betaallink gestuurd. Ik had nog ander toetsenbord besteld bij m'n imac en volgens de site zou levering een paar dagen duren. Maar had 'm volgende ochtend al in huis

Verzending

Kreeg geen mailtje vooraf van verzender, maar die stond de volgende dag al wel om 9 uur op de stoep. Paar dagen eerder dan verwacht. Verpakking zeer stevig en solide in speciale doos voor imac. Nu was het geen probleem dat er geen mailtje kwam, maar het is wel netjes om te laten weten dat er een bestelling aankomt.

Klantenservice

Paar keer heen en weer gemaild over de betaling en bevestiging van de bestelling. Ging allemaal vlot en snel.

Algemeen

op dinsdag de kapotte tablet opgestuurd en op vrijdag de nieuwe al in huis, een zeer goede en snelle service en levering.

Algemeen

Heldere en overzichtelijke site. Scherpe prijzen. Prima ondersteuning via de chat, er wordt snel gereageerd opvragen.

Verzending

Om te beginnen klopt de levertijd niet, vooral in mijn geval bij een aangepast product. Daarna moet je zelf steeds contact zoeken om enige duidelijkheid te krijgen over de levering. Ik kreeg zelfs geen track&trace code toegestuurd, zodat ik niet wist dat het geleverd zou worden, met als gevolg dat er niemand thuis was. Zo werd 3-5 werkdagen uiteindelijk bijna een maand. Toch jammer.

Klantenservice

Het is een piepsysteem. Als je zelf geen actie onderneemt en maar blijft vragen, krijg je geen antwoorden en is er niemand die in de gaten heeft dat jouw levering niet plaatsvindt. Dat mag wel proactiever. Maar als je wat vraagt wordt je wel snel en vriendelijk behandeld.

Bedankt voor de feedback! Je hebt gelijk dat we je beter hadden kunnen informeren, onze excuses daarvoor. We zijn druk bezig om de informatievoorzieningen te verbeteren! Ondanks de tegenslag hopen we je in de toekomst terug te zien.

Met vriendelijke groet,
Max van YourMacStore

Algemeen

Site werkt goed en is overzichtelijk. Producten snel gevonden, niet altijd direct duidelijk wel model het precies is. Maar verder weinig op aan te merken.

Verzending

Belofte: vandaag besteld = morgen in huis wordt niet waargemaakt. Laptop vrijdag (rond 13:00) besteld maar pas maandag geleverd. Dat was een teleurstelling.

Algemeen

Gewoon uitstekende service. Macbook Pro had een hardware probleem. Na kort schakelen kon ik deze retourneren terwijl dat strikt genomen niet kon. Zeer netjes. Levering nieuw produkt snel en efficient.

Verzending

Macbook Pro 13 inch. Prima pc!

Klantenservice

Batterij probleem met eerste exemplaar. Soepel opgelost door snel afhandelen retour sturen.

Algemeen

Ik had van een vorige bestelling bij Your manstore het mailadres van Max overgehouden en die man heeft voor mij de zaken met de lichtsnelheid geregeld. De eerste online bestelde iMac had een geheugen probleem en deze werd zonder verdere vragen de volgende dag (op zaterdag n.b.!!) vervangen door een nieuwe. De communicatie met deze man is super. Ook inruilen van je oude mac gaat super gemakkelijk en..... zonder transportkosten!

Verzending

Levering is super snel , ook op zaterdag en met track en trace. Netjes verpakt en keurig afgeleverd.

Klantenservice

Echt goed. Dit moet je gewoon zelf ervaren.

Algemeen

Keurige service. Kan niet anders zeggen. 's Middags MacBook Pro besteld. De volgende dag om 7.45 uur al geleverd. Dat was wel heel erg snel.

Algemeen

iMac besteld en op die dag grote storing bij ABN Amro Bank dus kwamen er wel 13 stuks in bestelling maar niet 1 mijn kant op en had er nogal haast mee.
Eerst niet mogelijk om direct met de verkoop te worden doorverbonden om e.e.a. recht te zetten, zwaar irritant want er gebeurde niets.
Uiteindelijk teruggebeld door Max van YourMacStore en die heeft toen met MACH 2 alles geregeld en zo kon ik mijn iMac toch nog op tijd meenemen naar Spanje.
TOP geregeld MAX!! Het is My-MacStore
FRANK

Verzending

Na contact met YourMacStore binnen 18 uur in huis!

Klantenservice

After All gewoon dik in orde!

Hi Frank.
Bedankt voor de positieve woorden. Het kostte inderdaad wat tijd en moeite, maar gelukkig hebben we alles op tijd kunnen regelen. Succes in Spanje!

Groeten,
Max (van YourMacStore)

Algemeen

Ik was opzoek naar een nieuwe macbook air 13inch. Via tweakers kreeg je gemakkelijk betrouwbare site met goedkope MacBooks. Ik heb mijn macbook besteld bij YourMacStore en krijg hem een dag later binnen.

Verzending

Ik kreeg mijn macbook op de afgesproken tijd en dag geleverd. Ik heb geen deurbel bij mijn studentenhuis en had daarom een briefje opgehangen of ik gebeld kon worden als de pakketbezorger voor de deur stond. Dit heeft hij netjes gedaan en zo kon ik snel genieten van mijn mooie nieuwe MacBook.

Algemeen

Ik wilde graag een iMac voor mijn eigen bedrijf bestellen. Via Tweakers zag ik dat bij YourMacStore een grote korting was. Van de site had ik nog nooit gehoord maar door de goede beoordelingen en contact met de klantenservice vertrouwde ik mijn dure bestelling aan dit bedrijf toe. En ik kan niet anders zeggen dat ik super blij ben met mijn bestelling en hoe het is gegaan.

Verzending

De verzending werd gedaan door een speciaal postbedrijf voor dure producten. Dat zorgde al voor vertrouwen bij mij. De chauffeur was uiterst vriendelijk en zei meer dan alleen 'hallo, hier tekenen, dag'. De deur van het bezorgbusje was goed vergrendeld waardoor je spullen veilig staan. Heel goed. Wel was het een verrassing wanneer ik mijn bestelling zou krijgen. Gelukkig werk ik thuis dus voor mij maakte het niet zoveel uit maar anders had de chauffeur helemaal voor niets naar mijn woonplaats gereden.

Klantenservice

Van tevoren had ik contact gehad met de klantenservice over een aantal specificaties van mijn product. Mijn vragen werden zeer snel beantwoord en ook duidelijk uitgelegd. Hierdoor ben ik zeer tevreden over mijn product

Hi Joyce,
Bedankt voor het vertrouwen! Fijn dat de verzorger ook vriendelijk was. Onze excuses voor de onduidelijkheid met de bezorging. Normaal gesproken worden de track & trace codes automatisch gekoppeld, het lijkt er op dat dit in jouw geval niet helemaal goed is gegaan. Bedankt voor de feedback, we gaan er mee aan de slag!

Algemeen

Mijn bestelling heeft een tijdje geduurd maar de artikelen moeten ook op tijd binnenkomen en als het over een pas verschenen artikel gaat is dat ook te begrijpen

Verzending

Goede levering met een zeer vriendelijke chauffeur en zodra je bestelling wordt verzonden ontvang je een track & tracé nummer zodat je alles kan opvolgen

Klantenservice

Verschillende keren contact opgenomen en steeds vriendelijk en behulpzaam

Algemeen

Geen updates over levertijd. 's Ochtend gebeld waar de macbook bleef; wisten ze niet. 's Avond vond ik een 'We hebben u gemist' briefje.
Voel me een beetje genaaid door yourmacstore. Was de premium service van apple gewend, dit voelt nu erg goedkoop.

Verzending

Verzending via mikropakket. Website ziet er goedkoop uit; lijkt b2b gericht, niet klant-gericht. Aflevermomenten kan je niet kiezen, alleen een dag selecteren.
Voel me een dubbel genaaid door yourmacstore. Ook de bezorgservice is niet premium maar goedkoop.

Algemeen

YourMacStore is duidelijk in de communicatie, houdt je op de hoogte van de status van je bestelling en reageren snel en vriendelijk op vragen.

Verzending

Zodra het product binnen was bij YourMacStore werd het direct verzonden en kreeg ik een bevestigingsmail, de volgende morgen in huis, top!

Klantenservice

Live chat op de website en snelle reacties. Vriendelijk en duidelijk

Algemeen

Duidelijke website met goede informatie over product met specificaties.
Keurig op tijd bezorgd/ snelle afhandeling en goed te volgen via 'track and trace'.

Verzending

Snelle levering, product was keurig/ beschermd en verpakt

1 2 3 ... 7

Scorekaart voor YourMacStore

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg