YourMacStore

146 producten en 263 uitvoeringen

Gebruikers over webshop YourMacStore

Review toevoegen

Algemeen

Via de Pricewatch kwam ik bij YourMacStore uit; met name de melding 'Apple-expert met 3 jaar garantie op Apple!' en 'overmorgen in huis' spraken me aan. Het bestellen ging makkelijk en het was niet nodig eerst een account aan te maken.

De bestelling van dinsdagavond was goed verpakt en had donderdag inderdaad in huis kunnen zijn, ware het niet dat het pakket via 'Mikropakket' was verzonden wat roet in het eten gooide.

Over YourMacStore overall postief, alleen de verzending zou beter kunnen (zowel qua communicatie als verzender)

Verzending

In de FAQ wordt vermeld "Track & Trace: volg het pakket bij PostNL", dat sprak me aan want hoewel ik donderdag thuis zou zijn had ik het pakket anders in de buurt op kunnen halen.

Wat als eerste opviel is dat er geen mail mbt verzending werd gestuurd, donderdag in huis zou betekenen woensdag verzenden, daarvan heb ik geen bericht gekregen en dus ook geen Track & Trace code.

Het pakket blijkt niet met PostNL maar met een dochteronderneming: Mikropakket te zijn verstuurd. Deze zeggen donderdag aan de deur te zijn geweest maar hebben geen bericht achter gelaten.

Na contact vrijdag met de klantenservice van YourMacStore was het pakket snel terecht maar bleek, wegens pinksteren, pas woensdag te kunnen worden geleverd. Ophalen in de Bilt (de enige locatie van Mikropakket!!) was het alternatief.

Daar heeft het ruim een half uur geduurd voor het pakket terecht was maar goed, uiteindelijk toch tijdig het pakket in handen.

Door een bericht te sturen wanneer het pakket verzonden is (bij voorkeur met een track&trace code) was het duidelijker geweest wanneer ik het pakket kon verwachten en had ik donderdag al met Mikropakket contact op kunnen nemen.

Ook viel op dat de status op de website op 'betaald' bleef staan in plaats van (gangbaar) als 'verzonden' te markeren.

Klantenservice

VIa de site opent standaard een chatbox en hoewel bleek dat pas na 10h00 iemand in de chat beschikbaar zou zijn kreeg ik nog voor half 10 een antwoord en ook op een vervolgvraag werd zeer snel gereageerd. Klantenservice is behulpzaam en vriendelijk.

Algemeen

Bestelling niet volgens afspraak verstuurd en klantenservice reageert niet. Zeer vervelend bij een product dat echt nodig hebt.

Verzending

Op de dag voor hemelvaartdag heb ik in de midden bestelling geplaatst voor een USB-C oplaadkabel voor de macbook. Deze stond op "morgen in huis". Nu ging ik er al vanuit dat dit ivm Hemelvaartdag niet ging lukken dus verwachte de kabel op vrijdag. Uiteindelijk krijg ik pas op vrijdag een melding dat de kabel verstuurd was.

Uiteindelijk kwam de postbode van mikropakket op zaterdag op het moment dat we dus niet thuis waren waardoor nu de kabel pas op dinsdag komt.

Klantenservice

Hiervoor contact opgenomen met klantenservice, maar na 3 / 4 dagen nog geen reactie ontvangen.

Hi Maximizemedia,

Bedankt voor de feedback. Onze excuses voor de late levering. Helaas zijn door een technische storing de bestellingen van afgelopen woensdag niet allemaal goed verwerkt, wat enige vertraging heeft opgeleverd in de uitlevering.

Door het hemelvaartsweekend zijn we ook wat minder goed bereikbaar geweest afgelopen dagen.. Er zal vandaag in ieder geval nog een reactie volgen op je mailtje. Ondanks dat je niet helemaal tevreden bent willen we je toch bedanken voor het vertrouwen in YourMacStore!

Met vriendelijke groeten,
Max van YourMacStore

Algemeen

Plaatste bestelling maar betaling ging niet goed (scherm opende niet). Even mailtje gestuurd en kreeg direct een betaallink gestuurd. Ik had nog ander toetsenbord besteld bij m'n imac en volgens de site zou levering een paar dagen duren. Maar had 'm volgende ochtend al in huis

Verzending

Kreeg geen mailtje vooraf van verzender, maar die stond de volgende dag al wel om 9 uur op de stoep. Paar dagen eerder dan verwacht. Verpakking zeer stevig en solide in speciale doos voor imac. Nu was het geen probleem dat er geen mailtje kwam, maar het is wel netjes om te laten weten dat er een bestelling aankomt.

Klantenservice

Paar keer heen en weer gemaild over de betaling en bevestiging van de bestelling. Ging allemaal vlot en snel.

Algemeen

op dinsdag de kapotte tablet opgestuurd en op vrijdag de nieuwe al in huis, een zeer goede en snelle service en levering.

Algemeen

Heldere en overzichtelijke site. Scherpe prijzen. Prima ondersteuning via de chat, er wordt snel gereageerd opvragen.

Verzending

Om te beginnen klopt de levertijd niet, vooral in mijn geval bij een aangepast product. Daarna moet je zelf steeds contact zoeken om enige duidelijkheid te krijgen over de levering. Ik kreeg zelfs geen track&trace code toegestuurd, zodat ik niet wist dat het geleverd zou worden, met als gevolg dat er niemand thuis was. Zo werd 3-5 werkdagen uiteindelijk bijna een maand. Toch jammer.

Klantenservice

Het is een piepsysteem. Als je zelf geen actie onderneemt en maar blijft vragen, krijg je geen antwoorden en is er niemand die in de gaten heeft dat jouw levering niet plaatsvindt. Dat mag wel proactiever. Maar als je wat vraagt wordt je wel snel en vriendelijk behandeld.

Bedankt voor de feedback! Je hebt gelijk dat we je beter hadden kunnen informeren, onze excuses daarvoor. We zijn druk bezig om de informatievoorzieningen te verbeteren! Ondanks de tegenslag hopen we je in de toekomst terug te zien.

Met vriendelijke groet,
Max van YourMacStore

Algemeen

Site werkt goed en is overzichtelijk. Producten snel gevonden, niet altijd direct duidelijk wel model het precies is. Maar verder weinig op aan te merken.

Verzending

Belofte: vandaag besteld = morgen in huis wordt niet waargemaakt. Laptop vrijdag (rond 13:00) besteld maar pas maandag geleverd. Dat was een teleurstelling.

Algemeen

Gewoon uitstekende service. Macbook Pro had een hardware probleem. Na kort schakelen kon ik deze retourneren terwijl dat strikt genomen niet kon. Zeer netjes. Levering nieuw produkt snel en efficient.

Verzending

Macbook Pro 13 inch. Prima pc!

Klantenservice

Batterij probleem met eerste exemplaar. Soepel opgelost door snel afhandelen retour sturen.

Algemeen

Ik had van een vorige bestelling bij Your manstore het mailadres van Max overgehouden en die man heeft voor mij de zaken met de lichtsnelheid geregeld. De eerste online bestelde iMac had een geheugen probleem en deze werd zonder verdere vragen de volgende dag (op zaterdag n.b.!!) vervangen door een nieuwe. De communicatie met deze man is super. Ook inruilen van je oude mac gaat super gemakkelijk en..... zonder transportkosten!

Verzending

Levering is super snel , ook op zaterdag en met track en trace. Netjes verpakt en keurig afgeleverd.

Klantenservice

Echt goed. Dit moet je gewoon zelf ervaren.

Algemeen

Keurige service. Kan niet anders zeggen. 's Middags MacBook Pro besteld. De volgende dag om 7.45 uur al geleverd. Dat was wel heel erg snel.

Algemeen

iMac besteld en op die dag grote storing bij ABN Amro Bank dus kwamen er wel 13 stuks in bestelling maar niet 1 mijn kant op en had er nogal haast mee.
Eerst niet mogelijk om direct met de verkoop te worden doorverbonden om e.e.a. recht te zetten, zwaar irritant want er gebeurde niets.
Uiteindelijk teruggebeld door Max van YourMacStore en die heeft toen met MACH 2 alles geregeld en zo kon ik mijn iMac toch nog op tijd meenemen naar Spanje.
TOP geregeld MAX!! Het is My-MacStore
FRANK

Verzending

Na contact met YourMacStore binnen 18 uur in huis!

Klantenservice

After All gewoon dik in orde!

Hi Frank.
Bedankt voor de positieve woorden. Het kostte inderdaad wat tijd en moeite, maar gelukkig hebben we alles op tijd kunnen regelen. Succes in Spanje!

Groeten,
Max (van YourMacStore)

Algemeen

Ik was opzoek naar een nieuwe macbook air 13inch. Via tweakers kreeg je gemakkelijk betrouwbare site met goedkope MacBooks. Ik heb mijn macbook besteld bij YourMacStore en krijg hem een dag later binnen.

Verzending

Ik kreeg mijn macbook op de afgesproken tijd en dag geleverd. Ik heb geen deurbel bij mijn studentenhuis en had daarom een briefje opgehangen of ik gebeld kon worden als de pakketbezorger voor de deur stond. Dit heeft hij netjes gedaan en zo kon ik snel genieten van mijn mooie nieuwe MacBook.

Algemeen

Ik wilde graag een iMac voor mijn eigen bedrijf bestellen. Via Tweakers zag ik dat bij YourMacStore een grote korting was. Van de site had ik nog nooit gehoord maar door de goede beoordelingen en contact met de klantenservice vertrouwde ik mijn dure bestelling aan dit bedrijf toe. En ik kan niet anders zeggen dat ik super blij ben met mijn bestelling en hoe het is gegaan.

Verzending

De verzending werd gedaan door een speciaal postbedrijf voor dure producten. Dat zorgde al voor vertrouwen bij mij. De chauffeur was uiterst vriendelijk en zei meer dan alleen 'hallo, hier tekenen, dag'. De deur van het bezorgbusje was goed vergrendeld waardoor je spullen veilig staan. Heel goed. Wel was het een verrassing wanneer ik mijn bestelling zou krijgen. Gelukkig werk ik thuis dus voor mij maakte het niet zoveel uit maar anders had de chauffeur helemaal voor niets naar mijn woonplaats gereden.

Klantenservice

Van tevoren had ik contact gehad met de klantenservice over een aantal specificaties van mijn product. Mijn vragen werden zeer snel beantwoord en ook duidelijk uitgelegd. Hierdoor ben ik zeer tevreden over mijn product

Hi Joyce,
Bedankt voor het vertrouwen! Fijn dat de verzorger ook vriendelijk was. Onze excuses voor de onduidelijkheid met de bezorging. Normaal gesproken worden de track & trace codes automatisch gekoppeld, het lijkt er op dat dit in jouw geval niet helemaal goed is gegaan. Bedankt voor de feedback, we gaan er mee aan de slag!

Algemeen

Mijn bestelling heeft een tijdje geduurd maar de artikelen moeten ook op tijd binnenkomen en als het over een pas verschenen artikel gaat is dat ook te begrijpen

Verzending

Goede levering met een zeer vriendelijke chauffeur en zodra je bestelling wordt verzonden ontvang je een track & tracé nummer zodat je alles kan opvolgen

Klantenservice

Verschillende keren contact opgenomen en steeds vriendelijk en behulpzaam

Algemeen

Geen updates over levertijd. 's Ochtend gebeld waar de macbook bleef; wisten ze niet. 's Avond vond ik een 'We hebben u gemist' briefje.
Voel me een beetje genaaid door yourmacstore. Was de premium service van apple gewend, dit voelt nu erg goedkoop.

Verzending

Verzending via mikropakket. Website ziet er goedkoop uit; lijkt b2b gericht, niet klant-gericht. Aflevermomenten kan je niet kiezen, alleen een dag selecteren.
Voel me een dubbel genaaid door yourmacstore. Ook de bezorgservice is niet premium maar goedkoop.

Algemeen

YourMacStore is duidelijk in de communicatie, houdt je op de hoogte van de status van je bestelling en reageren snel en vriendelijk op vragen.

Verzending

Zodra het product binnen was bij YourMacStore werd het direct verzonden en kreeg ik een bevestigingsmail, de volgende morgen in huis, top!

Klantenservice

Live chat op de website en snelle reacties. Vriendelijk en duidelijk

Algemeen

Duidelijke website met goede informatie over product met specificaties.
Keurig op tijd bezorgd/ snelle afhandeling en goed te volgen via 'track and trace'.

Verzending

Snelle levering, product was keurig/ beschermd en verpakt

Algemeen

iPhone X besteld lang moeten wachten 4,5 week maar altijd vriendelijk behandeld keer op keer netjes beantwoord snelle reactie zeer tevreden!

Algemeen

Snelle beantwoording van mijn vragen. Ook de bevestiging van de bestelling. Levertijd was binnen de veronderstelde 5 werkdagen. De tijd van bezorging was niet vooraf te controleren, wel was de bezorgdag keurig aangegeven.

Algemeen

Op 22 september 2017 kwam de nieuwe Apple tv 4K uit. Bij YouMacStore kon je al snel (14 september) een preorder plaatsen. Helaas was de 64 Gb versie heel snel uitverkocht en heb ik tot 9 November moeten wachten alvorens ik hem geleverd kreeg. Dit was zeker niet de schuld van YouMacStore want zij hebben mij regelmatig keurig hierover geďnformeerd.

Verzending

Helaas heeft de levering enige tijd geduurd maar een dikke voldoende voor de levering toen de Apple tv er eindelijk was. Netjes en zonder schade. Top YouMac

Klantenservice

Als ik een mail stuurde of ze al aan konden geven wanneer de apple zou komen kreeg ik snel en netjes een antwoord.

Algemeen

De site was erg makkelijk om mee te werken en YourMacStore biedt net iets scherpere prijzen. Helaas kon mijn Macbook niet meer op tijd met PostNL meegegeven worden, waardoor hij een dag later pas geleverd zou worden. Ik had de Macbook met spoed besteld vanwege een scriptiedeadline, dus dit was vrij onhandig. Desondanks probeerde de medewerker van YourMacStore er alles aan te doen om mijn laptop op tijd te laten komen, dit waardeerde ik zeer. Mijn Macbook is in goede conditie geleverd.

Verzending

De zending was te laat, maar dit is goed op tijd aangegeven en er is, naar aanleiding van mijn vraag of hij toch niet op tijd geleverd kon worden, nog een poging gedaan hem 's avonds nog te laten leveren. Dit was erg klantvriendelijk.

Klantenservice

Ik ben erg tevreden over de persoonlijke klantenservice die YourMacStore levert.

1 2 3 ... 7

Scorekaart voor YourMacStore

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ LG W7 Samsung Galaxy S9 Dual Sim OnePlus 6 Battlefield 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8