YourMacStore

278 producten en 518 uitvoeringen

Beste Michaaael,

Dank voor u review.
Vervelend om te zien dat u ontevreden bent over het feit dat de Apple AirPods Max langer op zich laat wachten dan verwacht. Helaas wordt de levering van dit product telkens uitgesteld door Apple. Wij hadden de AirPods Max inmiddels al meermaals verwacht te ontvangen maar helaas is dit dus niet het geval.
Momenteel is er ook nog geen definitieve leverdatum vanuit Apple bekend en dus moeten wij momenteel ook afwachten.

Onze excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,
Kevin
Team YourMacStore

Scorekaart voor YourMacStore

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg