YourMacStore

120 producten en 202 uitvoeringen

Gebruikers over webshop YourMacStore

Review toevoegen

Algemeen

Voordeligste Apple-verkoper. Levering betrouwbaar via Mikropakket, is bij mij nog nooit misgegaan (en de bezorger is een toffe dude;) )

Correct verpakt in Apple omdoos

Klantenservice

Ze hebben het vast druk, want antwoord op email duurt soms even. Maar altijd correcte reactie en goede afhandeling

Algemeen: Score: 1

Algemeen

Bestellen en betalen gaat snel, levering duurt lang (MacBook Pro 15 inch na een maand nog steeds niet geleverd!) en communicatie is slecht!

Verzending

Levering van de MacBook Pro zou eerst na 5 tot 10 dagen geschieden. Vervolgens zou het 'iets langer' gaan duren. Na herhaald mailen bellen kwam er een verhaal over een veranderd bestelsysteem. Maar laptop zou nog voor Kerstmis worden geleverd. Je raadt het al: geen laptop. Weer gemaild: laptop is niet door Apple geleverd, maar komt vrijwel zeker vandaag aan en dan volgt een track & trace code. Je raadt het weer goed: nog altijd niets ontvangen. Nooit een poging van yourmacstore om contact te zoeken of compensatie aan te bieden.

Klantenservice

Verschillende keren per mail en telefonisch contact gezocht waarom de MacBook Pro nog niet was geleverd, maar altijd afgescheept met smoesjes en beloftes die niet werden nagekomen.

Beste Mario Vos,

Het doet ons goed om te horen dat het gebruik van de nieuwe website positief is ervaren. Echter wil ik je wel onze excuses aanbieden voor de slechte communicatie en de vertraagde levering.

Vlak voor Black Friday zijn we overgestapt op een nieuw systeem & een nieuwe website, waardoor de informatieve mailtjes die we normaal versturen nog niet klaarstonden. We hadden hier natuurlijk op moeten inspelen maar door de drukte hebben we helaas niet iedereen kunnen informeren.

Door de drukte rondom Black Friday en Cyber Monday hebben we inderdaad de levertijden die wel gecommuniceerd werden niet waar kunnen maken. De data die Apple aan ons doorgaf konden zij helaas niet waarmaken, waardoor wij de klos waren...

We willen je in ieder geval bedanken voor je feedback, dit nemen we zeker mee! Er wordt op het moment dan ook al hard gewerkt om ons klantcontact weer op het oude niveau te brengen. Hopelijk zien we je ondanks de recente slechte ervaringen in de toekomst weer terug als klant, zodat we je kunnen overtuigen van onze goede service en bedoelingen!

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 0

Algemeen

Enkele weken terug een Macbook Pro besteld. Deze was netjes binnen 5dagen geleverd. Het was alleen de verkeerde. Nu krijg ik geen terugkoppeling over wanneer de goede MBP geleverd gaat worden. Als ik ze bel krijg ik alleen voicemail en per mail wordt ook niet gereageerd.

Klantenservice

Na het melden van de verkeerde levering wordt je niet echt klantvriendelijk behandeld. Geen excuses over de verkeerde levering. Maar veel erger nu ook geen terugkoppeling over de afhandeling. De verkeerde MBP is reeds teruggestuurd. Maar ik heb nog steeds niet de bestelde MBP. En weet ook niet wanneer ik die kan gaan verwachten.

Beste Dinochat,

Vervelend om te horen dat onze service niet naar wens is verlopen. Onze excuses dat er in eerste instantie een verkeerde MacBook is geleverd, en dat je onze medewerker niet als klantvriendelijk hebt ervaren.

We steken de hand dan ook in eigen boezem. Doordat we vlak voor Black Friday zijn overgestapt op een nieuw systeem was de communicatie nog niet goed op orde. Door de drukte en chaos rond deze dagen hebben we helaas niet de service kunnen leveren die onze klanten van ons gewend zijn. Hopelijk zien we je in de toekomst weer terug als klant zodat we je kunnen laten zien hoe we het wel voor ogen hebben.

We willen je bedanken voor je feedback. We zijn er dan ook druk mee bezig om alles weer op orde te krijgen!

Max.

Verzending: Score: 3

Algemeen

Tijdens Black Friday had ik hier een MacBook besteld. Dit voor een mooie prijs en een redelijke levertijd. Toch ontving ik mijn bestelling niet binnen de aangegeven levertijd van 5 tot 10 werkdagen. Daarom besloot ik contact op te nemen met YourMacStore. Zij gaven toen aan dat ik mijn bestelling vier weken na Black Friday zou ontvangen. Dit vond ik te lang duren dus nam ik opnieuw contact met hen op.

Ze zijn met een goede oplossing gekomen om het lange wachten te compenseren. Daarnaast gaven zij een duidelijke toelichting over waarom mijn bestelling vertraagd was. Dit kwam onder andere door de drukte met Black Friday en problemen met Apple.

Helaas wat lang moeten wachten op mijn bestelling, maar wel een super oplossing. Al met al topservice en een mooie prijs.

Verzending: Score: 2

Algemeen

Heb een Macbook Pro bij deze online winkel gekocht met Black Friday. Ze gaven heel mooie kortingen en zijn zeker qua prijs een echte aanwinst op het internet. Tijdens de koop hebben ze mij heel goed geholpen via Facebook, de klantvriendelijkheid is echt super.

Ik zag helaas dat ik een fout gemaakt had bij de bestelling (verkeerde keyboard) dus heb hem teruggezonden en eenmaal dat de Macbook aangekomen was hebben ze hem op mijn aanvraag meteen bekeken en mijn retour meteen behandeld en gecrediteerd.

Deze shop raad ik dus zeker aan!

Verzending

Ze leveren met Micropakket en dat zijn wel niet de slimste mannen out there, maar de levering was er vrij snel (ik woon in België)

Zie eerder.

Algemeen

Ik ben uiterst tevreden met YourMacStore. Niet alleen leveren zij wat ze beloven voor een best wel scherpe prijs, zij gaan ook de 'extra mile' wat betreft klantenservice: ik ontdekte bij het uitpakken van mijn bestelling dat het toestel een lichte fabrieksschade had. YourMacStore heeft snel geregeerd en het toestel meteen vervangen. Uitstekende service!

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Bestelling plaatsen ging prima, verzendig matig klantenservice ook matig. Let wel op dat de webshop gesloten is op zaterdag en zondag. Product was verder in orde.

Verzending

Levering zou 1 dag zijn, door blackfriday drukte was dit uiteindelijk 4 dagen. Track and trace code klopte wel goed.

Klantenservice

Telefonische klantenservice was uitermate slecht, je werd gewoon aan je lot overgelaten en er werd gezegd dat het nog wel een extra week kon duren en dat dit nou eenmaal zo was. Ik had ook een bericht via Facebook gestuurd, hier uiteindelijk wel beter geholpen en goed te woord gestaan.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 0

Algemeen

Heel vervelend dat ik vrijdag een iPad pro heb besteld die op voorraad was niet meer op voorraad bleek te zijn nadat ik betaald had. Het is natuurlijk mogelijk dat het product net uitverkocht was terwijl ik betaalde, maar toch, het voelt niet fijn. Ik heb via chat gevraagd of ik de laatste had besteld en of ik m de volgende dag geleverd zou krijgen, maar dat konden ze niet voor me achterhalen. Ik zou moeten wachten op de verzendbevestiging, Die kwam echter niet, en de iPad is dus ook niet geleverd. Als je dan de order wilt annuleren dan kan dat niet omdat ze zaterdag gesloten zijn. Ik vind het allemaal nogal amateuristisch. Maandag zal ik de bestelling meteen annuleren. Hoewel de iPad bijna 60 euro goedkoper is dan elders wil ik hier toch niet kopen. Het hele proces geeft me te weinig vertrouwen in het bedrijf. Wat als je ze nodig hebt ivm garantie?

UPDATE
Maandag heb ik geannuleerd en dinsdag heb ik mijn geld al terugontvangen, zonder gedoe. Het woord amateuristisch wil ik dan ook terugnemen, dit is gewoon heel goede service. Ik heb mijn review bijgesteld van Slecht naar Voldoende. De beoordeling van de klantenservice heb ik van Slecht naar Goed bijgesteld. Ik vind dit toch wel heel erg netjes en heb nu weer meer vertrouwen in YourMacStore.

Klantenservice

Hoewel ze vriendelijk overkomen, kunnen ze je niet echt helpen.

Hi,

Bedankt voor de review! Helaas hebben we door de drukte rondom Black Friday de site helaas niet up-to-date kunnen houden, waardoor er inderdaad een enkele keer een verkeerde levertijd werd gecommuniceerd. We willen hiervoor onze excuses aanbieden.

Qua garantie werken we samen met Microfix, een Apple Premium Service Provider die ook reparaties voor Apple zelf uitvoert in Nederland. Hier krijgen we verder geen klachten over.

We zijn het er mee eens dat de communicatie op Black Friday beter heeft gekund en willen je dus bedanken voor de feedback. Hiermee gaan we zeker aan de slag.

Algemeen: Score: 1

Algemeen

Weer een bedrijf dat voorraadbeheer niet op orde heeft en niet de volgende dag levert.

Verzending

Vrijdag morgen ipad pro besteld. Zou volgende dag geleverd worden. Na betaling niets meer gehoord. Geen T&T, mail, niets. S'avonds zelf gaan mailen en volgende dag gaan bellen. Zou teruggebeld worden, is niet gebeurd. Na annulering mag je vervolgens tot 2 weken wachten op je geld. Wat een prutsers...

Klantenservice

Op zich wel vriendelijk, maar hebben geen informatie, antwoorden, oplossing, excuses of compensatie voor het ongemak in huis.

Hi mcvanm,

Bedankt voor de review! Het klopt dat we door de drukte van Black Friday de site helaas niet up-to date hebben kunnen houden. Onze excuses hiervoor. We zijn aan het kijken hoe dit in de toekomst niet meer zal gebeuren.

In het weekend maken we gebruik van een callcenter en helaas hebben zij u voorzien van onjuiste informatie. Met uw feedback gaan we hiermee aan de slag en dit verbeteren, dank daarvoor! Tijdens kantooruren nemen we zelf de telefoon op en proberen we u natuurlijk zo goed mogelijk te helpen.

Vervelend om te horen dat u er van uitgaat dat u 2 weken moet wachten op uw geld, wat overigens niet klopt. Van de orders die door een verkeerde informatieverstrekking geannuleerd zijn is het geld inmiddels terug overgemaakt. De 2 weken waar u vanuit bent gegaan zijn dus verkort naar 2 werkdagen.

Algemeen

Gisteren in de middag een bestelling geplaatst voor een nieuwe MacBook Air, een mooie aanbieding dus maar gelijk besteld. Vandaag om 11u was die al binnen, goed verpakt en bezorgservice is betrouwbaar & veilig.

Zeer tevreden met YourMacStore!

Verzending

Dag na bestelling al geleverd zonder problemen.

Klantenservice

Ik had nog geen track & trace code ontvangen, na contact met klantenservice er snel een gekregen.

Hi Venzio,

Bedankt voor de positieve woorden.
Het doet ons goed om te horen dat onze service is bevallen. Veel plezier met je nieuwe MacBook!

Algemeen: Score: 2
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Op donderdag 18-10 in de avond een Apple Mini Displayport to DVI Adapter besteld. Op maandag nog niets ontvangen en een chat gestart. Op dinsdag kreeg ik bericht dat de chauffeur mijn woning niet zou kunnen bereiken omdat deze in de stijgers zou staan. Op Dinsdag een briefje in de bus door de chauffeur om een nieuwe afspraak te maken. (voor een artikel dat door de brievenbus past?)
Na inloggen op de site van de pakketdienst was het nummer van mijn pakket niet te bekend. Ik heb hierop gevraagd mijn artikel retour te halen en te crediteren.
Woensdag kreeg ik bericht dat het artikel retour gehaald ging worden van het transport bedrijf. Op 29-10 maar eens gevraagd waar mijn credit bleef. Er werd aangegeven dat deze de volgende dag verwacht werd.
Op dit moment heb ik het bedrag nog niet retour ontvangen op mijn rekening.

Verzending

Een artikel wat door de brievenbus zou passen, wordt met een vervoerder verzonden waardoor ik thuis zou moeten zijn om dit in ontvangst te nemen,

Klantenservice

Reacties via de chat zijn soms snel, soms een dag later pas.
Vorige week dinsdag netjes een bericht ontvangen dat er wat dingen mis gegaan waren en dat mijn credit zo spoedig mogelijk verwerkt zou worden. Woensdag stond het geld weer op mijn rekening

Beste El_Capino,

Vervelend om te horen dat je de service en levering van YourMacStore niet als positief hebt ervaren.

We maken voor onze leveringen gebruik van Mikropakket. Dit is een onderdeel van PostNL, die gespecialiseerd zijn in het veilig vervoeren van (duurdere electronica) pakketten. We maken hierbij geen onderscheid in het verschil tussen een iMac of een kabeltje, omdat we er zeker van willen zijn dat alles op een correcte manier wordt geleverd.

De credit is ondertussen overgemaakt.

Via deze weg willen we je onze excuses aanbieden voor de manier waarop alles is verlopen. Hopelijk kunnen we je in de toekomst alsnog verwelkomen als klant.

Algemeen

Bestelling van een Hyper USB-C adapter ging vlot en soepel. YourMacStore was de goedkoopste leverancier in de pricewatch voor dit product.

Klantenservice

Product voldeed niet aan mijn verwachting en heb ik dus geretourneerd. Factuur werd na bevestiging van retour meteen gecrediteerd. Communicatie hierover was snel en professioneel.

Algemeen

Snelle leveringen. Zonder problemen de order geplaatst en echte originele onderdelen ontvangen. Helaas zijn er enkel leveranciers bij die onder de noemer OEM origineel verkopen.

Verzending

Verzending netjes verpakt, wel een grote door voor kleine onderdelen

Algemeen

Bestelling is soepel verlopen. Dag erna al geleverd. Paar keer telefonisch contact gehad, goed te woord gestaan.

Verzending

Levering was snel en verliep soepel.

Klantenservice

Paar keer gebeld met vragen, en duidelijke antwoorden gekregen. Vriendelijk.

Algemeen

Met een veelvoud aan betalingsmogelijkheden, was de betaling direct en zeer betrouwbaar en vlot geregeld.

Verzending

Middels een gespecialiseerde koeriersdienst, werd mijn kostbare aankoop de volgende dag bezorgd. Vanwege de zelfde ervaring 2 jaar terug, twijfelde ik niet bij mijn aankoop.

Klantenservice

Ze houden je gedurende de verzending op de hoogte van het proces.

Algemeen

Betaling was vlot geregeld, maar dat is tegenwoordig niet al te moeilijk met de betalingsmogelijkheden

Verzending

Snelle levering, ruim binnen de aangekondigde uren. Alleen jammer dat je niet via track en trace exact kunt volgen.

Klantenservice

Door leveringsproblemen moeten veranderen van toestel. Uitstekend geholpen en kleine compensatie mogen ontvangen voor ongemak.

Algemeen

De oorspronkelijke levertijd van onze custom order zou 5 tot 10 werkdagen zijn, maar dankzij snelle actie van YourMacStore ontvingen we al na 2 werkdagen onze iMac. Superservice!

Tegen beloning

Algemeen

Snel geleverd, boven mijn verwachting

Algemeen

De pre-order was makkelijk te plaatsen. Site gaf geen info over de levertijd. Deze bleef zelfs nadat ik de telefoon al had ontvangen nog staan op onbekend. Info via mail was voldoende. Ik zou Yourmacstore aanbevelen aan anderen.

Verzending

Bestellen ging simpel. Levering via micropakket en ook daar geen bijzonderheden mee gehad. Gewoon top zoals het hoort.

Duidelijke website, interessante mailings

1 2 3 ... 8

Scorekaart voor YourMacStore

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg