Viking Direct

Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Een Samsung Xpress C430w laserprinter besteld en betaald. Volgens de site was de printer verzonden maar naar enkele dagen nog geen printer binnen. Contact gezocht met Viking Direct bleek de printer niet meer leverbaar te zijn. Mijn betaling zal direct worden terug geboekt, inmiddels zijn we een maand verder en heb mijn geld naar meerderen beloftes nog steeds niet binnen. Dat is natuurlijk ook een manier om geld te verdienen producten voordelig aanbieden en laten betalen en niet kunnen leveren voor de aangeboden prijs.

Klantenservice

Tot 3 maal toe werden er valse beloftes gedaan m.b.t. terug betalen.

Scorekaart voor Viking Direct

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie