YourMacStore

59 producten en 173 uitvoeringen

Gebruikers over webshop YourMacStore

Review toevoegen

Algemeen

Het bestellen en betalen op de webshop ging soepel en alles was duidelijk uitgelegd en aangegeven. Die zelfde dag nog kreeg ik mijn factuur in de mail!

Verzending

Mijn bestelling kwam op het aangegeven moment aan en alles was in orde en zoals beschreven.

Klantenservice

de klantenservice was erg behulpzaam.

Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Heb hier een iPad pro besteld. Alles verliep vlekkeloos. PostNL kwam net de iPad al afleveren. Sneller kan bijna niet.

Hi derk1983,

Bedankt voor je review en goed om te lezen dat je blij bent met je nieuwe iPad Pro! Veel plezier ermee.

Mocht je in de toekomst op zoek zijn naar (andere) Apple producten of met vragen zitten, je weet ons te vinden!

Namens Team YourMacStore,

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 3

Algemeen

Goede prijs kwaliteit verhouding, echter wijzigt de prijs iedere dag waardoor het in je voordeel kan vallen of niet.

Verzending

Was niet op voorraad, ging er paar dagen over heen.

Klantenservice

Matig telefonisch bereikbaar, doen niet aan wachtrijen waardoor je na een bepaalde minuut uit het gesprek wordt gegooid en maar contact moet zoeken per mail....waar ze snelle respons tijden op hebben zelfs in de corona tijd.

Algemeen

Snelle levering. Moest wel achter de T&T code aanbellen maar ik snap dat alle webwinkels op dit moment ontzettend druk zijn door de huidige situatie. Werd overigens netjes te woord gestaan aan de telefoon.

Netjes en snel

Klantenservice

1x gebeld en vriendelijke mensen aan de telefoon gehad.

Hi thechip,

Bedankt voor je review en de positieve woorden! We zijn druk bezig om de communicatie met de T&T codes te verbeteren. Bij je volgende aankoop zal het allemaal vlekkeloos verlopen ;-).

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of op zoek zijn naar een ander Apple product, je weet ons te vinden!

Namens het hele team,

Algemeen

Ik heb een computer gekregen waar iets mee was. Na een telefoontje was alles geregeld. Ik was onder de indruk van de service.

Hi maze2,

Bedankt voor de positieve woorden! Ik zal het doorgeven aan de desbetreffende collega, dat vindt hij vast leuk om te horen.

Veel plezier met je Mac!

Met vriendelijke groeten,

Algemeen

Op 30-04-2020 een macbook air 13 inch bestelt met 5 a 10 dagen levertijd genoemd. Vervolgens twee weken gewacht en nog niks gehoord. Toen gebeld maar er nam niemand op. Toen gemaild en kreeg ik een reactie door corona dat er vertaging was (begrijpelijk).

Vervolgens weer twee weken gewacht en niks gehoord. Toen proberen te bellen op meerdere dagen nam niemand op. Tot slot weer gemaild en kreeg een reactie dat er gekeken zou worden naar de levertijd.

Nu een week verder nog steeds niks gehoord. Inmiddels meer dan een maand aan het wachten zonder enige duidelijkheid. Waardeloos!!

Ik had eerst een goeie indruk op basis van de huidige reviews, en website. Maar dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt.

Verzending

Veeeeeeel te laat. En nog steeds geen duidelijkheid wanneer. Noem dan geen 5-10 werkdagen. Misleidend.

Klantenservice

Belachelijk dat ik met pijn en moeite contact krijg. En vervolgens het elke keer weer stil valt met nieuwe beloftes er op terug te komen. Maar vervolgens hoor ik niks meer van YourMacStore. Ook vandaag weer meerdere keren proberen te bellen. En nu 3 mails gestuurd, facebook bericht geplaatst en hier deze review in de hoop eindelijk of mijn product te krijgen of mijn geld terug.

Diep triest!

Beste bdohmen,

Bedankt voor je review. Onze excuses dat je zo lang hebt moeten wachten op je MacBook. Gelukkig is de MacBook inmiddels enige tijd geleverd en kun je er mee aan de slag.

Vanwege de perikelen rondom Corona, wat bij ons vooral neerkwam op de drukte, zijn we helaas niet in staat geweest om iedereen te woord te staan, we waren hierdoor slechter bereikbaar.

We proberen onze klanten zo goed mogelijk op de hoogte te houden, maar jouw bestelling is hier qua communicatie helaas tussendoor geslipt. De communicatie vanuit Apple richting is in deze periode ook minimaal geweest, wat natuurlijk geen goede reden is om jouw niet te informeren. We zullen ons best doen om dit in de toekomst niet meer voor te laten komen.

We willen je in ieder geval bedanken voor de feedback, zo kunnen wij ook onze service verbeteren. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, stel ze gerust!

Namens YourMacStore

Algemeen

Bestelling geplaatst voor Macbook pro afgelopen maandag avond. Overzichtelijke website bestellen gaat gemakkelijk. Snel de orderbevestiging ontvangen.

Verzending

Op dinsdag werd een track & trace code per mail verstuurd voor de bezorging op woensdag. Helaas schijnt het een chaos bij PostNL te zijn en laten deze karren vol pakketten ongescand staan. Hierdoor kwam de bestelling pas vandaag aan

Klantenservice

Donderdag even gebeld met Yourmacstore.nl en direct telefonisch contact. Werd mij verteld over de problemen bij PostNL, en gecontroleerd of het product opgehaald was door PostNL. Ik heb het vermoeden dat Yourmacstore.nl Amerikaanse apple producten oid verkoopt omdat er los een Europese verloop stekker in de verzenddoos zat.Het zou beter zijn om dit op de website bij de producten te vermelden. Dit verklaard ook waarom de prijzen een stuk lager liggen dan bij de Nederlandse Apple store.

Hi SyNuS_XL,

Bedankt voor de review en de positieve woorden! Vervelend om te lezen dat het pakket niet op tijd bij je werd geleverd. We hopen dat onze berichtgeving en communicatie je gerust hebben kunnen stellen.

Mocht je in de toekomst weer op zoek zijn naar andere/nieuwe Apple producten, stuur gerust even een berichtje!

Bezorging:
Afgelopen vrijdag rond 16:50 uur uit voorraad een macbook air besteld - zou zaterdag bezorgd worden. Niets meer gehoord.
Bereikbaarheid:
Vrijdag tussen 16-17 u geprobeerd te bellen. Niemand naam op .
Zaterdag/Zondag zijn werken niet.
Maandag tussen 16:30-16:45 - telefonisch niet bereikbare weer.

Chat of mail worden ook niet beantwoord. Lijkt als een hoax winkel.

Het is corona tijd MAAR WEB SITE BELOOFD NEXT DAY DELIVERY (OOK OP ZATERDAG) - EN DAT IS WAT DE KLANT OOK VERWACHT VAN EEN BETROWBARE WINKE. DUS NIET !!!

Verzending

MacBook Air was vanuit voorraad besteld op vrijdag met belooft verzending het zelfde dag, bezorging op zaterdag. Nu (maandag 16:00) krijg ik een mail met verwacht bezorg datum morgen (dinsdag). mails/chats/phones niemand neemt op en niemand beld terug met excuses,

Klantenservice

een mail ontvangen na de weekend met belooft dat iemand zou naar mijn klacht kijken. niets meer gehoord.

Beste Elonc,

Bedankt voor je review. Onze excuses dat we zo slecht bereikbaar waren. De dag dat je de bestelling plaatste was de dag na Hemelvaart. Helaas was toen niet ons complete team aan het werk waardoor we niet alles op tijd hebben kunnen beantwoorden / hebben kunnen verwerken.

Je geeft aan dat de bestelling om 16:50 is geplaatst. Normaal gesproken zijn de bestellingen tot 17:00 de volgende dag in huis. Door de drukte en onderbezetting waren we helaas niet op tijd. Dit is natuurlijk geen goede reden, maar met deze toelichting hoop ik je in ieder geval wat meer informatie te geven.

Aan je naam en tijd van bestellen ben ik in de archieven gedoken en ik zie dat de MacBook uiteindelijk wel netjes is bezorgd. ik kan via deze weg helaas niet precies achterhalen of je hierna alsnog te woord bent gestaan en of we je nog enigszins hebben kunnen helpen. Zou je in een privébericht je gegevens kunnen sturen? Dan kan ik met behulp van je feedback onze service proberen te verbeteren.

Algemeen

Overzichtelijke webshop. De status van mijn bestelling werd pas laat geupdate. Hierdoor was het niet duidelijk of mijn bestelling echt de volgende dag werd geleverd, maar op de dag van levering kreeg ik toch een track&trace link.

Verzending

Prima verzending en levering. Enige minpuntje is dat de status en track&trace link pas laat wordt geupdate.

Klantenservice

Via facebook snel een reactie ontvangen met mijn track&trace link.

Algemeen

Bestellen en betalen ging makkelijk.
Verzending kwam de volgende werkdag.

Enige minpunt is dat de titel in de bestelling niet klopte, dit zorgde voor onduidelijkheid. Voor de zekerheid de klantenservice gebeld, hij gaf aan dat alles in orde was. Prima service.

Verzending

Bezorging was de volgende werkdag.
Track and trace code was optijd, bezorging werd gedaan door Mikropakket.

Klantenservice

In eerste instantie werd er niet opgenomen, het telefoongesprek werd na 2 minuten gestopt. 5 minuten later weer gebeld, toen werd er gewoon opgenomen.

Verzending: Score: 2

Algemeen

Alles ziet er netjes uit op de site en het bestelproces verliep zoals het hoort. Alleen komt het plaatje niet overeen met wat ik heb gekregen. In het plaatje laten ze een MacBook Pro zien met iso layout toetsenbord met een euro-teken, echter heeft mijn MacBook Pro geen euro-teken op het toetsenbord (wel een beetje jammer). De MacBook Pro zelf is uitstekend en voldoet aan alle verwachting, maar de service van YourMacStore, maak ik mij wel een beetje zorgen om eerlijk gezegd.

Verzending

Bovendien is de verzending zeker niet de sterkste kant van YourMacStore, aangezien de MacBook de volgende dag in huis zou zijn, maar als ik na 2 werkdagen nog niets heb gehoord over de verzendstatus of een track-and-trace code krijg en niet de beste reviews lees over hun verzending, heb ik maar een tweet gestuurd naar YourMacStore. Deze hebben ze niet beantwoord maar 5 minuten later kreeg ik wel toevallig een mail van YourMacStore om een review te schrijven (hier ben ik dus dan ). In de postnl app zag ik ook in eens mijn bestelling. Uiteindelijk is de MacBook Pro 3 werkdagen later gearriveerd.

Klantenservice

De klantenservice had in mijn geval beter even een reactie kunnen plaatsen onder mijn tweet dat ze het pakketje hebben aangemeld bij postnl.

Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Makkelijk bestellen en betalen en snelle levering, kortom online winkelen zoals het moet. Webshop is duidelijk en overzichtelijk.

Netjes verpakt.

Algemeen

Iphone besteld inclusief hoesje en beschermglas. Helaas waren het hoesje en de protector de verkeerde maat. Gebeld en een dag later de juiste materialen in huis! Top!

Verzending

Een statusupdate van je verzending zou fijn zijn.

Algemeen

Overzichtelijke site, makkelijk en goede uitleg over producten.
De status van je bestelling wordt alleen niet geupdate wat jammer is maar wanneer je een chat start wordt dit makkelijk en snel geudpate!

Klantenservice

Korte reacties maar wel correct en snel.

Algemeen

Vanwege een verjaardagscadeau zou een snelle levering en uiteraard redelijke prijs fijn zijn. Vanwege het grote bedrag (vooruit te betalen) telefonisch contact gezocht en ondanks de onderbezetting vanwege COVID19 toch adequaat, correct en snel geholpen. Medewerker heeft persoonlijk de bestelling gevolgd en ons geïnformeerd over de levering en pakket was er inderdaad binnen 24 uur. Ik was wat huiverig over de minder goede recensies maar dat was kennelijk door de overbelasting vanwege Black Friday.

binnen 24 uur in huis

Klantenservice

Het door een medewerker persoonlijke volgen van onze bestelling en ons hierover informeren zie je niet veel meer bij online stores, hulde.

Beste PaulCar,

Bedankt voor de positieve woorden! Fijn om te horen dat we je naar wens hebben kunnen helpen. Mocht je in de toekomst nog tegen vragen aanlopen of weer op zoek zijn naar een ander Apple product, je weet ons te vinden!

Take care!

Algemeen

Scherp geprijsde artikelen. Levering was goed en op tijd.
Zaterdag besteld, dinsdag om 16u in huis! Precies zoals beloofd.
Contact met klantenservice ook prettig. Product is erg netjes ingepakt en verstuurd. Eigenlijk alles wat je verwacht van een webwinkel!

Enig minpuntje is dat er geen actieve communicatie is tussen moment van orderbevestiging en versturen van track and trace code (tussen zaterdag en maandagavond laat in spanning zitten wachten of het product op tijd verstuurd zou worden).

Verzending

Erg goed ingepakt en volledig volgens de informatie op de website

Hi Bram,

Bedankt voor de positieve woorden! Goed om te lezen dat we aan de verwachtingen hebben kunnen voldoen.

Ook willen we je bedanken voor de feedback omtrent de communicatie. Hier kunnen wij van leren en gaan er dan ook zeker mee aan de slag.

Veel plezier met je bestelling en we hopen je graag nog eens te verwelkomen in onze webshop!

Algemeen

Een Macbook Air met een aantal toebehoren uitgezocht (prima en goede website) die snel geleverd werden, zoals vermeld. Een lagere prijs heb ik niet kunnen vinden. Toen ik de toebehoren wilde retourneren, was ik al over de retour termijn heen. YourMacStore heeft goed meegedacht en een mooie oplossing aangereikt. Prima service, vriendelijkheid ten top.

Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Helaas na 5 weken en meerdere keren contact te hebben gezocht nog altijd geen bestelling ontvangen.

Verzending

Op 26 december heb ik een MacBook pro met upgrades besteld. Op de website stond 3-5 werkdagen levertijd maar na 2 weken had ik nog altijd niks ontvangen. Vervolgens zelf gemaild en te horen gekregen dat vanwege de drukte het langer duurt. Prima, alle begrip voor. Het zou waarschijnlijk de volgende week bij de leveringen zitten.
Weer 2 weken verder nog altijd niks ontvangen dus maar weer contact opgenomen. Degene die me te woord stond ging het uitzoeken en dezelfde dag terugbellen. Helaas ben ik niet terug gebeld dus heb ik een week later maar weer zelf terug gebeld om te vragen hoe het er voor staat. Na veel uitzoekwerk bleek de bestelling diezelfde dag te worden verzonden. Dat was gisteren maar ik heb nog altijd geen track en trace code ontvangen dus het zal waarschijnlijk nog langer duren, als het überhaupt nog verzonden wordt. Naast de MacBook pro met updates had ik ook een hyper Pro hub besteld maar ook deze is nog altijd niet verstuurd.

Klantenservice

De klantenservice lijkt hun best wel te doen maar ze kunnen hun woorden niet waar maken. Helaas

Algemeen

Prima prijs/kwaliteit verhouding bij deze zaak. De bestelde upgrades van deze Mac duurden precies even lang zoals gemeld bij de bestelling.

Verzending

De bestelde upgrades van deze Mac duurde, even lang zoals gemeld bij de bestelling 5 a 10 werkdagen. De levering was met 7 a 8 werkdagen geleverd.

Klantenservice

Vlot genoeg geïnformeerd over de levertijd m.b.t. tot een of meerdere upgrades van een te bestellen Mac computer en vraag over btw nummer invullen.

Hi Macmanfotograaf,

Bedankt voor je positieve woorden. Fijn dat de verwachtingen qua levertijd klopten en dat mijn collega's van de klantenservice je goed te woord hebben gestaan.

Mocht je in de toekomst weer op zoek zijn naar andere Apple producten, je weet ons te vinden!

Algemeen: Score: 2

Algemeen

In de week voor kerst besloten een nieuwe macbook te bestellen bij Your Mac Store. De levertijd was 3-5 werkdagen, wat sneller was dan bij Apple zelf. Dit kwam mooi uit, dan zou de laptop in mijn vakantie worden bezorgd. Ik heb nog gebeld om er zeker van te zijn dat dit het geval was en dat werd bevestigd. Your Mac Store kreeg als zakelijke partner namelijk hun voorraad uit een ander kanaal dan de particulier. Klinkt aannemelijk.

Op donderdag 19 december heb ik de laptop dan ook besteld met de aangegeven levertijd van 3-5 werkdagen.

Op maandag 30 december (5 werkdagen later) telefonisch contact gehad over de status van mijn bestelling. Ik zou worden teruggebeld. Dit gebeurde uiteraard niet.

Op 31 dinsdag december via Messenger contact gehad waarna ik te horen kreeg dat Apple de bestelling volgende week zou uitleveren. Nouja, wat vertraging kan gebeuren, wel slording dat ik er zelf achteraan moest.

Woensdag 8 januari contact gehad of de levering nog steeds zou plaatsvinden deze week. Hierop geen reactie ontvangen.

Donderdag 9 januari kreeg ik te horen dat hij toch niet kwam en dat de leverancier de datum blijft uitstellen. Maar de verwachting was dat hij eind volgende week toch wel echt kwam. Maar dit was geen garantie.

Woensdag 15 januari via Messenger gevraagd naar de status. Ik kreeg te horen dat 'het magazijn' (Dit is een soort mytisch gedeelte van het bedrijf waar ze schijnbaar weinig van weten) aangaf dat de bestelling deze week gegarandeerd de deur uit zou gaan.

Vrijdag 17 december om 10:05 telefonisch contact gehad of mijn bestelling vandaag zou worden verzonden. Het antwoord na wat zoekwerk (zonder dat ik uberhaupt een ordernummer heb gegeven) was dat hij op de lijst stond voor vandaag en dat ik binnen een uur de Track & Trace code in de mail zou moeten hebben.

Je raadt het al, om 15:00 nog steeds niks ontvangen. Dus weer gebeld. Paul ging het uitzoeken en zou mij terugbellen. Ik werd zowaar teruggebeld en Paul verzekerde mij 100% dat het magazijn de bestelling vandaag de deur uit zou doen en dat ik vanavond de Track & Trace code zou moeten krijgen. Ik zou de laptop dit weekend ontvangen. Hierbij gaf ik aan dat ik maandag de eerste was aan de lijn om mijn bestelling te annuleren als ik de laptop niet dit weekend kreeg.

Het is nu zaterdag en ik heb nog geen Track & Trace code ontvangen.

Inmiddels zit ik 4 weken zonder laptop.

Your Mac Store komt hun afspraken niet na, bellen je niet terug, doen wazig over hun 'magazijn' en zijn ook telefonisch slecht te bereiken. Er zijn momenten geweest dat ik wel 8 keer heb moeten bellen voordat ik iemand aan de lijn kreeg.

Op de website staat nog steeds dat de levertijd 3-5 werkdagen is. En ik zie dat Max probeert wat damage control te doen door te zeggen dat dit op basis van het hele jaar is en dat ze bezig zijn met verbeteringen. Er is in ieder geval niets van te merken.

EDIT:
De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Er stond vandaag zowaar een PostNL bezorger met UPS pakje voor de deur. Met daarin, jawel, mijn Macbook.

Ik heb geen Track & Trace code of e-mail gehad dus het was toeval dat ik thuis was.

Verzending

Komen hun levertijden niet na. Levertijden op de website kloppen ook niet.

Klantenservice

Ze zijn op momenten zeer slecht telefonisch bereikbaar, Messenger reacties duren soms ook meer dan een dag.

Hi Recci,

Bedankt voor je review! We waarderen je feedback en kunnen hier mee aan de slag om onze service te gaan verbeteren.

Onze excuses dat we minder goed bereikbaar waren in deze periode dan gebruikelijk. We hadden de decembermaand qua drukte niet goed ingeschat, waardoor we onze beloftes niet hebben kunnen waarmaken.

Betreffende ons "mythische" magazijn: Net als veel andere bedrijven zit onze opslag op een andere locatie dan onze kantoorlocatie. We bewaren de producten onder andere uit veiligheidsoverwegingen niet op de plek waar we zelf werken. Hierdoor kan het voorkomen dat er ruis zit tussen mijn collega's die je hebt gesproken en de mensen die zorg dragen voor onze producten.

Wanneer we een datum met onze klanten communiceren, baseren we dit op de informatie die we op dat moment tot onze beschikking hebben. We proberen onze klanten natuurlijk zo goed mogelijk te helpen door een zo specifiek mogelijke leverdatum te geven. Helaas is achteraf gebleken dat we deze data niet altijd hebben kunnen waarmaken, ook al lag dit in een aantal gevallen buiten onze macht. We zullen dan ook ons best gaan doen om beter te communiceren dat dit om verwachte leverdata gaat.

Je geeft aan dat je de andere reviews ook hebt gelezen, maar dat je nog niets merkt van de verbeteringen die we proberen door te voeren. Het kost helaas wat tijd om dergelijke wijzigingen in de service door te voeren, maar we zijn er druk mee bezig! Ik kan je alvast beloven dat we dit jaar tijdens de eindejaarsdrukte (& de rest van het jaar natuurlijk ook)in ieder geval de bezetting beter gaan aanpakken en preventief de levertijden op de website gaan aanpassen.

Mochten we je in de toekomst kunnen helpen in je zoektocht naar andere Apple producten, of mocht je met andere vragen komen te zitten, dan staan we voor je klaar met onze (verbeterde) service!

1 2 3 ... 10

Scorekaart voor YourMacStore

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg