YourMacStore

Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

bestellen en betaling ging normaal en soepel, met apple pay, wel werd er voor apple pay buiten de pagina omgeleid naar de omgeving van mollie, dit is een onnodige extra stap welke opgelost kan worden door de fast checkout van apple te implementeren via de apple pay javascript plugin.

Verzending

product ( MGYM3ZM/A ) welke ik wel binnen 1 dag had ontvangen, bleek niet nieuw, verpakking en product waren door een ander voor mij reeds geopend/in gebruik genomen (iPhone gaf melding dat het van een ander was), voor de omschrijving en de prijs zou ik gewoon een nieuw, gesealed en ongeopend apple product verwachten. dit is ondermaats en laat een behoorlijke wansmaak achter. tevens is er de zorg voor de koppeling met iemand anders icloud voor de gerantie op de lange termijn cq mogelijk issues die apple hier mee heeft

Was echter op de product pagina hier melding van gemaakt, dat het open box of 2de kansje betrof, dan ligt het natuurlijk anders, echter was dat in geen geval de situatie voor het moment van beslissen/bestellen & betalen (gisteren) noch dat de prijs er naar wees. in alles ging het om een nieuw product.

Goedemiddag,

Dank voor de review.
Bedankt voor de tip betreffende de betaling en de omleiding naar Mollie. We geven deze melding door aan de desbetreffende afdeling en wie weet wordt dit op korte termijn aangepast.

Erg vervelend om te horen dat je een ‘Open Doos’ geleverd hebt gekregen. Onze excuses hiervoor, dit is zeker niet de bedoeling. Uiteraard lossen we het graag voor je op en voorzien we je in een PostNL label voor kosteloze retournering waarna we graag een nieuw product aan je toesturen als je daar nog interesse in hebt. Hopelijk maken we op die manier de YourMacStore beleving toch nog goed voor je.

We vernemen graag van je!
Je kunt een mail sturen naar contact@yourmacstore.nl t.a.v. Kevin en dan regel ik het graag voor je.

Met vriendelijke groet,
Kevin
Team YourMacStore

Scorekaart voor YourMacStore

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg