YourMacStore

112 producten en 145 uitvoeringen

Gebruikers over webshop YourMacStore

Review toevoegen

Algemeen

YourMacStore is duidelijk in de communicatie, houdt je op de hoogte van de status van je bestelling en reageren snel en vriendelijk op vragen.

Verzending

Zodra het product binnen was bij YourMacStore werd het direct verzonden en kreeg ik een bevestigingsmail, de volgende morgen in huis, top!

Klantenservice

Live chat op de website en snelle reacties. Vriendelijk en duidelijk

Algemeen

Duidelijke website met goede informatie over product met specificaties.
Keurig op tijd bezorgd/ snelle afhandeling en goed te volgen via 'track and trace'.

Verzending

Snelle levering, product was keurig/ beschermd en verpakt

Algemeen

iPhone X besteld lang moeten wachten 4,5 week maar altijd vriendelijk behandeld keer op keer netjes beantwoord snelle reactie zeer tevreden!

Algemeen

Snelle beantwoording van mijn vragen. Ook de bevestiging van de bestelling. Levertijd was binnen de veronderstelde 5 werkdagen. De tijd van bezorging was niet vooraf te controleren, wel was de bezorgdag keurig aangegeven.

Algemeen

Op 22 september 2017 kwam de nieuwe Apple tv 4K uit. Bij YouMacStore kon je al snel (14 september) een preorder plaatsen. Helaas was de 64 Gb versie heel snel uitverkocht en heb ik tot 9 November moeten wachten alvorens ik hem geleverd kreeg. Dit was zeker niet de schuld van YouMacStore want zij hebben mij regelmatig keurig hierover ge´nformeerd.

Verzending

Helaas heeft de levering enige tijd geduurd maar een dikke voldoende voor de levering toen de Apple tv er eindelijk was. Netjes en zonder schade. Top YouMac

Klantenservice

Als ik een mail stuurde of ze al aan konden geven wanneer de apple zou komen kreeg ik snel en netjes een antwoord.

Algemeen

De site was erg makkelijk om mee te werken en YourMacStore biedt net iets scherpere prijzen. Helaas kon mijn Macbook niet meer op tijd met PostNL meegegeven worden, waardoor hij een dag later pas geleverd zou worden. Ik had de Macbook met spoed besteld vanwege een scriptiedeadline, dus dit was vrij onhandig. Desondanks probeerde de medewerker van YourMacStore er alles aan te doen om mijn laptop op tijd te laten komen, dit waardeerde ik zeer. Mijn Macbook is in goede conditie geleverd.

Verzending

De zending was te laat, maar dit is goed op tijd aangegeven en er is, naar aanleiding van mijn vraag of hij toch niet op tijd geleverd kon worden, nog een poging gedaan hem 's avonds nog te laten leveren. Dit was erg klantvriendelijk.

Klantenservice

Ik ben erg tevreden over de persoonlijke klantenservice die YourMacStore levert.

Algemeen

Snel geleverd en op een eerlijke wijze. Diegene die als eerst een IPhone X hadden besteld kregen hem als eerste.

Verzending

Alleen jammer dat de track & trace eerst zaterdag aan gaf en het uiteindelijk pas maandag werd aangeboden.

Algemeen

MacBook air besteld en binnen twee dagen binnen conform afspraak. Goed verpakt en heldere communicatie over levering door post.nl

Verzending

Goed en anoniem verpakt in twee omdozen

Algemeen

snelle en eenvoudige bestelprocedure, je wordt netje op de hoogte gehouden van de status van je bestelling, snelle en correcte levering van mijn IPhone X

snelle en correcte levering van mijn IPhone X

Algemeen

Veel producten op de site aangeboden voor een prijs die lager ligt dan in de winkels.

Verzending

Snelle levering, product netjes veilig ingepakt.

Algemeen

Ik zocht een Apple Magic Keyboard in ANSI layout. Die hadden ze op voorraad, in tegenstelling tot Apple: 5-6 weken levertijd. Top dus! ;-)

Verzending

Waarom geen verzending met PostNL of een andere fatsoenlijke bezorgdienst? Mikropakket komt alleen overdag, geen fatsoenlijke afspraak te maken. Groot minpunt in mijn ogen.

Algemeen

Perfecte afwerking en tijdige levering vanuit Yourmacstore, beloftes nagekomen, met het tijdig leveren van de iPhone X
Het stukje Mikropakket waardeloos, Yourmacstore, ga op zoek naar een andere partij om te bezorgen!

Verzending

Toezegging was een levering tussen 10:00 en 14:00, uiteindelijk 15:33 terwijl wij weg moesten.

Toen ik de chauffeur van Mikropakket hierop aanspraak, kreeg een totaal onge´nteresseerde reactie, het interesseerde hem geen hol, dat hij te laat was.
Het was een oude zak, hij had op zijn minst begrip kunnen opbrengen.
En hoe kun je in een weekend ruim 4 uur vertraging oplopen?

Algemeen

Krijg snel reactie en er wordt meegedacht wat de beste mogelijkheid is.
Daarna de bestelling geplaatst en ook daarna werd er netjes teruggekoppeld over de status van de bestelling. Zou het een ieder aanraden hier te bestellen. Het is voordeliger dan in de winkel.

Verzending

Keurig en op tijd geleverd

Snel en accuraat

Algemeen

Duidelijke en gebruiksvriendelijke website ; de Mac (standaard uitvoering) werd supersnel geleverd voor een goede prijs.

Verzending

Zo snel geleverd dat de informatie over het leveringsmoment mij niet bereikte; gelukkig was ik thuis.

Algemeen

Overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website. Bleek de goedkoopste aanbieder te zijn van de Macbook Pro 15'4 Retina 256 SSD.
Zeer tevreden over het plaatsen van de bestelling en de afhandeling.

Verzending

Laat in de avond besteld, volgende dag verzonden en de dag erop netjes verpakt en in nette staat ontvangen.

Klantenservice

Geen gebruik gemaakt van de klantenservice.

Algemeen

Overzichtelijke website met scherpe prijzen. Op verzonden emails wordt snel en correct gereageerd. Ik heb hier al eerder een order geplaatst en ook dat was een positieve ervaring.

Binnen 48 uur geleverd

Algemeen

Overzichtelijke website en lage prijzen. Levering netjes en conform afspraak. Kortom, niks op aan te merken.

Klantenservice

Ik heb de klantenservice niet nodig gehad, dus geen mening

Algemeen

Website werkt duidelijk en overzichtelijk. Betaling ging snel en eenvoudig. In mijn geval stond er bij de bestelling van een iPhone dat het 5 werkdagen zou duren voor levering. Dit bleken ook echt 5 dagen te moeten zijn helaas en maakt je een beetje ongeduldig. Maar wel keurig de 5e werkdag de bestelling ontvangen.
Inmiddels hebben we 2x een iPhone bij YourMacStore besteld en dat verliep 2x op dezelfde manier. Op het wachten na naar volle tevredenheid. Maar ook het wachten mogen wij niet over klagen want dat stond bij het product vermeld.

Verzending

Via track and trace kun je je product volgen en ook die klopte tot 2x toe helemaal volgens verwachting. Onze 2e bestelling werd zelfs in de ochtend om 09:00 afgeleverd terwijl pakketpost bij ons meestal pas rond de middag aan komt.

Klantenservice

Heb tijdens het wachten op de bestellingen een keer gebeld en ook via de optionele chat contact gehad. Antwoorden waren telkens naar tevredenheid. Ook al was het antwoord dat ik nog even geduld moest hebben op de verzending omdat Apple ook aan YourMacStore onregelmatig levert.

Algemeen

Er werd een goede service geboden en snelle levering van de juiste configuratie. Product was uitstekend verpakt.

Verzending

Afspraak gemaakt om mijn bestelling de andere dag af te halen. Dit dreigde mis te gaan door een fout bij de vervoerder. YourMacStore heeft toen zelf product gehaald, zodat ik op de afgesproken tijd toch mijn bestelling kon meenemen. Hulde!

Klantenservice

Snel antwoord op gestelde vragen. Men denkt mee en is deskundig.

Algemeen

Overzichtelijke webshop met duidelijke afhandeling. Ik kreeg keurig netjes een mail met een overzicht van mijn bestelling. Even later kreeg ik een leveringsmail met daarin een indicatie van de levertijd. Mijn aankoop werd (zoals beloofd) keurig netjes de volgende dag geleverd. En dat alles tegen een scherpe prijs! Wat wil een mens nog meer?

Verzending

Vriendelijke bezorger die zoals beloofd de volgende dag mijn bestelling kwam brengen.

n.v.t.

1 2 3 ... 6

Scorekaart voor YourMacStore

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg