KommaGo

Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Ik kom al jaren bij KommaGo, dichtbij ons kantoor, heel veel voorraad en goed advies.

Verzending

Gewoon zoals "we" inmiddels vinden dat het hoort: vandaag bestellen, morgen in huis. En indien nodig direct ophalen in Utrecht.

Klantenservice

Met inhoudelijke vragen over modellen en bijvoorbeeld opvolgers zit je hier goed, ze weten inhoudelijk waar het over gaat omdat ze specifieke productexperts hebben. Het zijn niet alleen "dozenschuivers".

Scorekaart voor KommaGo

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg