YourMacStore

Review toevoegen
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Op donderdag 18-10 in de avond een Apple Mini Displayport to DVI Adapter besteld. Op maandag nog niets ontvangen en een chat gestart. Op dinsdag kreeg ik bericht dat de chauffeur mijn woning niet zou kunnen bereiken omdat deze in de stijgers zou staan. Op Dinsdag een briefje in de bus door de chauffeur om een nieuwe afspraak te maken. (voor een artikel dat door de brievenbus past?)
Na inloggen op de site van de pakketdienst was het nummer van mijn pakket niet te bekend. Ik heb hierop gevraagd mijn artikel retour te halen en te crediteren.
Woensdag kreeg ik bericht dat het artikel retour gehaald ging worden van het transport bedrijf. Op 29-10 maar eens gevraagd waar mijn credit bleef. Er werd aangegeven dat deze de volgende dag verwacht werd.
Op dit moment heb ik het bedrag nog niet retour ontvangen op mijn rekening.

Verzending

Een artikel wat door de brievenbus zou passen, wordt met een vervoerder verzonden waardoor ik thuis zou moeten zijn om dit in ontvangst te nemen,

Klantenservice

Reacties via de chat zijn soms snel, soms een dag later pas.
Vorige week dinsdag netjes een bericht ontvangen dat er wat dingen mis gegaan waren en dat mijn credit zo spoedig mogelijk verwerkt zou worden. Woensdag stond het geld weer op mijn rekening

Beste El_Capino,

Vervelend om te horen dat je de service en levering van YourMacStore niet als positief hebt ervaren.

We maken voor onze leveringen gebruik van Mikropakket. Dit is een onderdeel van PostNL, die gespecialiseerd zijn in het veilig vervoeren van (duurdere electronica) pakketten. We maken hierbij geen onderscheid in het verschil tussen een iMac of een kabeltje, omdat we er zeker van willen zijn dat alles op een correcte manier wordt geleverd.

De credit is ondertussen overgemaakt.

Via deze weg willen we je onze excuses aanbieden voor de manier waarop alles is verlopen. Hopelijk kunnen we je in de toekomst alsnog verwelkomen als klant.

Algemeen

Bestelling van een Hyper USB-C adapter ging vlot en soepel. YourMacStore was de goedkoopste leverancier in de pricewatch voor dit product.

Klantenservice

Product voldeed niet aan mijn verwachting en heb ik dus geretourneerd. Factuur werd na bevestiging van retour meteen gecrediteerd. Communicatie hierover was snel en professioneel.

Algemeen

Snelle leveringen. Zonder problemen de order geplaatst en echte originele onderdelen ontvangen. Helaas zijn er enkel leveranciers bij die onder de noemer OEM origineel verkopen.

Verzending

Verzending netjes verpakt, wel een grote door voor kleine onderdelen

Algemeen

Bestelling is soepel verlopen. Dag erna al geleverd. Paar keer telefonisch contact gehad, goed te woord gestaan.

Verzending

Levering was snel en verliep soepel.

Klantenservice

Paar keer gebeld met vragen, en duidelijke antwoorden gekregen. Vriendelijk.

Algemeen

Met een veelvoud aan betalingsmogelijkheden, was de betaling direct en zeer betrouwbaar en vlot geregeld.

Verzending

Middels een gespecialiseerde koeriersdienst, werd mijn kostbare aankoop de volgende dag bezorgd. Vanwege de zelfde ervaring 2 jaar terug, twijfelde ik niet bij mijn aankoop.

Klantenservice

Ze houden je gedurende de verzending op de hoogte van het proces.

Algemeen

Betaling was vlot geregeld, maar dat is tegenwoordig niet al te moeilijk met de betalingsmogelijkheden

Verzending

Snelle levering, ruim binnen de aangekondigde uren. Alleen jammer dat je niet via track en trace exact kunt volgen.

Klantenservice

Door leveringsproblemen moeten veranderen van toestel. Uitstekend geholpen en kleine compensatie mogen ontvangen voor ongemak.

Algemeen

De oorspronkelijke levertijd van onze custom order zou 5 tot 10 werkdagen zijn, maar dankzij snelle actie van YourMacStore ontvingen we al na 2 werkdagen onze iMac. Superservice!

Tegen beloning

Algemeen

Snel geleverd, boven mijn verwachting

Algemeen

De pre-order was makkelijk te plaatsen. Site gaf geen info over de levertijd. Deze bleef zelfs nadat ik de telefoon al had ontvangen nog staan op onbekend. Info via mail was voldoende. Ik zou Yourmacstore aanbevelen aan anderen.

Verzending

Bestellen ging simpel. Levering via micropakket en ook daar geen bijzonderheden mee gehad. Gewoon top zoals het hoort.

Duidelijke website, interessante mailings

Algemeen

Na lang wikken en wegen gekozen voor een MacBook Pro, op basis van beoordeling en reviews in tweakers viel de keuze van leverancier op YourMacStore. Prijs van de MacBook Pro varieert niet zo veel dus het gaat vooral om service en leveringssnelheid en betrouwbaarheid. Dat leek bij YourMacStore wel in orde.

Verzending

Besteld en snel geleverd met een track & trace waarbij de bezorgtijd in een venster van vier uur werd aangeduid. De MBP werd in de beloofde tijdzone geleverd en was goed verpakt.

Verzending: Score: 3

Algemeen

MacBook Pro 13" 2018 besteld vanwege de scherpe prijs.
Alles netjes volgens afspraak verlopen.

Verzending

Netjes volgens afspraak. Verzending via Mikropakket waardoor track/tracenummer niet mogelijk was...(?). Bezorger was wel lekker op tijd!

Klantenservice

Dame aan de lijn kon mij niet gelijk antwoord geven over inruil. Ik zou worden teruggebeld, maar kreeg een kortaf mailtje..

HI Bayrton,

Bedankt voor de feedback! Fijn om te lezen dat alles netjes volgens afspraak is verlopen.
We maken gebruik van Mikropakket (onderdeel van PostNL), omdat zij gespecialiseerd zijn in het veilig vervoeren van (duurdere) electronica.

Zou je ons misschien een privé berichtje kunnen sturen met je ordernummer? Dan kan ik even nakijken waarom je geen track & trace code hebt ontvangen. Deze worden normaal gesproken automatisch aan je bestelling gekoppeld.

Namens YourMacStore bedankt voor je feedback!

Verzending: Score: 2

Algemeen

Algehele indruk is voldoende. De bestelling plaatsen ging gemakkelijk. Ook het contact met de klantenservice was goed. Waar ik me echter flink aan stoorde was het feit dat op de website een levertijd van gemiddeld 5 werkdagen wordt vermeld voor een op maat gemaakte iMac. Toen ik echter na ruim een week contact opname werd mij leuk verteld dat ik er vanuit moest gaan minimaal 2 weken geduld te hebben. Later heb ik nog een keer contact gehad met iemand anders van de klantenservice, die dit ook aangaf. Uiteindelijk de iMac na 3 weken ontvangen. Mijn advies is dus: geef een eerlijk indicatie op de website, dat voorkomt verkeerde verwachtingen.

Verzending

Zie mijn vorige toelichting, de indicatie van de levertijd van een op maat gemaakte iMac is totaal niet realistisch.

Klantenservice

Ik heb 2x contact gehad met de klantenservice, dit verliep prima.

Beste mvhorssen,

Bedankt voor je review & feedback. Goed om te horen dat het plaatsen van de bestelling makkelijk was en onze klantenservice je goed te woord heeft gestaan.

We zijn op het moment hard bezig om de informatieverstrekking rondom openstaande bestellingen te verbeteren. Helaas is de door jou bestelde iMac net een uitzondering geweest, waardoor we de indicatie die we communiceren helaas niet hebben kunnen waarmaken.

Natuurlijk hopen we je in de toekomst weer te verwelkomen als klant, zodat we je kunnen bewijzen dat de indicatie wel realistisch is ;-)

Verzending: Score: 0

Algemeen

In het verleden heb ik bij deze shop besteld. Prima afhandeling en drie jaar garantie. Dat laatste is inmiddels afgeschaft helaas, maar ze hadden een fijne prijs voor een iPad en waren de goedkoopste van de ‘serieuze’ computerwinkels.

MAAR aan het eind van het bestelproces kon ik opeens kiezen voor ‘verzekerde verzending’ voor ¤4,- extra. Pardon? De verzending is de verantwoordelijkheid van de shop, niet van mij. En dan toch proberen mij te laten lappen voor een verzekering? Dan kan ik het wel niet kiezen (dan waren de verzendkosten de beloofde 0,-), maar als er iets misgaat krijg ik dan zeker de discussie over wie een probleem heeft. Daar begin ik niet aan.

Eind van het verhaal: ik heb ergens anders besteld waar ik net wat meer heb betaald. Gewoon uit ergernis over deze grap met die verzekering die je in de laatste stap nog even gesuggereerd krijgt.

Allereerst, bedankt voor je feedback en goed om te lezen dat je tot nu toe tevreden bent geweest met onze service en afhandeling.

De optie om te kunnen kiezen voor een verzekerde verzending zou ik graag verder willen toelichten. Natuurlijk is het onze verantwoordelijkheid wanneer er iets gebeurd tijdens het verzenden.

Wanneer je kiest voor de optie 'verzekerd verzenden', dan zullen we direct handelen (denk aan: vervangend product opsturen, geld terug). Kies je niet voor deze optie, dan wordt het natuurlijk ook voor je geregeld, maar wordt er eerst geschakeld met de verzekering en wordt het onderzoek van de koeriersdienst afgewacht.

We staan altijd klaar voor onze klanten en helpen waar we kunnen. We hopen je in de toekomst dan ook weer te verwelkomen als klant.

Verzending: Score: 3

Algemeen

Ik zou de volgende dag mijn iPad krijgen maar vrijdag niks zaterdag niks maandag ben ik werken dus word dus ook niks want ik kan nu ook bezorgtijden niet aanpassen dusdat wordt dinsdag pas ander bezorgtijden door geven en dan wordt hij woensdag pas bezorgd als ik dit geweten had was ik gewoon naar de winkel gegaan dan had ik nu lekker formule een kunnen kijken op het strand maar helaas

Verzending

Kan niet van te voren bezorgtijd bepalen dat is niet fijn

Beste Hunselnarie,

Bedankt voor je feedback! Vervelend dat je de iPad nog niet hebt mogen ontvangen. Als ik naar de track & trace code kijk, zie ik dat je de bezorger vrijdag bent misgelopen.

We maken gebruik van Mikropakket bij onze leveringen (onderdeel van PostNL), omdat zij gespecialiseerd zijn in het veilig vervoeren van duurdere (electronica) pakketten. Wanneer je met Mikropakket belt, kun je meer informatie opvragen betreffende je levering.

Hopelijk kun je zo snel mogelijk gebruik gaan maken van je iPad. We houden de levering voor je in de gaten!

Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Adapter MacBook pro kapot na 2 jaar. Omdat dit een zakelijke aankoop is ineens geen drie jaar garantie, maar 1. Adapter toen maar besteld, medewerker zei te weten welke ik nodig had aan de hand van eerder bestelde laptop. Volgende dag verkeerde adapter geleverd gekregen. Meteen gebeld, erg onvriendelijke medewerker die meteen suggereerde dat de fout bij mij lag. Ik moest weer een nieuwe bestellen (lees nog 1 kopen)en de andere retour zenden. Geen excuses oid.

Verzending

Verzending was snel en goed verpakt

Klantenservice

Medewerker was erg onvriendelijk, suggereerde dat de fout bij mij lag en bleef maar herhalen dat ik er gewoon maar nog een moest bestellen

Beste SWoudstra2,

Allereerst, bedankt voor de feedback! Dit helpt ons om onze service te verbeteren. Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met de service. Het klopt dat mijn collega een foutje heeft gemaakt met betrekking tot het adviseren van de oplader. Het geld van de verkeerd bestelde oplader is vanzelfsprekend terug overgemaakt.

Ook wil ik u namens YourMacStore onze excuses aanbieden voor het feit dat u de service van mijn collega als onvriendelijk heeft ervaren.

In onze garantievoorwaarden wordt echter duidelijk benoemd dat er voor zakelijke aankopen een andere garantieregeling van toepassing is dan voor aankopen die je als consument maakt. Onze excuses dat dit ten tijde van bestellen niet duidelijk was voor u.

Algemeen

mijn nieuwe Macbook Pro online bij YourMacStore zelf samengesteld en besteld.
binnen 7 werkdagen had ik hem in huis. netjes geleverd via Micropakket. en niet geheel onbelangrijk goedkoper niet Te krijgen.

Verzending

verzending niet helemaal discreet verzonden. productgegevens stonden aan de buitenzijde vermeld.

Algemeen

Bij goede leveranciers kom je terug. Na mijn eerste ervaring met YourMacStore, die helemaal was zoals je van hen kunt verwachten, heb ik opnieuw een bestelling gedaan bij hen. Keurig op tijd bezorgd en volgbaar. Goed verpakt. Wederom ... zoals je van YourMacStore kunt verwachten. En... 3 jaar garantie.

Verzending

Goed volgbaar en op een keurige tijd. Snel en correct. Heb het verzekerd laten verzenden. Je weet maar nooit. Maar ik denk dat dit niet nodig is.

met klantenservice geen ervaring. Als alles goed gaat he je deze niet nodig.

Verzending: Score: 2

Algemeen

Via de Pricewatch kwam ik bij YourMacStore uit; met name de melding 'Apple-expert met 3 jaar garantie op Apple!' en 'overmorgen in huis' spraken me aan. Het bestellen ging makkelijk en het was niet nodig eerst een account aan te maken.

De bestelling van dinsdagavond was goed verpakt en had donderdag inderdaad in huis kunnen zijn, ware het niet dat het pakket via 'Mikropakket' was verzonden wat roet in het eten gooide.

Over YourMacStore overall postief, alleen de verzending zou beter kunnen (zowel qua communicatie als verzender)

Verzending

In de FAQ wordt vermeld "Track & Trace: volg het pakket bij PostNL", dat sprak me aan want hoewel ik donderdag thuis zou zijn had ik het pakket anders in de buurt op kunnen halen.

Wat als eerste opviel is dat er geen mail mbt verzending werd gestuurd, donderdag in huis zou betekenen woensdag verzenden, daarvan heb ik geen bericht gekregen en dus ook geen Track & Trace code.

Het pakket blijkt niet met PostNL maar met een dochteronderneming: Mikropakket te zijn verstuurd. Deze zeggen donderdag aan de deur te zijn geweest maar hebben geen bericht achter gelaten.

Na contact vrijdag met de klantenservice van YourMacStore was het pakket snel terecht maar bleek, wegens pinksteren, pas woensdag te kunnen worden geleverd. Ophalen in de Bilt (de enige locatie van Mikropakket!!) was het alternatief.

Daar heeft het ruim een half uur geduurd voor het pakket terecht was maar goed, uiteindelijk toch tijdig het pakket in handen.

Door een bericht te sturen wanneer het pakket verzonden is (bij voorkeur met een track&trace code) was het duidelijker geweest wanneer ik het pakket kon verwachten en had ik donderdag al met Mikropakket contact op kunnen nemen.

Ook viel op dat de status op de website op 'betaald' bleef staan in plaats van (gangbaar) als 'verzonden' te markeren.

Klantenservice

VIa de site opent standaard een chatbox en hoewel bleek dat pas na 10h00 iemand in de chat beschikbaar zou zijn kreeg ik nog voor half 10 een antwoord en ook op een vervolgvraag werd zeer snel gereageerd. Klantenservice is behulpzaam en vriendelijk.

Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Bestelling niet volgens afspraak verstuurd en klantenservice reageert niet. Zeer vervelend bij een product dat echt nodig hebt.

Verzending

Op de dag voor hemelvaartdag heb ik in de midden bestelling geplaatst voor een USB-C oplaadkabel voor de macbook. Deze stond op "morgen in huis". Nu ging ik er al vanuit dat dit ivm Hemelvaartdag niet ging lukken dus verwachte de kabel op vrijdag. Uiteindelijk krijg ik pas op vrijdag een melding dat de kabel verstuurd was.

Uiteindelijk kwam de postbode van mikropakket op zaterdag op het moment dat we dus niet thuis waren waardoor nu de kabel pas op dinsdag komt.

Klantenservice

Hiervoor contact opgenomen met klantenservice, maar na 3 / 4 dagen nog geen reactie ontvangen.

Hi Maximizemedia,

Bedankt voor de feedback. Onze excuses voor de late levering. Helaas zijn door een technische storing de bestellingen van afgelopen woensdag niet allemaal goed verwerkt, wat enige vertraging heeft opgeleverd in de uitlevering.

Door het hemelvaartsweekend zijn we ook wat minder goed bereikbaar geweest afgelopen dagen.. Er zal vandaag in ieder geval nog een reactie volgen op je mailtje. Ondanks dat je niet helemaal tevreden bent willen we je toch bedanken voor het vertrouwen in YourMacStore!

Max van YourMacStore

1 2 3 ... 7

Scorekaart voor YourMacStore

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg