Viking Direct

3.832 producten en 3.936 uitvoeringen

Wie zijn wij?

Sinds 1994 leveren wij onmisbare kantoorbenodigdheden aan bedrijven en consumenten door heel Nederland.

Viking levert alles van bureau-accessoires en papier tot kantoormeubilair en technologieproducten als USB-sticks, printers, beeldschermen en papiervernietigers.

Waarom is Viking de beste keuze?

Er zijn massas winkels en websites waar je kantoorbenodigdheden kunt aanschaffen, maar Viking is bijzonder. Klanten kiezen niet alleen voor ons vanwege onze scherpe prijzen en unieke aanbiedingen, maar ook vanwege onze vele servicevoordelen.

Hier een greep daaruit:

- 30 dagen tevredenheidsgarantie*;
- gratis levering vanaf € 44,90 excl. BTW (€ 54,33 incl. BTW);
- 20 jaar ervaring;
- onze klantenservice staat voor u klaar;
- één jaar garantie;
- ISO gecertificeerd;
- eenvoudig het juiste product vinden met onze zoekmachine;
- persoonlijke aanbiedingen;
- persoonlijke bestellijsten vergemakkelijken uw herhalingsaankopen.

*Volgens onze algemene voorwaarden

Scorekaart voor Viking Direct

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 3936 producten, 5614 unsorted producten
Prijsindex Nederland 116,9 (16,9% boven gemiddeld)