KommaGo

Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Winactie

Algemeen

Uitgebreid gamma en bestelproces is makkelijk. Ik bestel vooral mijn netwerkmateriaal bij hen aangezien zij mijn favoriete merk verdelen. Voor het leveren van een grote UPS werd vooraf contact opgenomen om een afleverdatum af te spreken. Uiterst vriendelijk, snel geleverd, uitstekende service.

Verzending

Levering is snel voor de normale bestellingen. Voor het oversized pakket werd een afspraak gemaakt en werd er geleverd volgens afspraak.

Scorekaart voor KommaGo

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg