YourMacStore

384 producten en 689 uitvoeringen

Gebruikers over webshop YourMacStore

Review toevoegen

Algemeen

Na veel wikken en wegen een MacBook besteld bij yourmacstore. Ik kende ze verder niet maar ze hadden wel de laagste prijs (scheelde zo'n 170 euro).

Verzending

Meteen de volgende dag geleverd, wat ook niet overal gegarandeerd is. Alles zag er netjes uit. Erg blij mee.

Algemeen: Score: 4

Algemeen

MacBook Air goud besteld. Goedkoopste in de markt. Snel geleverd. Prima in orde dus. Zat alleen een niet 'Nederlandse stekker' bij (plat).

Verzending: Score: 2

Algemeen

Duidelijke site en een beetje korting t.o.v. Apple. MacBook Pro besteld net voor de jaarwisseling. Levertermijn was onduidelijk, logisch vanwege de chiptekorten. Na bijna een half jaar nog geen MacBook geleverd gekregen. Hier werd ik niet over op de hoogte gehouden los van een mail kort na aankoop. Wellicht is er iets mis gegaan met mijn bestelling, echter heb ik er zelf meermaals contact over opgenomen. Uiteindelijk geannuleerd omdat er geen enkel vooruitzicht geboden kan worden. Ze leken graag te annuleren in plaats van een andere oplossing te zoeken. Erg jammer. Ik ga ergens anders bestellen.

Verzending

Uiteindelijk helemaal niet geleverd. Ik weet, levertijden zijn overal lang. Echter werd mij duidelijk gemaakt dat de komende twee maanden waarschijnlijk ook niet geleverd wordt. Dan zitten we op 8 maanden.. als er überhaupt ooit geleverd zou worden.

Klantenservice

Klantenservice is op zich vriendelijk, maar helpt je niet. Het is lang stil (ze zoeken wellicht iets op), en kwamen bij elk contact met zaken als: er is waarschijnlijk wat mis gegaan; wachttijden zijn overal lang; we kunnen verder niks zeggen; we kunnen ook gewoon annuleren..

Goedemiddag,

Dank voor je review.
Fijn om te lezen dat je onze website overzichtelijk vind en de prijzen goed zijn.
Helaas hebben we de laatste maanden inderdaad moeten concluderen dat het chiptekort erg groot is, ook op gebied van Apple. Uiteraard voor jou als consument het vervelendst maar hier balen wij ook van. Ik zie dat we de bestelling daadwerkelijk gelijk bij Apple in het systeem hebben gezet maar de levering nog steeds op zich liet wachten. Wat betreft de communicatie had dit zeker beter gemoeten, onze excuses hiervoor!

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Macbook air besteld als kado, levertijd onbekend maar netjes op tijd geleverd. Netjes in doos ingepakt echter macbook extra kartonnen doos en macbook doos waren beschadigd terwijl de doos van yourmacstore dus heel was. Yourmacstore heeft dus een beschadigd product willens en wetens verstuurd en als nieuw verkocht. Ze zijn tevens niet bereid om te compenseren, mooi business model….eens maar nooit meer!

Verzending

Willens en wetens beschadigd dozen verzonden, onder het mom “daar zijn ze voor”. Verder is verzendtijd onbekend, staat niet bij product genoemd dus erg onduidelijk.

Klantenservice

Zijn niet bereid te compenseren want “de macbook zelf is toch niet beschadig?”

Goedemiddag,

Dank voor je review.
Zoals besproken vinden we het vervelend dat er een kleine kreukel in de hoek van de Apple doos zit. Transportschade kan helaas ten alle tijden plaatsvinden. Dat de doos een klein beetje beschadigd is maakt het product niet tweedehands, het is nog steeds een nieuw product dat volledig naar behoren werkt. Het product was nog gesealed en dus volledig nieuw.

Betreffende de levertijd zetten we altijd een levertijd neer o.b.v. informatie vanuit Apple. Dit kan helaas ook levertijd onbekend zijn als de levertijd onbekend is.

Algemeen

Bestelling plaatsen ging eenvoudig. Het product werd snel geleverd en voldeed aan de verwachtingen, voor een goede prijs.

Verzending

Snel en goed verpakt. Dat was dus prima in orde, zoals je mag verwachten.

Algemeen

Producten goed te vinden. Andere kleuren ook eenvoudig erbij te halen, en voorraadinformatie lijkt goed op orde.

Tegen beloning

Algemeen

iPad 10.2 2021 besteld en snel geleverd, voor de scherpste prijs.
Helaas werd deze geleverd met een US adapter.
De live chat hielp snel en stuurde zonder problemen meteen een eu adapter op.
Zoals het hoort goede en snelle service

Verzending

TBinnen een dag geleverd, zoals het hoort

Klantenservice

Snelle reactie en snel vervanging opgestuurd

Algemeen

Bij alle webwinkels was de te bestellen Apple tv 4k niet op voorraad en via tweakers zag ik dat YourMacStore er een paar op voorraad had. Snel besteld, ging ook makkelijk via de website en hij was de volgende dag binnen.

Verzending

De Apple tv was goed en stevig ingepakt en is heelhuids bezorgd.

Klantenservice

Dacht heel even dat het toch langer zou duren omdat op de website ineens stond dat een bestelling 5-10 dagen zou duren, maar dat bleek al snel niet zo te zijn voor mijn bestelling. Had er over gemaild en kreeg snel antwoord.

Algemeen

As usual, net wat goedkoper als bij de de concurrentie, goede voorraden en binnen 1 dag geleverd

Algemeen

Ik heb een iPad gekocht. Op de site stond een levertijd van 10-12 dagen. Dat klopte.
Omdat ik na bestelling geen bevestiging ontvangen had, heb ik een mail verzonden. Daar kreeg ik binnen 24 uur reactie op met alsnog de bevestiging.
Dus: duidelijke info op site en snelle reactie op vragen.

Verzending

Levering binnen de op de site en bij bestelling genoemde termijn.

Klantenservice

Vlotte reactie op een vraag via de mail.

Algemeen

Fijne website, nette prijs en supersnelle levering. Ook het contact bij vragen verloopt soepel en klantgericht. Erg te spreken over #YourMacstore.

Binnen 24 uur is bestelling geleverd in een nette verpakking

Klantenservice

Zat een Amerikaanse stekker in de doos. Een simpele e-mail was voldoende om per kerende post de juiste adapter te ontvangen

Algemeen

Makkelijk en snel te bestellen en de volgende dag helemaal goed verpakt thuisbezorgd. Top product

Supersnelle levering

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

iMac besteld en de volgende dag was het in huis voor een zeer goede prijs.

Let er wel op dat je eerst een account maakt voordat je besteld: ik had dit andersom gedaan. Hierdoor kon ik de status van mijn bestelling niet meer inzien.

Verzending

aandachtspunt was dat de stroom stekker aan de doos vastgeplakt geleverd werd (in de doos zelf zat een Britse stekker). Misschien was er geen plek in de doos, maar zag er wat raar uit.

Klantenservice

Telefonisch lastig te bereiken (15 min) wachten. Tevens waren ze niet in staat om de order achteraf te koppelen aan mijn account. Medewerker kon gelukkig wel aangeven dat de bestelling goed was aangekomen.

Algemeen

Toch maar even een review.
TL;DR: Communicatie is goed. 3x contact gehad met klantenservice, goed en snel geholpen. Verzending is uitstekend. Eigenlijk alles wat je verwacht van een webshop.

Vlak voor de kerst, de donderdag avond, een 11 inch IPad pro besteld. Ondanks de vreemde dagen voor PostNL was mijn pakketje op maandag binnen. Keurig op tijd verzonden dus.

Ik had bij aanschaf al een klein beetje twijfel of de 11 inch wel aan mijn wensen zou voldoen. Ik heb deze ook zeer zorgvuldig uitgepakt. Originele kabels even op hun plek laten zitten en de IPad behandeld alsof die van 300 jaar oud perkament was gemaakt.

De 11 inch beviel net niet, scherm was mij iets te klein. Dus even slikken en iets meer uitgeven voor de 12.9 inch. Na contact en overleg met YourMacStore de 11 inch weer keurig ingepakt en retour verzonden. Een instore credit wissel was helaas niet mogelijk. Dus even zelf de 12.9 voorschieten en dan wachten op de teruggave. Ik had ook op de teruggave kunnen wachten en dan de 12.9 kunnen bestellen, maar ik was heel ongeduldig.

De nieuwe 12.9 was binnen 2 dagen binnen. De oude mee retour gegeven en kreeg na ontvangst van de retour keurig een mail dat deze binnen was, maar dat het even zou duren voordat deze verwerkt zou zijn. Van verzenden tot uitbetalen duurde 6 dagen. Niet slecht voor de laatste dagen van het jaar.
De 12.9 is perfect, mooi groot scherm en voldeed helemaal aan mijn eisen. Alleen zat hier de verkeerde voeding bij. Het was volgens mij een UK stekker. Even snel een mailtje naar YourMacStore en de juiste was snel geleverd.
Al met al een prettige ervaring. Ze denken mee en zijn snel met hun communicatie. Verzenden is prima, was vooral onder de indruk van de verzenddoos van de 12.9 IPad pro.

Verzending

Zelf in de drukke december maand keurige levertijden. Dit is zowel aan het snelle verzenden van YourMacStore als de extra inzet bij PostNL te danken.

Klantenservice

Contact is snel, problemen worden goed en snel opgelost. Retourbeleid is heel helder omschreven en werkt prima. Fijn dat je op de hoogte wordt gehouden dat je retour keurig binnen is, maar het nog even duurt voordat deze helemaal is verwerkt.

Algemeen

Super tevreden. AirPods 3 besteld. Nog nooit hier besteld en kon geen concrete verzendtijd vinden. Maar ze waren de dag erna al binnen en 20 euro goedkoper dan elders.

Verzending

Ze waren de dag nadat ik besteld had al binnen. Alles was netjes en stevig verpakt.

Algemeen

Product bewust gekozen, geïnformeerd naar garantie, besteld afgerekend en volgende ochtend ontvangen.
Gewoon, zoals het hoort, super.

Verzending

Had het verzekerd verzenden gekozen en was goed verpakt, snel geleverd.

Klantenservice

Diverse vragen die ik had gevraagd en goed telefonisch geinformeerd.

Verzending: Score: 3

Algemeen

Beste prijs voor een Lightning adapter gevonden bij YourMacStore via tweakers. Soepel en snel bestelproces, duidelijke informatie.

Verzending

Product een dag later verzonden dan aangeven, daarna nog een paar dagen vertraging met PostNL. Geen probleem in dit geval, maar de belofte ‘morgen in huis’ werd dus niet gehaald.

Algemeen

Misschien tegen beter weten in - halverwege december '21 - een Apple TV 4K 64GB besteld. Verwachte levering binnen 5 werkdagen. Na 6 werkdagen toch maar eens contact opgenomen... er was nog geen uitzicht op levering, dus bestelling geannuleerd. Als ik zelf geen contact had opgenomen, was ik misschien nog steeds in de waan van levering. Ik heb vervolgens zelf een online bestelling bij Apple Duitsland geplaatst om deze daarna af te halen (2G met bestelbevestiging) in de Apple Store te Oberhausen (60km enkele reis). 's Avonds had ik 'm al... met andere woorden: gewoon even lekker zelf erop uit en ze zijn met bosjes leverbaar bij Apple. Er zal wel weer een "13 in een dozijn"-uitleg komen... daar schiet je niets mee op.

Klantenservice

Niet pro-actief melden van vertraging en eigenlijk misleiding door aangegeven levertermijn.

Goedendag,

Dank voor de review.
Onze excuses dat we niet aan de leververwachting hebben kunnen voldoen!

Natuurlijk is het ten alle tijden de bedoeling om de gecommuniceerde levertijd te halen. Wij balen er dan ook van dat het ons niet gelukt is. Desondanks zijn we blij met de feedback, zo kunnen we onze service verbeteren.

We zijn wel blij om te lezen dat je de Apple TV inmiddels in bezit hebt er met veel plezier van Apple geniet.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Algemeen

Via Tweakers prijsontwikkeling op de site van YourMacStore terecht gekomen.
Bij een prijsalert (ingesteld) een mooie MacBook Pro gekocht, de beoordelingen ware tenslotte positief.
Macbook werd dezelfde dag verzonden, maar door oud op nieuw heeft de levering niet op zaterdag maar op maandag plaats gevonden.
Goed ingepakt en duidelijke communicatie verder.
Tot nu toe 100% tevreden mat YourMacStore!! Dus weer een nieuwe klant :-)

Verzending

Levering was op tijd (door bestelling op oudjaarsdag, is deze niet de dag erna bezorgd, maar direct de maandag na het weekend)
Goed ingepakt.
Via PostNL op de hoogte gehouden

Verzending: Score: 2

Algemeen

Op 1 december Apple mouse besteld samen met muismat. Muismat 7 december ontvangen. Muis had levertijd 4/5 dagen wat ik wist. Ik had niet om een deellevering gevraagd. Op 6 december bericht dat zij miet zijn vergeten maar dat men het zo snel mogelijk zal nazenden.
Daarna helemaal niets meer. Geen verontschuldigingen, geen bericht dat men niet kan leveren.
Op 30 december zelf maar gemaild en verzocht binnen 5 dagen te leveren of binnen 5 dagen te restitueren.
Op 31 December credit nota, zonder enige verontschuldigingen.
De service geeft geen vertrouwen om meerdere zaken te bestellen. Wanneer een artikel niet voorradig is wordt je als klant vergeten.
Yourmacstore is Mijnmacstore. In de toekomst bestel ik hier niet meer.
Snel credit nota ontvangen. Zal best 30 dagen duren. Zo ben je 60 dagen je geld kwijt.

Verzending

Deel levering zonder dat ik daar voor had gevraagd. Lastig om meerdere keren thuis te moeten zijn om pakketten te onderscheppen.

Klantenservice

Geen verontschuldiging of enkele tegemoetkoming. Geeft geen vertrouwen om dure zaken te bestellen.

Goedendag,

Dank voor de review.
Vervelend om te lezen dat we niet aan de leververwachting hebben kunnen voldoen. Onze excuses hiervoor!

Uiteraard streven we er ten alle tijden na om de gecommuniceerde levertijd te halen. Wij balen er dan ook van dat het ons niet gelukt is. Desondanks zijn we blij met de feedback, zo kunnen we onze service verbeteren.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

1 2 3 ... 17

Scorekaart voor YourMacStore

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg