HOBO Hifi

Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Toen ik eindelijk had besloten voor een Pro-ject Debut Carbon EVO te gaan was het nog even zoeken naar een webwinkel die hem al op voorraad had. Het gebrek aan reviews over Hifi shops op Tweakers hielp ook niet echt. HOBO heeft echter wel goede reviews op andere platformen, dus ging ik voor hun.
Klein probleem echter, ze hadden de Debut Carbon EVO nog niet op hun website. Dus ik nam contact op via e-mail met de vraag wanneer ze op de website kwamen. Dat was nog niet helemaal duidelijk, maar ze konden hem alvast voor mij bestellen en dan zou het over ongeveer 2 weken binnen komen.

Verzending

En inderdaad na ongeveer 2 weken ontving ik een Pro-ject Debut Carbon EVO. Alleen de verkeerde kleur...
Ik meteen opbellen en kreeg excuses dat ze inderdaad de verkeerde hebben opgestuurd. Kan gebeuren natuurlijk.
Ze vonden het niet nodig vonden om eerst het verkeerde product terug te krijgen. En stuurden meteen een nieuwe op met een retourlabel voor de verkeerde.

Klantenservice

Hoe het met deze bestelling ging, is wanneer ik een webshop uitstekend vind. Zodra ze een goede klantenservice hebben die problemen goed en snel oplossen. Geen onnodige discussies of procedures, maar gewoon oplossen. Foutjes kunnen gebeuren, maar hoe een webshop dan omgaat met het oplossen van het probleem, dat is waar het mij om gaat!

Scorekaart voor HOBO Hifi

Algemeen Score: 3
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie