Viking Direct

Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Product kan ineens niet meer worden geleverd. Zonder dat ik hierover geïnformeerd, is besloten om de order eenzijdig te annuleren. Pas wanneer ik zelf contact op neem over het uitblijven van de verzending krijg ik te horen dat het product niet meer leverbaar is. Ik krijg wel mijn geld terug, maar daar kan ik een week op wachten.
Ik raad iedereen af om bij deze website nog iets te bestellen, zeer onbertrouwbaar, en na contact te hebben gehad met de klantenservice is mij belooft dat dit probleem vast wel ergens op de agenda komt, maar dat de klantenservice hier niets aan kan doen.

Verzending

Geen verzending heeft plaatsgevonden. Ik ga zelf hier ook NIET meer bestellen. Ik raad dan ook aan om hier niets te bestellen.

Klantenservice

Ik moest zelf de klantenservice bellen. Alleen de klantenservice kan geen service leveren, alleen maar verwijzen 'dat het zo'n grote' organisatie is en dat ze echt niet iedereen kunnen informeren wanneer zijn/haar order wordt geannuleerd. Hier moet je zelf maar achter zien te komen.

Scorekaart voor Viking Direct

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie