KommaGo

Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

KommaGo had de Ubiquiti EdgeRouter 10X op voorraad voor een goede prijs. Deze kon ik ook nog eens met credit card betalen (extra zekerheid). Kortom, snelle en goede service zoals je die graag ziet!

Verzending

De router is zeer snel bezorgd en ik werd continue (per email) op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling.

Scorekaart voor KommaGo

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg