KommaGo

Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Winactie

Algemeen

Prima geregeld. Ik heb het via de website besteld. Vervolgens netjes een bevestiging en een factuur. Zoals op de website vermeld netjes op tijd geleverd.

Verzending

Besteld op 4 vrijdag december in de middag, en de volgende middag kon ik het al ophalen op de PostNL ophaalpunt.

Klantenservice

Doordat ik de vorige keer een verkeerde bestelling van een Access Point kon terugsturen, heb ik besloten om dit keer gewoon bij KommaGo te bestellen.

Scorekaart voor KommaGo

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg