KommaGo

Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Winactie

Algemeen

KommaGo/Routershop heeft een hele duidelijk en makkelijk te gebruiken website waardoor ik snel de juiste switch kon vinden. Het bestelproces was ook eenvoudig te doorlopen. De volgende keer wanneer ik netwerkapparatuur nodig heb, ga ik zeker weer kijken bij één van de shops van KommaGo.

Verzending

De bestelde switch was goed verpakt zonder teveel verpakkingsmateriaal. De communicatie over de levering door KommaGo en PostNL was duidelijk.

Scorekaart voor KommaGo

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg