YourMacStore

228 producten en 541 uitvoeringen

Goedemiddag,

Allereerst dank voor uw review. Wij waarderen feedback altijd.
Vervelend om te lezen dat u ontevreden bent over ons bedrijf. Ik ben even in uw case gedoken en zie inderdaad dat u bij ons een iMac heeft aangeschaft waaraan u problemen ondervind. Dit is uiteraard super vervelend en ook zeker niet onze wens.

U geeft aan het product inmiddels tweemaal te hebben laten repareren. Wat ik zie is dat de eerste keer niet via ons is gegaan, dit kunnen wij dan ook niet meetellen als reparatiemogelijkheid voor ons als bedrijf. Wij hebben het product dus pas éénmaal laten repareren door onze service partner Microfix. En wij willen onze service partner die door Apple gelicentieerd is dan ook graag nogmaals een check en reparatie uit laten voeren. Wij bieden in deze periode geen vervangend toestel aan en dat zijn we ook niet verplicht aangezien het geen abnormale reparatietijd is, Apple zelf hanteert immers dezelfde periode.

Ik vind het erg vervelend om te lezen dat u denkt dat wij niet met onze klanten meedenken, dat doen we immers wel. Echter in sommige gevallen kunnen we de wensen van de klant niet direct inwilligen en dit is zo’n geval. We bieden u aan het product te laten repareren maar dit wilt u niet.

Ook vind ik het vervelend dat u niet tevreden bent over onze reactie snelheid. We beantwoorden uw mails telkens de volgende werkdag en doen daarmee wat we kunnen. Telefonisch contact kan altijd maar wanneer we dingen voor u uit moeten zetten, intern moeten overleggen is het beter om de vraag per mail te bevestigen. Op deze manier heeft u ook een antwoord zwart op wit retour.
Betreffende de levering hebben wij dit product met een gemiddelde levertijd van ±10 werkdagen aan u verkocht. Ik zie dat het inderdaad helaas wat langer heeft geduurd om het maatwerk product dat speciaal op aanvraag voor u geproduceerd is aan u te leveren. Onze excuses voor het ongemak.

Al met al vinden wij het een vervelende situatie. We bieden u nogmaals aan het product te laten repareren. Indien u dit toch wenst vernemen we het graag van u.

Met vriendelijke groet,
Kevin
Team YourMacStore

Scorekaart voor YourMacStore

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg