YourMacStore

Gebruikers over webshop YourMacStore

Review toevoegen

Tegen beloning

Algemeen

Yourmacstore heeft hele scherpe prijzen en de levering is snel. Product goed en discreet verpakt.

Algemeen

. YourMacstore is (bij vragen) goed bereikbaar en houdt zich aan de gemaakte afspraken. Service staat hoog in het vaandel.

Verzending

De bestelling was eenvoudig te plaatsen.Prijs-kwaliteit was erg gunstig. levertijd was aangegeven 5 tot 10 werkdagen. Toen deze termijn verstreken was heb ik contact opgenomen met de klantenservice. Men reageerde direct en de volgende dag ontving ik mijn IPad Pro keurig verpakt. Nu maar genieten

Klantenservice

De klantenservice reageert snel en houdt zich aan de gemaakte afspraken. Is Mac en tweaker waardig.

Algemeen

Bestellen Ipad was simpel. Hoewel aangegeven was dat bezorging 3 tot 5 dagen kon duren was het raar dat het een aantal dagen stil bleef. Toen kwam echter keurig de bezorgbevestiging met Track&Trace; bezorging zelf was ook prima. Er zat wel een verkeerde stekker in de doos, maar na het melden ervan werd zonder discussie vlot de juiste opgestuurd.

Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Website werkt correct. Op zondag bestelt, op dinsdag geleverd. Dit zou op de website iets duidelijker aangegeven kunnen worden.

Verzending

Product o.k. Service kan in niet beoordelen, komt pas aan de orde als iets niet o.k. is.

Klantenservice

contact gehad i.v.m. de voorziene levering, de ontvangen info klopte.

Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

apple watches zijn geleverd zoals omschreven.
Het klantcontact is duidelijk en vriendelijk verlopen, ze zijn
behulpzaam.

Verzending

De leveringstijden zijn optimistisch ingeschat. Optie voor deellevering moet om gevraagd worden.
Een Apple Watch was in voorraad, bij navraag is deze direct gestuurd. Volgende dag in huis.

Klantenservice

Goed bereikbaar. Vriendelijk en accuraat geholpen.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 2

Algemeen

bestellen en betaling ging normaal en soepel, met apple pay, wel werd er voor apple pay buiten de pagina omgeleid naar de omgeving van mollie, dit is een onnodige extra stap welke opgelost kan worden door de fast checkout van apple te implementeren via de apple pay javascript plugin.

Verzending

product ( MGYM3ZM/A ) welke ik wel binnen 1 dag had ontvangen, bleek niet nieuw, verpakking en product waren door een ander voor mij reeds geopend/in gebruik genomen (iPhone gaf melding dat het van een ander was), voor de omschrijving en de prijs zou ik gewoon een nieuw, gesealed en ongeopend apple product verwachten. dit is ondermaats en laat een behoorlijke wansmaak achter. tevens is er de zorg voor de koppeling met iemand anders icloud voor de gerantie op de lange termijn cq mogelijk issues die apple hier mee heeft

Was echter op de product pagina hier melding van gemaakt, dat het open box of 2de kansje betrof, dan ligt het natuurlijk anders, echter was dat in geen geval de situatie voor het moment van beslissen/bestellen & betalen (gisteren) noch dat de prijs er naar wees. in alles ging het om een nieuw product.

Goedemiddag,

Dank voor de review.
Bedankt voor de tip betreffende de betaling en de omleiding naar Mollie. We geven deze melding door aan de desbetreffende afdeling en wie weet wordt dit op korte termijn aangepast.

Erg vervelend om te horen dat je een ‘Open Doos’ geleverd hebt gekregen. Onze excuses hiervoor, dit is zeker niet de bedoeling. Uiteraard lossen we het graag voor je op en voorzien we je in een PostNL label voor kosteloze retournering waarna we graag een nieuw product aan je toesturen als je daar nog interesse in hebt. Hopelijk maken we op die manier de YourMacStore beleving toch nog goed voor je.

We vernemen graag van je!
Je kunt een mail sturen naar contact@yourmacstore.nl t.a.v. Kevin en dan regel ik het graag voor je.

Verzending: Score: 0

Algemeen

Macbook air aangekocht welke helaas diverse defecten vertoonde. Een aantal van deze defecten heeft Microfix (reparatiepartner van YouMacStore) kunnen verhelpen. Macbook ca. 4x opgestuurd daarna nog steeds niet verholpen. Geëist dat YourMacStore mij zou voorzien van een nieuw exemplaar echter nooit gehoor aan gegeven, het is altijd de schuld van Apple of Microfix. Dit traject heeft een jaar geduurd. Uiteindelijk hulp gezocht bij Apple zelf en zij hebben mij na 1x repareren een nieuwe gegeven. Zelfs een upgrade naar een nieuw model. Resume, koop aub bij Apple en bespaar je de stress. Service is echt ronduit slecht!

Klantenservice

Macbook air aangekocht welke helaas diverse defecten vertoonde. Een aantal van deze defecten heeft Microfix (reparatiepartner van YouMacStore) kunnen verhelpen. Macbook ca. 4x opgestuurd daarna nog steeds niet alles verholpen. Geëist dat YourMacStore mij zou voorzien van een nieuw exemplaar echter nooit gehoor aan gegeven, het is altijd de schuld van Apple of Microfix. Dit traject heeft een jaar geduurd. Uiteindelijk hulp gezocht bij Apple zelf en zij hebben mij na 1x repareren een nieuwe gegeven. Zelfs een upgrade naar een nieuw model. Resume, koop aub bij Apple en bespaar je de stress. Service is echt ronduit slecht!

Hi Scott,

Dank voor u review.
Vervelend om te zien dat u ontevreden over onze service. Ik ben echter wel blij om te zien dat het probleem inmiddels door Apple is opgelost.
Betreffende het traject bij YourMacstore willen wij het volgende zeggen: Wij hebben tijdens het volledige traject naar eer en geweten gehandeld en zijn ten alle tijden eerlijk en open naar u geweest. Helaas heeft onze partner, dat een door Apple gelicenseerd reparatiebedrijf is het probleem niet kunnen verhelpen. Het laatste contact is geweest dat Microfix met het Apple incidentnummer en de MacBook een laatste poging bij Apple wilde gaan doen. Ik heb toen ook in de mail gezegd dat indien het probleem dit maal niet opgelost zou worden we het op een andere manier met je zouden gaan regelen. Helaas hebben we hier nooit reactie op gehad.

Namens YourMacStore nogmaals excuses voor het lange traject. Wij hadden het liever ook sneller voor u opgelost maar zijn blij dat het inmiddels door Apple is opgelost.

Algemeen

Ondertussen was ik toe aan een wat kleinere laptop voor tijdens het benchen met DICE en LN2. Vol bureau, snel dingen opzoeken, foto's heen en weer sturen, en het liefste niet halverwege een lege accu. Buiten dat was ik ook van plan het apparaat mee te nemen of in de hand te gebruiken. Veel apparaten komen dan in aanmerking, maar een MacBook Air leek me de beste keuze. Even rondgekeken welke winkel een goede reputatie heeft en welke snel kon leveren. CoolBlue en een paar anderen waren een optie, alleen een winkel die zich compleet focust op Apple producten leek mee goed idee. Een bedrijf dat zijn producten kent kan de beste support leveren. Zodoende hier de MacBook Air besteld en hij is gewoon lekker snel geleverd. Geen onnodige hoeveelheid mailtjes wat zeer gewaardeerd wordt en een soepel bestelproces. Vandaag besteld, morgen in huis is ook gewoon waargemaakt, iets waar sommige andere webshops nog van kunnen leren. Verpakking was een mooie bruine doos wat zeer gewaardeerd wordt aangezien Apple producten erg graag gejat worden.

Overigens hoeft YourMacStore geen mailtjes te sturen over het mogelijk winnen van een prijs door middel van een review. Die hadden jullie sowieso gehad. Ere wie ere toekomt.

Getypt van een verse MBA door een blije klant, bedankt YourMacStore!

Verzending

Vandaag besteld, morgen in huis, wat wil je nog meer?! Juist, een populair product in een standaard bruine doos waar het echte product in zit

Algemeen

Website helder en overzichtelijk. Concurrerende prijs heeft mij niet alleen overgehaald om bij deze winkel te kopen, maar heeft ook mijn keuze richting een Apple product gestuurd. Bestelproces verliep vlot en was duidelijk. Snelle verzending en ik werd goed op de hoogte gehouden van zendproces.

Verzending

Snel en ik werd goed op de hoogte gehouden per mail. Volgende dag was het binnen.

Klantenservice

Duidelijke communicatie over bestelling en verzending. Geen problemen gehad, dus klantenservice niet kunnen ‘testen’ in het oplossen van problemen.

Algemeen

Heel ontevreden over het handelen van YourMacStore. Ik heb eind 2018 een MacBook Pro aangeschaft, waar ik eind 2019 het moederbord van moest laten vervangen. Het product moest meerdere keren teruggestuurd worden wegens foutieve reparaties door MicroFix, de reparateur waar deze zaak mee samenwerkt. Onlangs is het moederboard opnieuw stuk gegaan buiten de niet-wettelijk verplichte garantieperiode. Echter heb je als consument ook een wettelijke garantieperiode, wat inhoudt dat je recht hebt op een degelijk product. Het product moet een bepaalde periode meegaan, ook wel de levensduur van een product. Mocht het product binnen deze periode kapot gaan, heb je als consument recht op een nieuw product of gratis reparatie. YourMacStore houdt zich niet aan deze wet en weigert mijn product te repareren of te vervangen. Kortom raad ik het ten zeerste af om een product af te nemen bij deze onbetrouwbare partij.

Mocht u vragen hebben naar aanleiding van mijn review, kunt u gerust contact met mij opnemen via yhoogewoning@gmail.com.

Verzending

Het leveren van dit product in 2018 duurde veel te lang.

Klantenservice

Deze zaak houdt zich niet aan de wet voor consumenten.

Goedemorgen Youri,

Allereerst dank voor uw review. Wij waarderen feedback ten alle tijden.
Ik vind het vervelend om te lezen dat je ontevreden bent over onze service en je het gevoel hebt dat we ons niet aan de wet houden.

Ik heb de order erbij gepakt en hierbij is mij direct opgevallen dat het een zakelijke order betreft. Op zakelijke orders zit zowel wettelijke gezien als bij ons een garantie periode van 1 jaar. Op zakelijke orders is geen consumentenrecht van kracht. Om deze reden kunnen wij dan ook geen gratis reparatie uit voeren of het product vervangen indien noodzakelijk na een periode van 2 jaar en 6 maanden.

Indien u nogmaals contact met ons wilt omtrent de situatie verzoek ik u een mail te sturen naar contact@yourmacstore.nl t.a.v. Kevin met vermelding van uw ordernummer en ons Tweakers contact.

Algemeen

De artikelen waren goed verpakt. Volledig nieuwe artikelen. Dus echt een stuk goedkoper dan andere iPhone aanbieders.

Verzending

Ik heb de artikelen donderdag besteld en vrijdagmiddag al ontvangen.

Algemeen

Heb twee Sonos Five speakers teruggestuurd. Het aankoopbedrag is op de dag van ontvangst teruggeboekt op mijn bankrekening (!!).

Verzending

Ik zou als webshop voor een andere pakketdienst gekozen hebben dan PostNL bij het versturen van voor €1000 aan Sonos speakers..

Klantenservice

Snelle reactie bij mijn retouraanvraag.

Algemeen

Najaar 2020 heb ik een iMac 27” aangeschaft bij YourMacStore. De scherpe prijs was voor mij toen doorslaggevend bij de aankoop. Hier heb ik echter tot op de dag van vandaag spijt van.

In de eerste weken viel mijn iMac spontaan uit, meerdere keren per week. Dit probleem blijft zich sinds die tijd regelmatig voordoen op een apparaat van duizenden euro’s.

Onder garantie heb ik de iMac tweemaal laten repareren. Hieruit kwam meteen naar voren dat er iets in de hardware niet goed zit, maar wat precies is onduidelijk. Het lijkt of er op de gok onderdelen worden vervangen, want het probleem blijft zich voordoen. In beide gevallen ben ik mijn iMac 2-3 weken kwijt geweest. Dit is op z’n zachtst gezegd problematisch als je er ook dagelijks op thuiswerkt.
Na beide reparaties heb ik contact gehad met Apple support. Zij gaven aan dat het een hardware probleem is en er wordt geadviseerd het apparaat bij YourMacStore onder de garantie om te ruilen voor een nieuw exemplaar.
YourMacStore wil hier niets van horen. Ze willen het apparaat voor een derde keer laten repareren. Dit zou betekenen dat ik de iMac dan weer drie weken kwijt ben. Een vervangend apparaat kan YourMacStore niet aanbieden, terwijl dit volgens het consumentenrecht wel aangeboden zou moeten worden wanneer je hinder ondervindt van een reparatie. Ik ben het inmiddels helemaal zat en enorm teleurgesteld over de niet klantgerichte houding van YourMacStore.

YourMacStore’s communicatie verloopt erg traag en alle problemen worden afgeschoven op andere partijen: vertraging bij de levering komt door Apple, vervanging door een nieuw apparaat gaat Apple over, reparatie is de verantwoordelijkheid van Microfix, etc.
Je merkt in alles dat YourMacStore geen enkele moeite doet voor haar klanten en niet meedenkt in oplossingen.

Ik bestel nooit meer iets bij YourMacStore en zou het ook niemand aanraden.

Verzending

product 11 augustus besteld, levering zou binnen een week plaatsvinden, dit werd 4 weken!
uit zichzelf geen communicatie vanuit YourMacStore voor wat betreft vertraging van de levering

Klantenservice

zie algemene beoordeling: reacties traag, gebruiken altijd de 24u die ze toezeggen, vragen je altijd om per mail je vraag opnieuw te stellen, doen via de telefoon geen uitspraak of zetten acties in gang, alles gaat via de mail.
Geen enkel eigen initiatief tot meedenken met de klant.

Goedemiddag,

Allereerst dank voor uw review. Wij waarderen feedback altijd.
Vervelend om te lezen dat u ontevreden bent over ons bedrijf. Ik ben even in uw case gedoken en zie inderdaad dat u bij ons een iMac heeft aangeschaft waaraan u problemen ondervind. Dit is uiteraard super vervelend en ook zeker niet onze wens.

U geeft aan het product inmiddels tweemaal te hebben laten repareren. Wat ik zie is dat de eerste keer niet via ons is gegaan, dit kunnen wij dan ook niet meetellen als reparatiemogelijkheid voor ons als bedrijf. Wij hebben het product dus pas éénmaal laten repareren door onze service partner Microfix. En wij willen onze service partner die door Apple gelicentieerd is dan ook graag nogmaals een check en reparatie uit laten voeren. Wij bieden in deze periode geen vervangend toestel aan en dat zijn we ook niet verplicht aangezien het geen abnormale reparatietijd is, Apple zelf hanteert immers dezelfde periode.

Ik vind het erg vervelend om te lezen dat u denkt dat wij niet met onze klanten meedenken, dat doen we immers wel. Echter in sommige gevallen kunnen we de wensen van de klant niet direct inwilligen en dit is zo’n geval. We bieden u aan het product te laten repareren maar dit wilt u niet.

Ook vind ik het vervelend dat u niet tevreden bent over onze reactie snelheid. We beantwoorden uw mails telkens de volgende werkdag en doen daarmee wat we kunnen. Telefonisch contact kan altijd maar wanneer we dingen voor u uit moeten zetten, intern moeten overleggen is het beter om de vraag per mail te bevestigen. Op deze manier heeft u ook een antwoord zwart op wit retour.
Betreffende de levering hebben wij dit product met een gemiddelde levertijd van ±10 werkdagen aan u verkocht. Ik zie dat het inderdaad helaas wat langer heeft geduurd om het maatwerk product dat speciaal op aanvraag voor u geproduceerd is aan u te leveren. Onze excuses voor het ongemak.

Al met al vinden wij het een vervelende situatie. We bieden u nogmaals aan het product te laten repareren. Indien u dit toch wenst vernemen we het graag van u.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Goed prijs kwaliteit. De iPad zelf is zoals gebruikelijk goed en degelijk. Yourmacstore prijst scherp en levert volgens afspraak.

Volgens afspraak geleverd

Bereikbaar vriendelijk

Algemeen: Score: 3

Algemeen

Product besteld omdat deze door prijsfout aanzienlijk goedkoper was dan ergens anders. Betrouwbare site, maar zou hier niet nog een keer bestellen

Verzending

1 maand gewacht op 5-10 dagen verzending. Dit zou komen door dat er moest worden gewacht op een levering. Verzending opzichzelf was goed ingepakt.

Klantenservice

Vriendelijk aan de telefoon en via de mail ook snelle reactie

Algemeen

iPad tijdig geleverd, maar met UK stekker. YourMacStore gemaild hierover en ze sturen een nieuwe adapter toe. Snel en prettig geholpen.

Tijdig en goed verpakt

Algemeen

Het bestelproces verliep overzichtelijk en de site was duidelijk. Een mooie deal gescoord bij Yourmacstore. Ook via de mail goed op de hoogte gehouden over de voortgang. Al met al een prettige ervaring.

Verzending

Keurig verpakt, geen aanmerkingen.

Klantenservice

Ik heb contact gehad met de klantenservice omdat ik wat vragen had over mijn bestelling. Ik krijg vrij snel reactie, erg fijn.

Algemeen

Ik had een iPhone 12 mini besteld die zeer scherp geprijsd was. Achteraf bleek het om een prijsfout te gaan. Toch heeft YourMacStore geleverd. Na contact met de klantenservice direct een MagSafe lader en usb c stekker gekocht, kwam gelijk dr volgende dag binnen.

Verzending

Snel geleverd en goed verpakt. De mogelijkheid om verzekerd te versturen

Goed en vriendelijk contact

Algemeen

Snelle levering (HomePod mini) inclusief 2 adapters (US en NL).
Alles is perfect gegaan met een nette prijsstelling.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 0

Algemeen

Op 15 februari een bestelling geplaatst. Bij de airpods Max stond bij 3-5 dagen levertijd.

Het is nu 23 maart en heb nog steeds niets ontvangen. Klantenservice zegt telkens dat ze verwachten dat Apple deze week een levering doet en dat ik dan vanzelf een track and trace code krijg. Zo’n antwoord heb ik inmiddels al 3x gehad.

Wat mij verder opvalt is dat YourMacStore geen contact opneemt met de mededeling dat het langer duurt dan verwacht.

Hopelijk komt er snel wat duidelijkheid.

Beste Michaaael,

Dank voor u review.
Vervelend om te zien dat u ontevreden bent over het feit dat de Apple AirPods Max langer op zich laat wachten dan verwacht. Helaas wordt de levering van dit product telkens uitgesteld door Apple. Wij hadden de AirPods Max inmiddels al meermaals verwacht te ontvangen maar helaas is dit dus niet het geval.
Momenteel is er ook nog geen definitieve leverdatum vanuit Apple bekend en dus moeten wij momenteel ook afwachten.

Onze excuses voor het ongemak!

1 2 3 ... 15

Scorekaart voor YourMacStore

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg