YourMacStore

Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Op 15 februari een bestelling geplaatst. Bij de airpods Max stond bij 3-5 dagen levertijd.

Het is nu 23 maart en heb nog steeds niets ontvangen. Klantenservice zegt telkens dat ze verwachten dat Apple deze week een levering doet en dat ik dan vanzelf een track and trace code krijg. Zo’n antwoord heb ik inmiddels al 3x gehad.

Wat mij verder opvalt is dat YourMacStore geen contact opneemt met de mededeling dat het langer duurt dan verwacht.

Hopelijk komt er snel wat duidelijkheid.

Beste Michaaael,

Dank voor u review.
Vervelend om te zien dat u ontevreden bent over het feit dat de Apple AirPods Max langer op zich laat wachten dan verwacht. Helaas wordt de levering van dit product telkens uitgesteld door Apple. Wij hadden de AirPods Max inmiddels al meermaals verwacht te ontvangen maar helaas is dit dus niet het geval.
Momenteel is er ook nog geen definitieve leverdatum vanuit Apple bekend en dus moeten wij momenteel ook afwachten.

Onze excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,
Kevin
Team YourMacStore

Scorekaart voor YourMacStore

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg