Viking Direct

Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Twee harde schijven in de aanbieding besteld. Na een een tijdje nog niks gehoord te hebben hoor ik dat deze door de leverancier verzonden zou worden dus dat ze niks konden zeggen over wanneer het binnen zou zijn. Nu een ruimte week later te horen gekregen dat het product niet meer leverbaar is.
Vervolgens contact opgenomen (zie stukje klanten service) en ze konden niks voor mij doen om dit recht te trekken. Maar als ik nu (dit is een paar uur voor het schrijven hier van voorgevallen) naar hetzelfde artikel kijk staat er dat deze leverbaar is vanuit hun eigen assortiment, maar dan zonder de korting die erover heen zat. Wat mij zegt dat ze de korting niet meer konden veroorloven dus alle bestellingen maar gecanceld hebben. Maar dat zou niet -mijn- probleem moeten zijn. Nu mag ik dus bij deze nog een hele week wachten tot ze mijn geld terug storten. Waardeloos!

Verzending

Product zou via de leverancier geleverd worden. Maar nu na een week sinds de bestelling is het product niet meer leverbaar. Terwijl ik als ik terug ga naar de pagina van des betreffend product er nu staat dat het binnen 2 a 3 dagen via -eigen assortiment- leverbaar is maar dan voor een hogere prijs.

Klantenservice

Vier dagen geleden achter aan gebeld met de vraag wat de status van mijn bestelling is aangezien ik nog niks aan informatie binnen had over wanneer deze leverbaar zou zijn. Wordt mij verteld dat ik hier binnen 24 uur een bericht over zou krijgen omdat de bestelling vanuit de leverancier wordt verzonden en de communicatie met de leverancier via een andere afdeling gaat. Afijn, zal zo zijn als ik maar op de hoogte wordt gesteld dan mag dat van mij links om of rechts om. Na twee dagen nog geen reactie binnen dus ik ben gaan mailen dat ik nog wacht op een status update. Nu zijn we twee dagen later en krijg ik te horen dat mijn bestelling niet meer leverbaar is en het geld wordt terug gestort. Ik zeg dat ik niet tevreden ben met hun service en dat hun problemen met hun leverancier niet mijn problemen zijn. Niks te doen aan compensatie of levering van een vervangend product. Wordt ik ten minste nog doorgestuurd naar de boekhouding om het bedrag meteen terug gestort te krijgen. Maar nee, daar moet ik dus tot donderdag op wachten want dat terugstorten doen ze 1 keer per week. Weer gezegd dat ik dit niet oké vind, maar "ze kunnen er niks aan doen".

Scorekaart voor Viking Direct

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 2.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie