Foto Konijnenberg

Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Afgelopen maand hebben we een paar camera's gekocht bij Foto Konijnenberg, netjes geholpen in de winkel en tevreden met de aankoop. Bij de camera's ook screenprotectors gekocht, het was wat onduidelijk welke maat we nodig hadden, daarom afgegaan op de verkoper.

Klantenservice

Thuisgekomen de protectors aangebracht en het bleek toch niet de juiste maat te zijn, met geen mogelijkheid netjes te krijgen (de variant voor de E-M1 past niet op de E-M1.2). Met dit probleem contact opgenomen met de klantenservice en het verhaal voorgelegd. Er werd beloofd dat er op zou worden teruggekomen en inderdaad al snel een reactie dat de foutieve exemplaren gecrediteerd zouden worden. Top, hier komen we terug!

Scorekaart voor Foto Konijnenberg

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg